Gå til innhold

Hvor har dere mobilen når dere trener?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker hovedsaklig dere som trener på treningssenter. Jeg liker å høre på musikk fra mobilen, men vet ikke hvor jeg skal ha den, da jeg ikke har lommer i treningstøyet mitt. Hvordan gjør dere dette?

Anonymkode: c6f2f...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger den på gulvet sammen med vannflaska når jeg trener styrke. 

Anonymkode: 0fc0a...c19

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk noen med seg at HI spør om du gjør du telefonen når du hører på musikk når du trener? Herregud.

Jeg legger den i bh helt til jeg blir svett. Må gå kjøpt et naglebelte.

Anonymkode: 1f921...a39

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvir du gjør av😂👍

Anonymkode: 1f921...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et bånd rundt armen, de selges overalt hvor treningsutstyr selges.

Men legger den ofte fra meg på gulv og apparater, så hadde nesten ikke trengt den arm-lommen, dropper det av og til.

Edit: I tilfelle du ikke skjønner hva jeg mener: https://www.power.no/mobil-og-tilbehoer/tilbehoer-til-trening/puro-universal-armbaand-sort-5/p-217743/

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg trener styrke på gulvet så legger jeg den ved siden av meg.

Dersom jeg løper på mølle eller annen type maskin så har jeg den der man kan plassere vannflaska.

Dersom jeg gjør stående styrkeøvelser har jeg den mellom tightsen og hoftebeinet. Ikke veldig hygienisk, men men :rolleyes:

Anonymkode: 5603c...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker hovedsaklig dere som trener på treningssenter. Jeg liker å høre på musikk fra mobilen, men vet ikke hvor jeg skal ha den, da jeg ikke har lommer i treningstøyet mitt. Hvordan gjør dere dette?

Anonymkode: c6f2f...bd0

Jeg har med meg en bag, der telefonen ligger. Hvis ikke så ligger den i bilen mens jeg trener. Har stort sett med meg telefonen, just in case :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Jeg har et bånd rundt armen, de selges overalt hvor treningsutstyr selges.

Men legger den ofte fra meg på gulv og apparater, så hadde nesten ikke trengt den arm-lommen, dropper det av og til.

Edit: I tilfelle du ikke skjønner hva jeg mener: https://www.power.no/mobil-og-tilbehoer/tilbehoer-til-trening/puro-universal-armbaand-sort-5/p-217743/

Det så lurt ut! Men er den ikke i veien når du trener armene?

Anonymkode: c6f2f...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker trådløst headset med Bluetooth og har mobilen ved vannflaska 

Anonymkode: f167b...66d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sports bh’n 😂😂 Veit de ikke anbefaler det, men har bare ikke fått rotet meg til å skaffe meg et magebelte eller noe å ha den i enda. 

Anonymkode: 5792c...863

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det så lurt ut! Men er den ikke i veien når du trener armene?

Anonymkode: c6f2f...bd0

Nei, det synes jeg ikke :) Men som sagt så ender jeg ofte med å legge den fra meg på gulv etc. uansett, så den er egentlig noe overflødig. Bruker den stroppen nesten mer til å henge mobilen rundt apparater enn rundt armen, du kan vel forsåvidt også flytte den til ankelen om du vil når trener armer. Det viktigste er å ha bluetooth-ørepropper, for ledning kommer jo i veien og hindrer deg i å legge fra deg mobilen hvor du vil. 

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trener jeg styrke, så legger jeg mobilen ved siden av meg/på benken. Trener jeg på mølla, så legger jeg den der man kan ha vannflaske.

Ellers så bruker jeg bluetooth-headset, og kan aldri i verden gå tilbake til å bruke kabel. Høres ut som en filleting, men å ikke måtte styre med kabel gjør alt mye mindre tungvint. Enklere å dra med seg mobilen og vannflaska rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...