Gå til innhold

Hvordan lagre klær i kjeller??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lite lagringsplass for klær (sengetøy, uteklær, vanlige klær) på soverom/gang/kott, men mye lagringsplass i kjeller... hvordan oppbevarer jeg tekstiler best der? Det er minimalt med muligehter for å henge opp tøy, så de bør pakkes ned. Men hvordan unngår jeg at det kommer utøy/vond lukt/innestengt lukt  i klærne???

Anonymkode: d5035...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv med plastbokser med lokk som kan lukkes skikkelig av den typen man får kjøpt hos Europris, OBS, IKEA og mange andre steder. Jeg har god erfaring med slik lagring, i alle fall. Du kan jo gjøre et forsøk med én boks med f.eks noen håndklær først, og sjekke hvordan det står til i boksen etter noen uker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ullvott skrev:

Prøv med plastbokser med lokk som kan lukkes skikkelig av den typen man får kjøpt hos Europris, OBS, IKEA og mange andre steder. Jeg har god erfaring med slik lagring, i alle fall. Du kan jo gjøre et forsøk med én boks med f.eks noen håndklær først, og sjekke hvordan det står til i boksen etter noen uker. 

Enig, det er viktig med lufttett lagring. Når jeg var lita arvet jeg en del tøy fra en nabo som lagret tøy i en tilsynelatende tørr kjeller, og den kjellerlukten satt fremdeles i etter utallige vask. 

Anonymkode: abd06...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det tett nok i en slik boks?? Jeg har sett på noen på europris, (slik som på bildet men med klar plast) men bør jeg kanskje pakke det inn i noe mer først???

IMG_5568.JPG

Anonymkode: d5035...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...