Gå til innhold

Søker kvinnelig utdrikningslag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg skriver her inne på Kvinneguiden i et håp om å komme i kontakt med noen som skal arrangere et kvinnelig utdrikningslag i Oslo lørdag 5 mai.

Jeg er forlover for en mann, alder 35, som skal gifte seg i august. Jeg skriver denne mailen anonymt for å være sikker på at ingen skal kunne finne ut av hvem brudgommen er. Det må ikke lekke til han hva som skal skje.

Grunnen til at jeg ønsker å komme i kontakt med et kvinnelig utdrikningslag er fordi vi ønsker at brudgommen vår skal strippe i et annet utdrikningslag, for en annen brud. Ja, det er harry, men dersom noen allerede går med tankene om å ha en mannlig stripper i sitt u-lag ønsker vi å tilby brudgommens tjenester - helt gratis! :)
 

Dersom noen har lyst til å være med på denne moroa håper jeg dere svarer i kommentarfeltet, eller dere kan legge til "u-lag2018" på snapchat så kan vi snakkes videre derfra. Når vi etablerer kontakt er ikke anonymitet noe tema lenger. Da vil vi være åpne om hvem vi er. Dette er som sagt bare for å holde hemmeligheten godt skjult:)

Mvh 

U-lag2018

Anonymkode: 70c4b...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...