Gå til innhold

lukter fra underlivet under trening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker roll-on i lysken, hvis jeg vet jeg skal bruke tilsittende bukser. Det reduserer svette og lukt litt.

Anonymkode: d50ef...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, puppi skrev:

Hmm, er det kanskje derfor det lukter så sinnsykt surt og stramt når jeg tilfeldigvis er på treningssenter midt på dagen på hverdager? Når det tilfeldigvis er mye damer der? :dry:

Kjenner til tider en sånn udefinerbar dunst, som best kan beskrives som en syrlig kloakklukt ... sjeldent jeg kjenner denne på ettermiddag/kveld :vetikke:

Signerer denne. Dessverre kjenner de ikke lukten selv, men 20-30 forskjellige lukter av underliv i en saus er meget merkbart.

Anonymkode: 20558...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også litt sterkere lukt fra underlivet når jeg har blitt skikkelig svett. Det har kommet med alderen. 

Vasker klærne og dusjer etter trening. Anser ikke dette som et stort problem. 

Anonymkode: 006cc...550

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation

Herregud for noen svar

Man har svettekjertler også i underlivet. Når man er varm så svetter man, og svette lukter etter en stund. Polyester stenger mer fuktighet inne og gjør at man kan lukte litt strammere. Det er helt normalt. Ballesvette lukter heller ikke blomster akkurat

Å kjøre på med parfymerte truseinnlegg er bare tull, og kan gjøre mer skade enn godt. Det er roten til diverse underlivsproblemer. Underlivssprayen er også bare laget for å tjene kommersielt, den har ingen nytte whatsoever.

Så lenge du vasker plaggene, etter hver treningsøkt, så er ikke dette et problem. 

Endret av Reputation
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Reputation skrev:

Herregud for noen svar

Man har svettekjertler også i underlivet. Når man er varm så svetter man, og svette lukter etter en stund. Polyester stenger mer fuktighet inne og gjør at man kan lukte litt strammere. Det er helt normalt. Ballesvette lukter heller ikke blomster akkurat

Å kjøre på med parfymerte truseinnlegg er bare tull, og kan gjøre mer skade enn godt. Det er roten til diverse underlivsproblemer. Underlivssprayen er også bare laget for å tjene kommersielt, den har ingen nytte whatsoever.

Så lenge du vasker plaggene, etter hver treningsøkt, så er ikke dette et problem. 

Hva har ballesvette med dette å gjøre? Eller måtte du bare ta det med, slik at det skulle ha en motvekt, liksom?

Anonymkode: 20558...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis ANANAS. Det gjør at det vil lukte bedre nedentil.

Anonymkode: 644f9...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å vaske underlivet og ta på ren truse før du trener? Det burde hjelpe. Ferske kroppsvæsker begynner ikke å lukte i løpet av noen få timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må du finne ut om lukten kommer fra inni skjeden eller utenfor. Siden den merkes når du er i økt aktivitet er det nesten garantert svette, og ikke utflod eller andre ting du skiller ut fra selve skjeden. Da har ikke truseinnlegg det pøkk for seg annet enn å legge til en ny lukt. Jeg vedder på at lukten kommer fra lysken. Vi har svettekjertler som «rammer inn» vulva, og du har sikkert sett svetteringer på trusa etter en hard økt. Svette lukter. Alle damer som tar i på trening over litt tid blir varme og svette nedentil. Det er IKKE unormalt at kroppen lukter og svetter. Andre kjenner det nok ikke så godt som deg eller skjønner at det kommer fra deg. Vask tights med sportsvaskemiddel, vask deg og bytt klær daglig så har du gjort ditt. 

Ingen forventer at det skal lukte blomster eller freshe truseinnlegg på treningssenteret annet enn de som kun er der i to uker.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville tatt en ny tur til gynekologen og sjekket for bakteriell vaginose. Særlig siden du kjenner den lukten også når du ikke trener. 

 

Anonymkode: 258cd...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at det er svette du lukter, for alle svetter nedentil. Kommer i varmen, tettsittende klær osv. Truseinnlegg vil nok gjøre at man svetter enda mer! Jeg skal teste tipset om deo, ikke i f****, men innside lår, se om det funker. Og tro meg, gutta svetter like mye der nede, ta en tur i garderoben etter en fotballkamp så lukter det svette baller 😂

Anonymkode: 629b6...0ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ville tatt en ny tur til gynekologen og sjekket for bakteriell vaginose. Særlig siden du kjenner den lukten også når du ikke trener. 

