Gå til innhold

Er alle menn innerst inne litt homo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag har jeg kjedet meg og lest veldig mange innlegg på Kvinneguiden. Har særlig fattet interesse for anslagsvis 400 tråder om kvinner vs. menn på så og si alle områder vi kan settes opp mot hverandre.

Her er hva som fanget interessen min. I veldig mange tråder driver et stort antall menn og skryter av hvor mye bedre menn er på alt mulig. De regelrett hyller mannen for å ha mest spennende personlighet, høyest intelligens, best humor, mest sjarm osv osv. Er det bare jeg som synes dette er så påfallende at det minner om svermeri og homsing? De sier så godt som aldri noe positivt om kvinner, og det er vel temmelig unaturlig for hetero menn? De skriver faktisk nesten bare dritt om dem.  De virker som bare et fåtall av dem har opplevd hetero forelskelse selv om de er fullvoksne menn.

Nå kommer min teori. Kan det være at disse mennene egentlig drømmer om å ligge med andre enn men ikke tør og derfor går rundt og faker heterofile? Det forklarer jo i så fall vemmelsen for kvinner som ofte merkes mellom linjene og kommer til uttrykk ved sexistiske meninger. Kan dette være den egentlige årsaken til at stadig flere menn blir enslige og barnløse? 

Anonymkode: 94da2...a53

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første tror jeg ikke alle menn er her inne. For det andre tror jeg de mengdene av menn som du nevner kan være mange av de samme, personer som hater kvinner fordi de ikke greier livet sitt og dermed ikke får draget og skyller på kvinnefrigjøring for dette. De henger på KG og vrenger av seg dritten her. 

Anonymkode: 68aac...8c7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har jo eksempler på steder/skoger, spesielt en på østlandet der menn stopper å tar en kjappis med de menn som står ved trærne å venter, så spesielt rundt rush-tidene, før de kjører hjem til barn og kone fra jobb. 

Anonymkode: dbd07...7ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år å lever sammen med ei fantastisk dame og sexlivet er bra å vi skal få barn nå. Jeg føler meg ikke homo, feminin eller rar men jeg vil virkelig ha sex med en marrokansk eller latin-amerikansk mann med stor pikk, brunn hud og muskler. Ja, jeg skammer meg over det det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Læstadius skrev:

Jeg er 26 år å lever sammen med ei fantastisk dame og sexlivet er bra å vi skal få barn nå. Jeg føler meg ikke homo, feminin eller rar men jeg vil virkelig ha sex med en marrokansk eller latin-amerikansk mann med stor pikk, brunn hud og muskler. Ja, jeg skammer meg over det det

Jeg syns ikke du skal skamme deg over dette,det er jo kun en fantasi og lyst som du har og er helt normalt og helt greit å ha.

Setter du derimot denne fantasien og lysten ut i virkelighet syns jeg det er grunn til å skamme seg i og med at du har dame og venter barn, utroskap er noe av det styggeste jeg kan tenke meg

Kos deg og nyt fantasiene dine :)

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, barbent skrev:

Jeg syns ikke du skal skamme deg over dette,det er jo kun en fantasi og lyst som du har og er helt normalt og helt greit å ha.

Setter du derimot denne fantasien og lysten ut i virkelighet syns jeg det er grunn til å skamme seg i og med at du har dame og venter barn, utroskap er noe av det styggeste jeg kan tenke meg

Kos deg og nyt fantasiene dine :)

 

Det er vel et tegn på at han kanskje er bifil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de fleste er hetero. Men det blir jo mer og mer slik at mannfolk må være tøffel for at ting skal fungere. Våge den mannen som setter sine egne behov fremfor kjæresten, da er han verdens største egoist.

Et annet eksempel er f.eks. tråden om hun som sa "Er så lei av at mannen velger å runke, men vil ikke ha sex med meg". Det kommer masse sympati og støtte fra alle. Tenk om du hadde snudd problemstillingen og laget en tråd som lød "Er så lei av at dama velger å onanere, men vil ikke ha sex med meg". Da kan man risikere at istedenfor at folk kommer med støtte og råd, ville han blitt beskyldt for å være for pågående, egoistisk selv, ikke tilfredsstille dama ordentlig når de har sex osv osv.

I tillegg til at kvinner legger mye av ansvaret over på mannen for at sexen skal bli god. Er han "dårlig" i senga så blir det bare til at "Du var dårlig i senga, du traff ingen av punktene slik jeg ville". Det er sjelden det er klaging andre veien og at det er ren destruktiv klaging istedenfor veiledende råd.

De fleste menn er heterofile og synes jenter er fantastiske vesener, men det er mye urettferdige forventninger til mannen inne i bildet, samtidig som menn ikke har lov å forvente noe fra kvinnen lengre. Det har ingenting med homofili å gjøre.

Anonymkode: f8f00...9d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller omvendt, at alle kvinner er i varierende grad bi? Kvinner synes kvinner er vakre og drømmer om sex med andre kvinner. For menn flest er sex med andre menn ikke noe som får den stiv akkurat.

Anonymkode: ef46b...ebf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mr.Mustache skrev:

Det er vel et tegn på at han kanskje er bifil. 

nei, les deg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Axl skrev:

Hele verden er litt homo. Både kvinner og menn.

For noe tull.

Anonymkode: a257d...a44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Axl said:

Hele verden er litt homo. Både kvinner og menn.

