Gå til innhold

Vibrator i trusen ute på tur nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal legge vibratoren i trusen mens jeg tar meg en liten tur ute! Aldri prøvd før, men virker så deilig! Skal stramme trusen oppover hoftene slik at vibratoren ligger godt mot klitten. Har noen andre prøvd? Er det deilig? Er det noen vibratorer som fungerer bedre enn andre? Har lyst å kanskje prøve å ha et vibrerende egg inni også og kanskje en analplug. Noen som har prøvd dette? Må selvsagt ha en litt lang jakke utenpå så det ikke synes da - jeg vil IKKE være til bry for andre sånn det er sagt! 

Ønsk meg god tur da! 

Anonymkode: a0a48...6bd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha kommet ser jeg for meg at det blir ømt og vondt...

Anonymkode: 81aaa...32b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en våt drøm om å oppdage damer med påmonterte innretninger i det offentlige. Jeg hadde ikke laget noe styr utav det, men min "hemmelige" cv hadde blitt bedre. Elsker slikt. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk det kan være ulovlig hvis noen merker det.

Anonymkode: a2123...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror faktisk det kan være ulovlig hvis noen merker det.

Anonymkode: a2123...3cb

Hæ, ulovlig?!!

Fullt lovlig hvis jeg ser det. Evt. uromoment som ser det er jeg heller ikke redd for å sette til veggs. 

At full naken onanering på offentlig seted er ulovlig er greit, men ikke skjult med klærne på. Det finnes værre ting å sette på dagsorden. De fleste skjønner ikke hva som skjer engang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres digg ut, men jeg hadde ikke turt. Hadde vært pinlig om det gikk for meg mens jeg gikk nedover Karl Johan. :P

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GammelSierraFan skrev:

Høres digg ut, men jeg hadde ikke turt. Hadde vært pinlig om det gikk for meg mens jeg gikk nedover Karl Johan. :P

 

Så deilig da😋

Anonymkode: 56318...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så deilig da😋

Anonymkode: 56318...507

En deilig, dog pinlig måte å bli "kjendis" på. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GammelSierraFan skrev:

En deilig, dog pinlig måte å bli "kjendis" på. :P

 

Hvem skjønner at du kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvem skjønner at du kommer?

Bare alle innenfor synsrekkevidde. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal legge vibratoren i trusen mens jeg tar meg en liten tur ute! Aldri prøvd før, men virker så deilig! Skal stramme trusen oppover hoftene slik at vibratoren ligger godt mot klitten. Har noen andre prøvd? Er det deilig? Er det noen vibratorer som fungerer bedre enn andre? Har lyst å kanskje prøve å ha et vibrerende egg inni også og kanskje en analplug. Noen som har prøvd dette? Må selvsagt ha en litt lang jakke utenpå så det ikke synes da - jeg vil IKKE være til bry for andre sånn det er sagt! 

Ønsk meg god tur da! 

Anonymkode: a0a48...6bd

Husk å ta med reserve batterier !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg har gått ute med denne: https://www.lovense.com/bluetooth-remote-control-vibrator

Fantastisk! 

Bare lurer, vibrerer den på klitten også den andre delen. Ser på bildet at det vibrerer i begge ender. Kan man bruke dette under samleie også?:) Må jo bli søkkvåt av å gå med en sånn:fnise:

Anonymkode: 7c555...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, GammelSierraFan skrev:

En deilig, dog pinlig måte å bli "kjendis" på. :P

 

Ja, deilig det da💥

Anonymkode: 56318...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke "møtt" en vibrator som er stille nok til at det ville vært aktuelt. 

Anonymkode: 117c3...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.3.2018 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Har ikke "møtt" en vibrator som er stille nok til at det ville vært aktuelt. 

Anonymkode: 117c3...7b6

Altså, man kan jo ikke gå på et bibliotek da. Om du misstenker at noen hører vibreringa, må du bare gå rundt å nynne :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2018 den 12.58, AnonymBruker skrev:

Jeg skal legge vibratoren i trusen mens jeg tar meg en liten tur ute! Aldri prøvd før, men virker så deilig! Skal stramme trusen oppover hoftene slik at vibratoren ligger godt mot klitten. Har noen andre prøvd? Er det deilig? Er det noen vibratorer som fungerer bedre enn andre? Har lyst å kanskje prøve å ha et vibrerende egg inni også og kanskje en analplug. Noen som har prøvd dette? Må selvsagt ha en litt lang jakke utenpå så det ikke synes da - jeg vil IKKE være til bry for andre sånn det er sagt! 

Ønsk meg god tur da! 

Anonymkode: a0a48...6bd

Oppdater oss når oppdrag er utført. Venter i spenning på en utfyllende historie. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/14/2018 at 10:57 PM, AnonymBruker said:

Bare lurer, vibrerer den på klitten også den andre delen. Ser på bildet at det vibrerer i begge ender. Kan man bruke dette under samleie også?:) Må jo bli søkkvåt av å gå med en sånn:fnise:

Anonymkode: 7c555...7dd

Hæ? Tenkte du å ha den inni deg samtidig som du har samleie? Hvor stor vagina har du egentlig? Her er det ikke plass til noe i tillegg til en vanlig penis.

Anonymkode: 60778...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...