 

Anonymkode: 258cd...897

Det er nok ikke BV, den har en helt særegen lukt - omtrent som råtten fisk. Tipper det bare er litt ekstra svette og utflod TS kjenner lukten av, og det er helt normalt når man trener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter ikke akkurat blomster av skrittet mitt heller, etter hardtrening i tights, men bryr meg ikke, tror ikke det er så veldig uvanlig at det kan skje etter en skikkelig økt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle klær vaskes rett etter trening, med omo sport. Innimellom legges klærne til bløt i eddikvann en liten time. Og treningstights og treningsundertøy kastes og byttes ut ved jevne mellomrom. Da lukter det ikke, selv etter en hard økt. 

Gjelder både min og hans treningsklær. Svette setter seg så vanvittig godt i syntetiske stoffer. Så disiplin i forhold til renhold er eneste som virker. 

Anonymkode: 7a551...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lukter bare om jeg er helt barbert. Har en teori om at med noe hår der nede så går ikke lukta ned i klærne, og med hår så er det litt mere luft som kommer til. Men det kan hende det er unikt for meg.

Anonymkode: 9e2d8...3e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2018 den 14.52, Roci skrev:

Det er nok ikke BV, den har en helt særegen lukt - omtrent som råtten fisk. Tipper det bare er litt ekstra svette og utflod TS kjenner lukten av, og det er helt normalt når man trener. 

Enig det. Derfor jeg skrev at det jeg reagerer på at TS kjenner den lukten ellers også.

Om man har normal hygiene høres det rart ut å kjenne en dunst når man går i bukser. Eneste gangene jeg har kjent det er når jeg har hatt BV. 

Anonymkode: 258cd...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2018 den 15.22, AnonymBruker skrev:

Glemmer du å dusje på mange dager, vil kroppen din utvilsomt utvikle en sterk lukt, men det å dusje en gang om dagen er ikke alltid nok for å unngå dårlig kroppslukt. George Preti er kjemiker og luktforsker ved Monell Chemical Senses Center i Philadelphia. Han forteller at når du opplever en ny lukt, registrerer du den med det samme, men etter og ha blitt eksponert for den samme lukten over lenger tid, utvikler man en manglende evne til å registrere den. Du kan dermed risikere og ikke lukte din egen kroppslukt, selv om andre kan.

Anonymkode: 20558...e0f

Hvorfor babler du om irrelevante ting? Her merker hun jo lukten selv, og dermed er alt du skriver fullstendig irrelevant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.2.2018 den 21.31, puppi skrev:

Hmm, er det kanskje derfor det lukter så sinnsykt surt og stramt når jeg tilfeldigvis er på treningssenter midt på dagen på hverdager? Når det tilfeldigvis er mye damer der? :dry:

Kjenner til tider en sånn udefinerbar dunst, som best kan beskrives som en syrlig kloakklukt ... sjeldent jeg kjenner denne på ettermiddag/kveld :vetikke:

Eller kanskje det rett og slett er av deg? Merker ikke lukten selv så godt vet du. Menn lukter like ille ,om ikke verre,når de lukter ille. Og de er itillegg mindre flinke til å ordne opp i luktproblem. Når du er der om kvelden er det vel flere godluktende personer av  begge kjønn, så da utlignes det litt kanskje... just saying:vetikke:

Anonymkode: 68d8b...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2018 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Signerer denne. Dessverre kjenner de ikke lukten selv, men 20-30 forskjellige lukter av underliv i en saus er meget merkbart.

Anonymkode: 20558...e0f

Åja, er du også en sånn som trener midt på dagen i hverdager? 

Anonymkode: 68d8b...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uvanlig når man blir svett å går i tights at det lukter litt. Problemet ligger nok i syntetisk stoff på både undertøy og tights. 

Merker forskjell om jeg er glattbarbert eller ei.

Her fungerer det fjell med string innlegg om det blir for ille, men jeg pleier ikke bry meg med det. Jeg synes ikke det lukter vondt av svett mus :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har akkurat samme problem som deg. Det er sykt ubehagelig og jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre med det. Vasker tightsene mine etter hver økt og bytter og gjerne truse før jeg skal trene. 

Jeg prøver å tenke at det kun er jeg som kjenner lukten- men ja.. Vi burde nok ta oss en tur til legen og sjekke om det er noe galt. Selv føler jeg det er værst når jeg ikke har barbert meg. Føler som at svetten fra underlivet setter seg i håret og holder på lukten.. 

Har prøvd deospray for underlivet som de selger på Vita, fungerte ikke for meg. 

Håper det ordner seg for oss... heheh😂

Anonymkode: 3513a...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...