Gå til innhold

Svar du har lyst til å gi på Snapchat


Gjest Månestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Månestøv

Javel så er du på skitur i dag. Og det er sol, fin løype og blå himmel. Men vet du hva, det gjør alle andre på snapchaten min også! 

Sånn. Godt å få det ut. 

Flere som noen ganger får lyst å komme med slike utbrudd på snap innimellom. 

Som « ja fint at du sender OL-sermonien minutt for minutt. Men jeg har TV jeg også» 

Eller «Åja så fint at dere flooder snappen min med solnedgang. Jeg befinner meg nemlig ikke på jordoverflaten for tiden. Så den gikk jeg glipp av gitt..» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hyggelig å se at du spiser og koser deg på restaurant, men vær så snill å ta bilde FØR du spiser av måltidet..."

"Wow du har tv med pynt rundt og ting ved siden av, ullsokker og pysjbukse. Virker litt stress å anstrenge seg for å slappe av"

"Er du på fest og har venner å ta bilde med du da:) hyggelig, men jeg vet jo ikke hvem det er..." 

"Oi 10 000kr i slalomklær?? Gratulerer, men ikke lett å se at det er deg med de brillene..." 

Anonymkode: d37db...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du skryter av de nye brynene dine og den lekre sminken som du nettopp har betalt ørten tusen kroner for? Så hvorfor sender du meg bilde av det med beautyfying-filter oppå?"

"Nei, jeg driter i katten din."

"Nei, jeg driter fremdeles i katten din."

"Slutt å sende meg bursdags-selfie. Jeg har sett den både på storyen din, på den private meldinga du sendte meg, på ig-profilen din og på facebook-profilen din."

Anonymkode: aa598...ce2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Du skryter av de nye brynene dine og den lekre sminken som du nettopp har betalt ørten tusen kroner for? Så hvorfor sender du meg bilde av det med beautyfying-filter oppå?"

"Nei, jeg driter i katten din."

"Nei, jeg driter fremdeles i katten din."

"Slutt å sende meg bursdags-selfie. Jeg har sett den både på storyen din, på den private meldinga du sendte meg, på ig-profilen din og på facebook-profilen din."

Anonymkode: aa598...ce2

Enig.

Og:

"Det er ikke interessant å se lunsjen din i dag heller, ikke i går heller, ikke for tre dager siden heller. osv osv"

Anonymkode: 01a28...cf4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor spurte dere ikke meg?"

Anonymkode: 721a0...99b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett appen da hvis ingenting av hva vennene dine sender er bra nok 

Anonymkode: 82135...f65

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Månestøv skrev:

Javel så er du på skitur i dag. Og det er sol, fin løype og blå himmel. Men vet du hva, det gjør alle andre på snapchaten min også! 

Sånn. Godt å få det ut. 

Flere som noen ganger får lyst å komme med slike utbrudd på snap innimellom. 

Som « ja fint at du sender OL-sermonien minutt for minutt. Men jeg har TV jeg også» 

Eller «Åja så fint at dere flooder snappen min med solnedgang. Jeg befinner meg nemlig ikke på jordoverflaten for tiden. Så den gikk jeg glipp av gitt..» 

Er så enig med deg. Ikke bare meg som er lei de greiene der. 

"Å så hyggelig, da har jeg sett fjellene som jeg ser fra vinduet mitt enda en gang. 
Så du sender et bilde av middagen din for den 140'ende gangen? Spennende.  
Jasså, dere har hund som kan mange triks også ja. Interessant. :ironi: "
 

Ja, og sånn bruker dem helt seriøst snapchat til det uendelige. De må ha lite å gjøre. Man begynner jo nesten å lure når det ikke kommer snapchat fra dem. :ler: 
Det verste er at det blir en reprise. Nå kan jeg alt om noen sin hund. Kunne ikke ha brydd meg mindre altså. :P 

Anonymkode: 248ff...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slett appen da hvis ingenting av hva vennene dine sender er bra nok 

Anonymkode: 82135...f65

Det er noen snapchatter som er allrighte men enkelte skjønner ikke begrensningen. Kanskje vedkommende skal sette seg i tenkeboksen og vurdere om det kanskje begynner å bli litt vel mye, kanskje det begynner å bli kjedelig? Det er lov å bruke de sosiale antenne altså. 

Ikke bare jeg som har opplevd det og er litt vel lei nå... ;) 

Noen er kjempe hyggelige å få, men når man får det fra noen som man vet og kan for 100 gang så blir jeg litt sånn: kjære salamander. :roll: 
Tror dem jeg har tungt for det eller?

Anonymkode: 248ff...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil dere at folk skal sende da? Alt er jo tydeligvis for teit...?

Anonymkode: 71183...19b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Du skryter av de nye brynene dine og den lekre sminken som du nettopp har betalt ørten tusen kroner for? Så hvorfor sender du meg bilde av det med beautyfying-filter oppå?"

"Nei, jeg driter i katten din."

"Nei, jeg driter fremdeles i katten din."

