Gå til innhold

Liker kjæresten din at jenta(du) er den mest erfarne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid gått etter jenter som var mere erfaren enn meg. Har inntrykk av at de fleste gutter liker det, og syns det er tryggere å ha sex med ei jente som vet hva hun liker og hva gutten liker. Hvordan er det for dere jenter? 

Anonymkode: 73b06...10f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke så mye erfaring så liker at mannen tar litt styring. 

Anonymkode: 8b33f...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke så mye erfaring så liker at mannen tar litt styring. 

Anonymkode: 8b33f...65e

Ja er kanskje litt sånn at man søker det som er tryggest. Når jeg har blitt mere erfaren syns jeg det er bra å ha sex med ei som ikke er så erfaren og nyte god trygg sex med henne. Viktig å få partner til å slappe av å nyte god sex. Men i forhold liker jeg at dama er mere erfaren fordi jeg slipper meg mere løs og dermed blir en bedre elsker. Så må takke de jentene som har lært meg å bli en god elsker å lytter.:fnise:

Anonymkode: 73b06...10f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er kanskje litt sånn at man søker det som er tryggest. Når jeg har blitt mere erfaren syns jeg det er bra å ha sex med ei som ikke er så erfaren og nyte god trygg sex med henne. Viktig å få partner til å slappe av å nyte god sex. Men i forhold liker jeg at dama er mere erfaren fordi jeg slipper meg mere løs og dermed blir en bedre elsker. Så må takke de jentene som har lært meg å bli en god elsker å lytter.:fnise:

Anonymkode: 73b06...10f

Håper på å finne en man blir trygg på og da blir erfaringen ang sex bedre og tar mer iniativ. 

Hun som svarte over. 😊

 

 

Anonymkode: 8b33f...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min liker og foretrekker at jeg var hans første, og blir hans siste. 

Tenk noe så rart!!!

Anonymkode: 3c7d9...e3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mannen min liker og foretrekker at jeg var hans første, og blir hans siste. 

Tenk noe så rart!!!

Anonymkode: 3c7d9...e3b

Og det går begge veier. Vi var hverandres første.

Anonymkode: 3c7d9...e3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det går begge veier. Vi var hverandres første.

Anonymkode: 3c7d9...e3b

Rart? Sier hvem? 

Har bare hatt en partner her, men er slutt mellom oss. Så håper å finne en ny på sikt å ha det bra med. 

Anonymkode: 8b33f...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min liker og foretrekker at jeg var hans første, og blir hans siste. 

Tenk noe så rart!!!

Anonymkode: 3c7d9...e3b

Så fint da.:) Han elsker sikkert at du er den  som lærte han god sex og føler seg tryggest sammen med deg. Er noe spessielt med den første jenta. Hun var mere erfaren enn meg og var henne jeg lærte god sex med. Hadde egentlig fortjent å få blomster sendt på døra hun.:ninuskapus:

Anonymkode: 73b06...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min liker og foretrekker at jeg var hans første, og blir hans siste. 

Tenk noe så rart!!!

Anonymkode: 3c7d9...e3b

Men bare lurer. Er det sånn at han fortsatt spør deg om råd og liker at du forteller han hva du syns er bra osv, eller syns han det er litt flaut hvis du "lærer" han på en måte?:P

Jeg syns ikke sånne ting gjør noe, bare bra å få feedback på hva som er deilig osv.:)

Anonymkode: 73b06...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mer erfaren enn mannen når vi ble sammen, og tror ikke han hadde noe imot det, fikk aldri inntrykk av det ihvertfall. Ville teste ut det jeg hadde prøvd som var nytt for ham. Men liker likevel at han er den dominerende part i senga. Jeg visste hva jeg likte, men måtte jo lære meg hva han likte, hans tenningsmønster og hva som gjorde at vi to skulle ha det så godt som mulig sammen selv om jeg hadde prøvd et og annet mer enn hva han hadde.

Anonymkode: 23e1c...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var mer erfaren enn mannen når vi ble sammen, og tror ikke han hadde noe imot det, fikk aldri inntrykk av det ihvertfall. Ville teste ut det jeg hadde prøvd som var nytt for ham. Men liker likevel at han er den dominerende part i senga. Jeg visste hva jeg likte, men måtte jo lære meg hva han likte, hans tenningsmønster og hva som gjorde at vi to skulle ha det så godt som mulig sammen selv om jeg hadde prøvd et og annet mer enn hva han hadde.

Anonymkode: 23e1c...27b

Var kanskje litt sånn for meg også. Ville prøve ut ting hun lærte meg osv. I starten var jeg veldig nyskjerrig å spurte mye om hva og hvordan hun likte det. Ble kanskje litt mye noen ganger, men hun fikk igjen for det etter hvert.:P Etter hvert ble jeg så trygg på meg selv med henne at jeg begynte å dominere henne. Hun syntes det var kult at "læregutten" hadde tatt over styringen i senga hehe.:)

Anonymkode: 73b06...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid gått etter jenter som var mere erfaren enn meg. Har inntrykk av at de fleste gutter liker det, og syns det er tryggere å ha sex med ei jente som vet hva hun liker og hva gutten liker. Hvordan er det for dere jenter? 

Anonymkode: 73b06...10f

Hun vet kanskje hva de hun har hatt sex med liker, men siden alle er ulike, så blir man litt resatt ved hver nye partner. Joda, man tar kanskje lettere til seg hints og reaksjoner, på hva som er godt, om man har mer erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min siste kjæreste taklet ikke at jeg var mye mer erfaren enn han, så han dumpet meg. Hans tap egentlig

Anonymkode: 730fe...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min har bare vært sammen med meg. Jeg hadde hatt en håndfull partnere før. Jeg synes det har vært negativt for vårt sexliv, men det kan like gjerne handle om at han som person er usikker og sjalu. Det har iallefall ikke hjulpet på usikkerheten og sjalusien at jeg hadde erfaring, og ikke han. 

Anonymkode: dcadc...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært med en gutt som var uerfaren og som likte at jeg styrte.
Alle andre har stoppet meg fra å styre for å ta styringen selv (da mener jeg ikke bare peise på uten å tenke på min nytelse, men bestemme stillinger, ta iniativ til å slikke meg og fingre meg til jeg squirter osv) noe som er helt greit for meg for jeg liker mannemenn som er gode i senga :) 

Anonymkode: 32a5f...f6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen min liker og foretrekker at jeg var hans første, og blir hans siste. 

Tenk noe så rart!!!

Anonymkode: 3c7d9...e3b

Du kommer til å leve et liv som du aldri vet om hva som er best!😂😂

folk må smake forskjellige eller tenker om den vi har smakt som er best!

Anonymkode: 11728...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.3.2018 den 13.26, AnonymBruker skrev:

Mannen min liker og foretrekker at jeg var hans første, og blir hans siste. 

Tenk noe så rart!!!

Anonymkode: 3c7d9...e3b

E det me seie.. Blir det slutt så blir det bare hore huset etterpå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2018-3-15 den 19.00, AnonymBruker skrev:

Min siste kjæreste taklet ikke at jeg var mye mer erfaren enn han, så han dumpet meg. Hans tap egentlig

Anonymkode: 730fe...ea6

Ja, det tenker jeg også hver gang jeg har tørket meg etter å ha gjort nummer to. Så trist at jeg kaster det papiret, jaja, mitt tap.

Du er utpult. Han vil ha ei dame som vil oppleve noe spesielt og unikt med han. Ikke ei dame som hopper fra den ene til den femte.

Hans win. Ditt tap.

Anonymkode: cd382...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...