Gå til innhold

Marrakesh og Agadir, hva anbefaler du å gjøre der :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Halla reiser til Morokko om en ukes tid :) Har booket hotell i Marrakesh og Agadir, 3 dager hver. Noen som har vært i Morokko og kan anbefale ting som må gjøres? Ha blant annet tenkt å bestille en tradisjonell hammam, besøke YSL hagen og geitene på argantrær. Ellers er jeg rimelig blant, så tips tas i mot med stor takk!

Anonymkode: 8760f...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørkentur utenfor Marrakesh er en opplevelse, jeg var også med på et matkurs som var lærerikt. Spis også på en av de bedre restaurantene, jeg var veldig fornøyd med både Bo Zin og Dar Moha.

Har skrevet utfyllende om alt sammen på reisebloggen min, der jeg også tipser om shoppingmulighetene både på flyplass, marked og i butikker der en ikke trenger å prute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geitene på argantrærne er som regel bare en turistfelle, hvor geitene bare plasseres i trærne for turistene. De er heller ikke i Marrakesh, så du må isåfall reise ut for å se på det. Da ville jeg nok heller valgt å dra på tur for å se Atlasfjellene eller ørken eller noe lignende. Men med 3 dgr i Marrakesh (er det inkl. reisen mellom Marrakesh og Agadir?) klarer du egentlig å finne nok av ting å se i byen også. Jeg ville nok iallefall ikke hatt mindre enn 2 dgr der. Vandre rundt i medinaen, ta deg en tur på Djemaa el Fna på kvelden.. YSL parken anbefaler jeg også:)

Anonymkode: f7bdf...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du skal gjøre ?    Du skal avbestille bilettene. Marokko er et møkkaland i likhet med resten av Nord-Afrika.

Spar pengene, å reis tilet hyggelig sted i stedenfor.

Anonymkode: cc2c7...164

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...