Gå til innhold

Magnus Devold og disse OL programmene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på Korea rundt med Magnus Devold, trodde faktisk programmet skulle være litt interessant og informativt om Korea og deres kultur osv. Men alt er jo bare kødd og tull hele tiden. Slik var det jo også på Kjør meg til OL programmet som gikk på tvnorge før OL startet. Han må jo være tidenes dårligste programleder og komiker eller hva han prøver på å være. Nei, her slår jeg av tv'n. Flere som syns det samme som meg? Snakk om å ødelegge program som skal omhandle OL og arrangørlandet..

 

Anonymkode: b8142...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du bare en TV kanal?

Har sett på Magnus Devold noen ganger og jeg syns han er artig på sin særegne måte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hans forsvar er han komiker, så det er ikke meningen at programmet skal være seriøst. Når det er sagt, så syns ikke jeg at han er noen god komiker. 

Anonymkode: dd75f...d70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, EvaLena skrev:

Har du bare en TV kanal?

Har sett på Magnus Devold noen ganger og jeg syns han er artig på sin særegne måte.

Har ikke bare en tv kanal nei. Men ville se programmet Korea rundt med Magnus Devold nå for jeg trodde det kunne være litt interessant. Men for meg blir det bare tull og kødd. Så jeg slo av.

Anonymkode: b8142...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Norsk humor på sitt aller beste? :nisse:

 Jeg har aldri sett på det TV-programmet, nettopp fordi jeg ikke orker programlederen og elendig humor. 

Anonymkode: 8a40f...d98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på Kjør meg til OL og det var mye bra. Men de to siste programmene fra henholdsvis Japan og Korea synes jeg det ble alt for mye tullball

Med hyggelige gjensyn med blant annet Smirre og Weisflogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/25/2018 at 2:57 PM, AnonymBruker said:

Sitter og ser på Korea rundt med Magnus Devold, trodde faktisk programmet skulle være litt interessant og informativt om Korea og deres kultur osv. Men alt er jo bare kødd og tull hele tiden. Slik var det jo også på Kjør meg til OL programmet som gikk på tvnorge før OL startet. Han må jo være tidenes dårligste programleder og komiker eller hva han prøver på å være. Nei, her slår jeg av tv'n. Flere som syns det samme som meg? Snakk om å ødelegge program som skal omhandle OL og arrangørlandet..

 

Anonymkode: b8142...e94

Om de ønsket seriøse innslag så burde de selvsagt ikke brukt Magnus. Man kan ikke klandre Magnus for at han gjør den jobben han blir satt til å gjøre, som er å komikisere

Anonymkode: c0998...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...