"Slutt å sende meg bursdags-selfie. Jeg har sett den både på storyen din, på den private meldinga du sendte meg, på ig-profilen din og på facebook-profilen din."

Anonymkode: aa598...ce2

Enkelte skjønner ikke at man kanskje ikke bryr seg så veldig. ;) 

Anonymkode: 248ff...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ann å be folk slutte heller, for da blir de nok veldig såret siden snapchat er livet deres omtrent. Sier seg selv at når noen sender så mange og hyppige snapchatter så er det veldig selvopptatte personer som har vansker med å ta selvkritikk. 

Tror noen helt seriøst at jeg vil se på dem hver dag flere ganger om dagen når jeg vet hvordan de ser ut? :P 

Anonymkode: 248ff...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er lov å bruke de sosiale antenne altså. 

Det er også lov til å ignorere eller slette de man ikke vil se. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forbauser meg med de som sender mange snapchatter er: jobber dem ikke? Har de ikke andre ting i livet enn det? Det tar ikke lang tid å sende en snap, men allikevel... Virker som de ikke gjør annet enn å løpe rundt å snappe, på face, på twitter og gud vet hva... Hva er det neste stedet som man kanskje ikke vet om? Man kan ikke la den digitale verden overta helt altså. 

Jeg har vurdert å blokkere den ene personen som nesten spammer meg ned med ting på snapchat. Og sånn har vedkommende holdt på i nesten et år. Lei ja... 

Anonymkode: 248ff...5db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Miklo Velka skrev:

Det er også lov til å ignorere eller slette de man ikke vil se. ;)

Ja jeg vet det, men man vil jo prøve å være mest mulig real da, men det ender nok opp med at det blir sletting hvis ikke det roer seg snart. 

Anonymkode: 248ff...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miklo Velka skrev:

Det er også lov til å ignorere eller slette de man ikke vil se. ;)

Det er så rart, det er så merkelig at man får sånne uenige svar hele tiden. Hvorfor ikke bare skjønne at: det må være innmari slitsomt. Jeg tåler at folk er uenige jeg, men hallo. Litt vel mye uenighet på noe mange er enige i når en annen person mener det. Det er derfor jeg syns det er så rart også. :fnise: Jeg kan mene noe som en annen har ment, da er flere enige i mens de var enige i det før (litt avsporing men det er sant). 

Det virker som at du er uenig bare for å være uenig. 

Anonymkode: 248ff...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er ganske vanlig på bygdene å bruke snapchat? De har ikke like mange jobber der og de har ikke like mange fritidstilbud så da henger det på grep at de bruker snapchat såpass mye og ofte, men allikevel skulle de vel skjønne at et sted går grensen på en måte. Og det er min mening om snapchat-bruken til noen. 

 

Samme hvordan man skriver så blir det oppfattet slemt. Er poenget med snapchat bare for å skryte? Det blir ofte sånn: se hvor fint jeg har det, så hvor god mat vi har. Jeg kunne ikke brydd meg mindre altså... 

Anonymkode: 248ff...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil dere at folk skal sende da? Alt er jo tydeligvis for teit...?

Anonymkode: 71183...19b

Man kan gjerne sende men man behøver ikke sende eksempelvis bilder eller filmsnutter av en hund hver dag, flere ganger om dagen i forskjellige posisjoner. Hva er poenget? Den hunden ser jeg jo hver dag også så jeg skjønner ikke poenget med det. 

 

Hadde det vært litt nyoppdatering så kunne det vært litt gøy men det går i tre temaer hele tiden og sånn fortsetter det flere ganger om dagen. Da må man få bli litt frustrert og litt lei selvom man ikke blokkerer så vil man være litt real da, og etter et år med mange tusen bilder og fimsnutter så er det greit å ta et hint altså. Når vedkommende nesten aldri får svar så er det god nok grunn til å la folk være. Det er jo det samme som å blokkere noen det. :) 

Anonymkode: 248ff...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting, hvis man skulle sende en tilbake så svarer ikke vedkommende. Tenk å være selvopptatt. :ler: For da handler det ikke om vedkommende vet du ts. Og her har man vært ganske rundt i kantene når det gjelder det der. ;) 

Anonymkode: 248ff...5db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over de som alltid sender selfies, samme ansiktsuttrykk, samme sted bare varierende tekst "sulten", "trøtt", "sliten". Kom igjen da! Er livet så kjipt så ta deg en tur ut, gidder ikke den jamringa dag ut og dag inn. Heldigvis bare to stk som snapper dette, så disse unngår jeg å åpne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Libertas skrev:

Irriterer meg over de som alltid sender selfies, samme ansiktsuttrykk, samme sted bare varierende tekst "sulten", "trøtt", "sliten". Kom igjen da! Er livet så kjipt så ta deg en tur ut, gidder ikke den jamringa dag ut og dag inn. Heldigvis bare to stk som snapper dette, så disse unngår jeg å åpne.

Heldigvis har man muligheten til og ikke åpne det. 

Anonymkode: 248ff...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...