GÃ¥ til innhold

Vielse bergen tinghus, restaurantforslag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 😊
Vi skal gifte oss på tinghuset i Bergen i mars! Vi vil ha det uformelt, med en middag med familien etterpå. Har dere noen anbefalinger av koselige og uformelle restauranter i sentrum som kan passe til dette? Vi blir rundt 20 personer. På forhånd tusen takk! 😀

Anonymkode: 806ff...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje Bare Vestland? Ikke den store sommerrestauranten, men lunt og koselig lokale med god mat og deleretter.

 

Anonymkode: e43d6...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for Egon, de har mye god mat + pizzabuffet

 

 

Anonymkode: ceb83...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått for Egon, de har mye god mat + pizzabuffet

 

 

Anonymkode: ceb83...ced

Nå høres jeg kanskje snobbete ut, men men man går ikke på Egon i bryllupet sitt. Det kan gjerne være uformelt, men i mitt hode er det å dra det litt langt..

Hva liker du Ts? Vil du ha deleretter, treretters, fisk/kjøtt, buffet? Hva er favorittretten din? Skal det være barnevennlig? Og har du en formening om ca pris dere kan betale per pers? Er prisen inkluder alkohol? Og når på året/døgnet er det snakk om 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle! 
Det er i slutten av mars, og det blir middag rett etter vielsen, så kanskje rundt klokken 16. Vi tenker middag/dessert og valgfri drikke. Det blir ikke en sen kveld, da jeg er gravid og vi skal videre på hotell! 😊 prismessig er det greit om det ikke er et altfor dyrt sted, men at det er et koselig sted hvor vi kan være litt skjermet fra andre gjester er det viktigste. 
Vi er 7 barn, så fint om det er en grei barnemeny der. Ellers liker vi det meste! 😊 men vi ser gjerne for oss et sted med litt variert mat, slik at det er noe der for alle. Vi tenker også at gjestene kan bestille selv, 3retters for dem som ønsker det, og bare hovedrett for dem som ønsker det. God mat, men ikke nødvendigvis noe "fancy" mat da vi har med oss noen som er litt kresen. 😉
 

Anonymkode: 806ff...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker gjøre det samme og har tenkt litt på spisekroken evt klosteret (privatstedet til spisekroken)  evt søtt og salt i skostredet.

Anonymkode: 039a8...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også anbefale Bare vestland. Nydelig mat til rimelige priser. 

Anonymkode: 91eca...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...