Gå til innhold

Noen som har erfaring med boka «12 uker til et sunnere liv og en smalere midje»?


PeaceAndLove

Anbefalte innlegg

Hei,

Vurderer å kjøpe boka «12 uker til et sunnere liv og en smalere midje». 

 

Har tidligere prøvd utallige dietter og telt kalorier uten at det hjelper. Tenkte å gi slankingen en siste sjanse, ellers forblir jeg stor for alltid.. og jeg prøver å passe inn i bunaden til 17. Mai 😅  Så jeg har ikke så alt for god tid på meg til å bli kvitt de 5-6 kiloene..

Er det noen som har erfaring med boka og som kan dele sine erfaringer? 

Setter stoor pris på svar 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boka er sikkert grei den, men unødvendig å bruke penger på den når du finner det meste på nettet.

For å gå ned i vekt må du ligge i underskudd, og det er det eneste som teller.

Anonymkode: 4747a...62e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Litt trist at du skal gi det en siste sjanse og samtidig gjøre det til et hastverksprosjekt. Hvis det er en siste sjans, hvorfor ikke gå all in og bruke god tid, i stedetfor å fokusere på et kortsiktig mål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaring kan være så mangt. Hvis du vil ha erfaring fra folk som kan sine ting, lytter du på én måte. Hvis du vil ha erfaringer som støtter opp om det du allerede har bestemt deg for, lytter du på en annen måte.

Du går - som allerede nevnt - ned i vekt med et kaloriunderskudd. Dietter hjelper ikke. Kaloritelling hjelper kun hvis du gjør det riktig. Jeg tviler på at du har gjort det riktig, for da ville du ha gått ned i vekt. Slike bøker er beregnet på utålmodige og uinformerte personer. 

Har du bare noen få kilo som skal av, kommer det til å gå sakte. 5-6 kilo trenger du minst fram til sommeren for. 

Kanskje er det bare kroppsbildet ditt du trenger å gjøre noe med. En person som har 5-6 kilo ekstra, er ikke "stor".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den, den samler støv i hylla mi. Den er absolutt ingen mirakelkur, og heller ingen lettvindt løsning. 

Berit Nordstrand er også tatt en rekke ganger i å fremstille ting som sannhet, uten noe som helst vitenskapelig belegg. 

https://tjomlid.com/2015/07/25/sukker-oppspinn-og-kostholdsmyter-fra-berit-nordstrand/

Anonymkode: b6afb...373

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke verdt pengene i det hele tatt.

Anonymkode: 851d4...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...