Gå til innhold

Størrelse på bukser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som er flinke med å bestille bukser/jeans fra nett som vet hva disse størrelsene er? Er veldig forvirra og tenkte å bestille en bukse fra Zalando, men skjønner meg ikke på disse størrelsene. Bruker strl.36/small så aner ikke hvem av dem som er strl.36/small jeg.. noen som vet???

Anonymkode: 3d431...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen av dere som er flinke med å bestille bukser/jeans fra nett som vet hva disse størrelsene er? Er veldig forvirra og tenkte å bestille en bukse fra Zalando, men skjønner meg ikke på disse størrelsene. Bruker strl.36/small så aner ikke hvem av dem som er strl.36/small jeg.. noen som vet???

Anonymkode: 3d431...4b4

Det spørs helt hvor lang du er. benevnelsene bak størrelsene er indikasjon på hvor lang buksen er. 

Anonymkode: 745c5...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett den kombinasjonen før... Men enig med forrige AB. Størrelsene til høyre må være tommer innerbein. (vanligvis er denne kombinert med livvidde, men her må det være str, altså 36 for deg)

Finn en bukse i skapet som passer deg fint i lengden, der størrelse er angitt i tommer. 

Jeg er 170, og bruker 34, men har lange bein. Trur 32 er det vanligste for høyden... 

Anonymkode: f933e...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...