Gå til innhold

Klarer ikke helt å stole på daten...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Kreator said:

Det høres ut som han holder deg på gress dessverre. Ingen er så travle at de ikke har tid til å treffe noen de er forelsket i eller glade i minst et par ganger i uka eller mer på friukene, med mindre de har veldig spesielle jobber eller av andre grunner ikke ønsker å involvere seg noe mer (andre man jakter på, eller at man ønsker noe hemmelig og uforpliktende). Om det så bare er for å spise kveldsmat og frokost sammen, eller lunsjer, så får man tid til noe. Hvis man vil.

Ja, det er det jeg er redd for, at jeg holdes på gress, men hvordan konfronterer man liksom noen med det når jeg allerede har spurt om han vil fortsette, så svarer han ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Dreamer79 said:

Ja, det er det jeg er redd for, at jeg holdes på gress, men hvordan konfronterer man liksom noen med det når jeg allerede har spurt om han vil fortsette, så svarer han ja. 

Så mye for anonymitet😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Dreamer79 said:

Ja, det er det jeg er redd for, at jeg holdes på gress, men hvordan konfronterer man liksom noen med det når jeg allerede har spurt om han vil fortsette, så svarer han ja. 

Han vil fortsette å treffe deg sporadisk (i "hemmelighet" uten progresjon) høres det ut som. Hvis det er greit for deg så gunner du bare på. Hvis ikke så har du et valg å ta.

Det er alltid en sjansespill det her med å ta det kuli også. Jeg treffer damer jeg faller pladask for en gang i blant, og da ønsker jeg som regel å treffe de hyppig i begynnelsen for å finne ut av ting så snart som mulig. Det er ikke alltid det går på grunn av at motparten er busy (eller ønsker å framstå slik...). Inntil jeg føler meg komfortabel med at motparten IKKE spiller på flere hester eller føler at jeg er nummer en på hennes liste så tør jeg heller ikke avvise andre jeg treffer i disse periodene. Og da hender det ting plutselig blir skikkelig kjipt. Jeg tror også jenter har det enklere med å satse på en om gangen selv om progresjonen er sakte, men dette har jeg tatt opp i andre tråder så tar det ikke igjen her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke over eksen. Og vil nok kun ha deg til en ting. Dump han. Finn en som er oppriktig intressert.

Anonymkode: 02475...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er nok ikke over eksen. Og vil nok kun ha deg til en ting. Dump han. Finn en som er oppriktig intressert.

Anonymkode: 02475...dc3

Det var han som slo opp, men jeg føler at det er det jeg burde gjøre kanskje... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da konfrontert han... ja jeg er en ærlig sjel, og gidder ikke kaste bort tida på tull... og fikk et ærlig svar, vi ble enige om at vi dater bare hverandre, men at det stort sett vil dreie seg om rebound- greier, og det er greit, skulle si fra når jeg ikke gidder mer... men så lenge jeg trenger å finne meg selv, så er det en grei løsning inntil videre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Dreamer79 skrev:

Har da konfrontert han... ja jeg er en ærlig sjel, og gidder ikke kaste bort tida på tull... og fikk et ærlig svar, vi ble enige om at vi dater bare hverandre, men at det stort sett vil dreie seg om rebound- greier, og det er greit, skulle si fra når jeg ikke gidder mer... men så lenge jeg trenger å finne meg selv, så er det en grei løsning inntil videre... 

Herlighet. Når kom han ut fra forhold da? Men vær forsiktig så du ikke blir såret nå da :(

Anonymkode: b0614...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Herlighet. Når kom han ut fra forhold da? Men vær forsiktig så du ikke blir såret nå da :(

Anonymkode: b0614...1c5

Vel, han satte pris på ærligheten min, og jeg var ikke så direkte som det fremstod her da... men bare kommuniserte litt, for jeg følte at han holdt meg på gress som noen andre hevdet her, og tror ikke jeg blir såret, hadde nok ikke konfrontert han på den måten og gått med på å bare være rebounds for hverandre hvis jeg hadde dype følelser. Tror jeg trenger å finne meg selv før jeg kan bli forelsket... men det blir en annen tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, sier folk... Nei, stol på magefølelsen. Din kvinnelige intuisjon er en gave fra naturen, og den må du lære deg å lytte til. Ikke still spørsmål, sett krav og si hva du ønsker!! Knoter magen din seg fremdeles, nei da er det noe på ferde. Du trenger ikke vite hva det er, det er bedre å gå videre til noe som gir deg fred og glede.

Anonymkode: f77fc...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Slapp av, sier folk... Nei, stol på magefølelsen. Din kvinnelige intuisjon er en gave fra naturen, og den må du lære deg å lytte til. Ikke still spørsmål, sett krav og si hva du ønsker!! Knoter magen din seg fremdeles, nei da er det noe på ferde. Du trenger ikke vite hva det er, det er bedre å gå videre til noe som gir deg fred og glede.

Anonymkode: f77fc...6c1

Det er veldig sant! 

Og ja, jeg stilte noen krav, jeg var masete tidligere, men denne gangen var jeg tydelig og bestemt, og tror han likte det. Han "skjerpet" seg litt etter det gitt, så får se hva som skjer videre. Tar en dag av gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vel tråden slettes? Du ber om råd. Alle sier du skal gi en streng reality check og gå videre i livet; og hva velger du å gjøre? Wow...

