Gå til innhold

Alternativ til utdrikningslag


must

Anbefalte innlegg

Jeg skal være forlover til sommeren og av diverse årsaker er ikke utdrikningslag spesielt aktuelt. Jeg vil likevel gjøre litt stas på bruden før den store dagen. Har dere noen forslag til noe som kunne vært stas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt flere detaljer hadde gjort seg. Hvorfor er det ikke aktuelt, tenker du dagtid eller kveldstid, hvor mange skal inviteres, budsjett osv. En tur på spa eller en hyggelig lunsj kanskje?

Anonymkode: ee44a...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt flere detaljer hadde gjort seg. Hvorfor er det ikke aktuelt, tenker du dagtid eller kveldstid, hvor mange skal inviteres, budsjett osv. En tur på spa eller en hyggelig lunsj kanskje?

Anonymkode: ee44a...f1c

Det har med bosted og splitta vennegjeng å gjøre. Hun får, uansett hvor det arrangeres bare med seg halvparten av dem det hadde vært naturlig å dele en slik dag med, og ønsker derfor heller å droppe det. 

Jeg har et tidsintervall på en drøy uke der noe kan arrangeres. Jeg har vurdert turtil Oslo med hotell, shoppingog noe annet gøy, cruise til Kiel, SPA i Strømstad osv, men ikke landet på noe enda.

Endret av must
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere mulighet for å leie hytte hvor alle kan reise? 

Anonymkode: 87ea0...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere mulighet for å leie hytte hvor alle kan reise? 

Anonymkode: 87ea0...d5e

Jeg tenkte bare oss to siden det med å be inn folk er hele problemet. Vi snakker store geografiske avstander 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme var med meg, TS, så jeg booket oss to inn i kvinneetasjen på Grand Hotel, spiste mat på Palmen restaurant inni hotellet og spa dagen etter. 

 

Artesia spa til Grand Hotel 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Wonders skrev:

Samme var med meg, TS, så jeg booket oss to inn i kvinneetasjen på Grand Hotel, spiste mat på Palmen restaurant inni hotellet og spa dagen etter. 

 

Artesia spa til Grand Hotel 

 

Tusen takk for fint forslag 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, must skrev:

Tusen takk for fint forslag 😊

:kyss: Bare hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...