Gå til innhold

Gift dame eller Hotwife


FredrikLarsen76

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har lyst til å høre fra gifte damer som tenner på å ha sex med andre enn mannen, mens han ser på evt vet om det.

Hva er deres erfaringer med dette?

Er det dere som har initiert det? Eller mannen?

Hva tenner dere i denne settingen?

Hvordan gikk dere frem første gang?

Hva er kriteriene/reglene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.3.2018 den 11.32, FredrikLarsen76 skrev:

Hei,

jeg har lyst til å høre fra gifte damer som tenner på å ha sex med andre enn mannen, mens han ser på evt vet om det.

Hva er deres erfaringer med dette?

-ingen erfaring, bare et ønske enda.

Er det dere som har initiert det? Eller mannen?

-mannen satte oss på ideen. Det er først og fremst han som tenner på dette. For meg var det utenkelig på et tidspunkt. Men jeg er gira nå, og ønsker å prøve dette en gang (og flere, hvis det gir mersmak).

Hva tenner dere i denne settingen?

-mannen min vil jeg skal få oppleve mer. Mer nytelse, mer spenning. For han er det samme om jeg finner en elsker, om han ser på eller om vi har trekant osv. Jeg er nyskjerrig på å få oppleve mer. Selv om sexen vår bare blir bedre og bedre. Mannen min prater om dette såpass mye at jeg skjønner det er noe han virkelig tenner på. 😅

Hvordan gikk dere frem første gang?

- har ikke gått frem ennå 😇

Hva er kriteriene/reglene deres?

-mannen min har få kriterier. Jeg er veldig forsiktig og ikke så rask på avtrekkeren. Vi bor på et lite sted, så vi trår rolig.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

M50 her. Tanken er på et veldig tidlig stadium her. Trigger for meg er å gi henne friheten til å utforske sin egen seksualitet og å realisere fantasier. Samt å oppleve hennes glede over den friheten. 

Vi tenker at dette kan skje med meg tistede og/eller som deltakende.

Sjansen for at dette realiseres er liten til middels, men fantasien har åpnet et rom for  en dypere intimitet oss mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, tarzan+jane said:

 

Tusen takk for utfyllende svar, spennende at du er litt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Alterego666 said:

M50 her. Tanken er på et veldig tidlig stadium her. Trigger for meg er å gi henne friheten til å utforske sin egen seksualitet og å realisere fantasier. Samt å oppleve hennes glede over den friheten. 

Vi tenker at dette kan skje med meg tistede og/eller som deltakende.

Sjansen for at dette realiseres er liten til middels, men fantasien har åpnet et rom for  en dypere intimitet oss mellom.

Spennende, takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.3.2018 den 23.31, FredrikLarsen76 skrev:

Tusen takk for utfyllende svar, spennende at du er litt med!

Bare hyggelig. Synes det er et interessant tema. Spesielt siden jeg har gått med et bestemt og litt konservativt syn på sex + kjærlighet (på visse områder) i så mange år, og så bare forandrer det seg sånn plutselig 😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, tarzan+jane said:

Bare hyggelig. Synes det er et interessant tema. Spesielt siden jeg har gått med et bestemt og litt konservativt syn på sex + kjærlighet (på visse områder) i så mange år, og så bare forandrer det seg sånn plutselig 😉 

Hvor treffer dere aktuelle menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FredrikLarsen76 skrev:

Hvor treffer dere aktuelle menn?

Vet ikke ennå 😅

I første omgang kanskje på fest, eller på reise. 

Endret av tarzan+jane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er et par som finner andre på div. nettsider. Bruker lang tid på å sile ut de useriøse så det er en nøysom prosess. Da kan vi treffe alt fra enslige menn (opptil flere), par, enslige kvinner (vanskelig å få til) osv. Drar på klubb når vi kan og liker nakenstrender.

Anonymkode: e6f91...be9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...