Anonymkode: 4c469...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Da kan vel tråden slettes? Du ber om råd. Alle sier du skal gi en streng reality check og gå videre i livet; og hva velger du å gjøre? Wow...

Anonymkode: 4c469...d9f

Ja, jeg vet... Men må gi det litt mer tid. Av merkelige grunner har jeg en god magefølelse, selv om jeg er redd for å ende opp såret, men noen sjanser må jeg ta og han er real. Hadde en ordentlig date i går og ikke bare sex, så han prøver. Ja jeg vet det høres sikkert ut som om jeg kommer med unnskyldninger for han. Har ganske åpne øyne i dette her. Og er jo heller ikke klar til å binde meg til noe mer seriøst akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet du at det ikke er noe seriøst fra hans side. Og at han/dere bruker hverandre som rebound og for å dyppe tåen i dating verden igjen. Det er jo greit og vite hvor dere begge står. Og om du kjenner at du begynner å få følelser eller forelske deg, så vet du at hans intensjon er bare moro og kanskje litt trøst, så beskytt hjertet ditt om det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, FluffyJuggernaut said:

Nå vet du at det ikke er noe seriøst fra hans side. Og at han/dere bruker hverandre som rebound og for å dyppe tåen i dating verden igjen. Det er jo greit og vite hvor dere begge står. Og om du kjenner at du begynner å få følelser eller forelske deg, så vet du at hans intensjon er bare moro og kanskje litt trøst, så beskytt hjertet ditt om det er nødvendig.

Ja, er redd for å bli såret i lengden, men akkurat nå klarer jeg ikke å slutte å treffe han. Er ikke forelsket, men likevel er det noe der som jeg ikke klarer å holde meg unna, og før han i min snart alder av 40 har jeg aldri syntes at sex har vært verken gøy eller deilig. Så han har vekket noe i meg, det er helt klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Dreamer79 said:

Ja, jeg vet... Men må gi det litt mer tid.

Ok, si i fra når ''mer tid''-timeglasset har utløpt da. Jeg tar en sjanse og vedder på at tråden fortsatt er aktiv om flere måneder.

Av merkelige grunner har jeg en god magefølelse Jepp, det er en merkelig grunn til at du har det. Ingen indikasjon på at du BØR ha det, nei.

, selv om jeg er redd for å ende opp såret, men noen sjanser må jeg ta Ikke hvis tap er bestemt på forhånd.

og han er real. Begrunnelse? Spent! Hadde en ordentlig date i går og ikke bare sex, så han prøver.

Ok... hvordan skal jeg angripe dette her; Hm... det er en annen tråd her om hvor langt gutter vil gå kun for å få sex. Og jeg kan love deg en ting; det er LANGT! Det at dere har hatt 1 (EN!) date uten sex, betyr ingenting for han, men kanskje tydeligvis altfor mye for deg.

Ja jeg vet det høres sikkert ut som om jeg kommer med unnskyldninger for han. Jepp. Har ganske åpne øyne i dette her. Det er kun du som syns det i tråden, så... Ok... Og er jo heller ikke klar til å binde meg til noe mer seriøst akkurat nå. Så du vil innerst inne bli brukt, men ikke føle du blir brukt? Du vil være den som bruker?

 

Anonymkode: 4c469...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

 

Anonymkode: 4c469...d9f

Joda jeg har åpne øyne.. jeg ser alt det dere ser, men har havnet i den kategorien som jeg tenker alle kvinner som ikke klarer å tenke klart i situasjonen havner; jeg vil fortsette, samtidig som jeg ser at det er dead end, og klarer ikke å la være heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, Dreamer79 said:

men har havnet i den kategorien som jeg tenker alle kvinner som ikke klarer å tenke klart i situasjonen havner; jeg vil fortsette, samtidig som jeg ser at det er dead end, og klarer ikke å la være heller. 

Fasit. Da foreslår jeg at tråd stenges.

Du vet jo svaret. At du ikke vil praktisere det er ikke vår business, nei! :)

Anonymkode: 4c469...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Fasit. Da foreslår jeg at tråd stenges.

Du vet jo svaret. At du ikke vil praktisere det er ikke vår business, nei! :)

Anonymkode: 4c469...d9f

Hva er det med deg, hvorfor skal tråden stenges?

Det er jo ikke sikkert det er dead end, og om det er en du trives med kan du jo fortsette å møte han for å se hva som skjer? Jeg er en av de personene som såvidt har tid til slikt en gang i uka, studier, jobb, kjæledyr og familie (søndagsmiddager, pass av barn for søsken osv), jeg har ikke egne barn da så forstår godt at noen "ikke greier å prioritere" mer dating. Det betyr ikke at jeg ikke er interessert, betyr bare at jeg har mye å gjøre for tiden og det kan ikke avsluttes på dagen om jeg møter en bra mann.

Anonymkode: 4b2ec...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det med deg, hvorfor skal tråden stenges?

Det er jo ikke sikkert det er dead end

Anonymkode: 4b2ec...553

TS har svart på spørsmålet selv:

18 hours ago, Dreamer79 said:

samtidig som jeg ser at det er dead end, og klarer ikke å la være heller. 

:)

Anonymkode: 4c469...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...