 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

For noe tull.

Anonymkode: a257d...a44

Nei, Axl har faktisk rett; og omvendt kan man si at alle homofile er litt hetero. Det å være 100% hetero eller homo, er faktisk så sjelden at det er å anse som en patologisk tilstand.

Med andre ord: hele verden er, i forskjellig grad, bifil. Verden består dessuten for tiden av langt flere menn enn kvinner, så hva venter dere på, gutter?

GO FOR IT!!! :strix:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
1 minutt siden, Ichiko skrev:

 

Nei, Axl har faktisk rett; og omvendt kan man si at alle homofile er litt hetero. Det å være 100% hetero eller homo, er faktisk så sjelden at det er å anse som en patologisk tilstand.

Med andre ord: hele verden er, i forskjellig grad, bifil. Verden består dessuten for tiden av langt flere menn enn kvinner, så hva venter dere på, gutter?

GO FOR IT!!! :strix:

 

Feil. En stor andel hetero menn/kvinner synes det er direkte frastøtende å i det hele tatt tenke på å være med det motsatte kjønnet. Da kan man si det om alt, "alle er 2% dendrofile"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I dag har jeg kjedet meg og lest veldig mange innlegg på Kvinneguiden. Har særlig fattet interesse for anslagsvis 400 tråder om kvinner vs. menn på så og si alle områder vi kan settes opp mot hverandre.

Her er hva som fanget interessen min. I veldig mange tråder driver et stort antall menn og skryter av hvor mye bedre menn er på alt mulig. De regelrett hyller mannen for å ha mest spennende personlighet, høyest intelligens, best humor, mest sjarm osv osv. Er det bare jeg som synes dette er så påfallende at det minner om svermeri og homsing? De sier så godt som aldri noe positivt om kvinner, og det er vel temmelig unaturlig for hetero menn? De skriver faktisk nesten bare dritt om dem.  De virker som bare et fåtall av dem har opplevd hetero forelskelse selv om de er fullvoksne menn.

Nå kommer min teori. Kan det være at disse mennene egentlig drømmer om å ligge med andre enn men ikke tør og derfor går rundt og faker heterofile? Det forklarer jo i så fall vemmelsen for kvinner som ofte merkes mellom linjene og kommer til uttrykk ved sexistiske meninger. Kan dette være den egentlige årsaken til at stadig flere menn blir enslige og barnløse? 

Anonymkode: 94da2...a53

For ikke å snakke om hvor mange menn som er svært opptatt av analsex 😂

Anonymkode: fc94f...fab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Neinøff said:

Feil. En stor andel hetero menn/kvinner synes det er direkte frastøtende å i det hele tatt tenke på å være med det motsatte kjønnet. Da kan man si det om alt, "alle er 2% dendrofile"

Hvor stor andel da?

Jeg skrev: i forskjellig grad, bifil. De aller fleste vil likevel ha preferanse for ett kjønn.  Når det gjelder dendrofili, hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de fleste er hetero. Men det blir jo mer og mer slik at mannfolk må være tøffel for at ting skal fungere. Våge den mannen som setter sine egne behov fremfor kjæresten, da er han verdens største egoist.

Et annet eksempel er f.eks. tråden om hun som sa "Er så lei av at mannen velger å runke, men vil ikke ha sex med meg". Det kommer masse sympati og støtte fra alle. Tenk om du hadde snudd problemstillingen og laget en tråd som lød "Er så lei av at dama velger å onanere, men vil ikke ha sex med meg". Da kan man risikere at istedenfor at folk kommer med støtte og råd, ville han blitt beskyldt for å være for pågående, egoistisk selv, ikke tilfredsstille dama ordentlig når de har sex osv osv.

I tillegg til at kvinner legger mye av ansvaret over på mannen for at sexen skal bli god. Er han "dårlig" i senga så blir det bare til at "Du var dårlig i senga, du traff ingen av punktene slik jeg ville". Det er sjelden det er klaging andre veien og at det er ren destruktiv klaging istedenfor veiledende råd.

De fleste menn er heterofile og synes jenter er fantastiske vesener, men det er mye urettferdige forventninger til mannen inne i bildet, samtidig som menn ikke har lov å forvente noe fra kvinnen lengre. Det har ingenting med homofili å gjøre.

Anonymkode: f8f00...9d0

Skjønner godt at hun fikk såpass hun dama som opplevde at mannen hennes nesten konsekvent valgte runking fremfor sex. Hadde vært nøyaktig det samme om situasjonen var snudd.

Anonymkode: ccc0f...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
På 24.2.2018 den 17.50, Læstadius skrev:
 

Jeg er 26 år å lever sammen med ei fantastisk dame og sexlivet er bra å vi skal få barn nå. Jeg føler meg ikke homo, feminin eller rar men jeg vil virkelig ha sex med en marrokansk eller latin-amerikansk mann med stor pikk, brunn hud og muskler. Ja, jeg skammer meg over det det

Hvorfor skammer du deg over det? Det er nemlig ikke i dagens samfunn noen skam å ville ha sex med en mann om man har den tanken i hodet. Det betyr ikke at du er homofil eller bifil. Opplever deg heller ikke som rar ut i fra hva du skriver i ditt innlegg. Lykke til med det kommende barnet. :)

Anonymkode: ad4cb...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...