Gå til innhold

:))


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

heii, hatt ømme vonde pupper i 6 dager og mensen kommer ikke har 3 dager ikm..

 

18 j

Anonymkode: 0d05d...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, vet ikke helt hva du ønsker å få svar på her, men du kan jo alltids ta en test da. 

Anonymkode: e6ac1...b86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke om du er gravid. Det må du finne ut selv

Anonymkode: 0f2bf...62a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

heii, hatt ømme vonde pupper i 6 dager og mensen kommer ikke har 3 dager ikm..

 

18 j

Anonymkode: 0d05d...8d7

En 18-åring som har hørt om IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Neinøff skrev:

En 18-åring som har hørt om IKM?

Tenkte jeg oså. Jeg har et barn og er 27 og vet fortsatt ikke når jeg har eggløsning eller ikm.

Anonymkode: 9911d...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lignende symptomer uten å være gravid, flere ganger. Men jeg har også hatt slike symptomer og vært gravid. Det fins dem som får symptomer og positiv test allerede før uteblitt mens, og det fins dem som ikke aner at de er gravide før fødselen er i gang.

 

Så den eneste måten å få vite det noenlunde sikkert på, er å ta en graviditetstest.

Anonymkode: eaab8...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte jeg oså. Jeg har et barn og er 27 og vet fortsatt ikke når jeg har eggløsning eller ikm.

Anonymkode: 9911d...fff

Jeg har styr på akkurat det, siden jeg IKKE prøver å bli gravid, men da jeg var 18 så ante jeg ingenting om sånt i det hele tatt. dagens ungdom altså, svært så opplyste de er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heii, jeg bruker en app for å vite når jeg skal ha mensen og sånt... bare for å være sikker.. men har glemt mine ppiller så er derfor, men har tatt en graviditettest og det kom en svak strek.. hmmm. og grunnen jeg vet om ikm er fordi jeg har lest litt på her og det er mange som skriver om den så kalte ikm + jeg er ganske nerd XD så liker å lære nye ting. 

Anonymkode: 0d05d...8d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

heii, jeg bruker en app for å vite når jeg skal ha mensen og sånt... bare for å være sikker.. men har glemt mine ppiller så er derfor, men har tatt en graviditettest og det kom en svak strek.. hmmm. og grunnen jeg vet om ikm er fordi jeg har lest litt på her og det er mange som skriver om den så kalte ikm + jeg er ganske nerd XD så liker å lære nye ting. 

Anonymkode: 0d05d...8d7

Strek er strek, gratulerer!

Anonymkode: a354e...e4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Linaa skrev:

Du behøver absolutt ikke å ta noen form av test. Du får svaret om 9 måneder

hva i h? hvorfor er så mange av dere så frekke??!! hvis dere ikke liker min innlegg så ignorer og forsett med livet deres lissom.

Anonymkode: 0d05d...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Strek er strek, gratulerer!

Anonymkode: a354e...e4d

joo, takk:)

Anonymkode: 0d05d...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva i h? hvorfor er så mange av dere så frekke??!! hvis dere ikke liker min innlegg så ignorer og forsett med livet deres lissom.

Anonymkode: 0d05d...8d7

Hvis du skal ha barn så må du lære rettskriving. Du virker veldig umoden. Og hvis du har tullet med p-pillen, hvorfor har du ubeskyttet sex da? Prøver du å bli gravid? Ganske dårlig gjort mot en (antageligvis) ung og uforberedt far.

Anonymkode: 1c31a...e35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal ha barn så må du lære rettskriving. Du virker veldig umoden. Og hvis du har tullet med p-pillen, hvorfor har du ubeskyttet sex da? Prøver du å bli gravid? Ganske dårlig gjort mot en (antageligvis) ung og uforberedt far.

Anonymkode: 1c31a...e35

jeg er ikke norsk så kan ikke skrive så godt og jeg prøver ikke å bli gravid. var bare 3 ppiller jeg glemte og tenker å ta abort uansett.

Anonymkode: 0d05d...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller så gir jeg barnet på adopsjon hadde ikke klart å ta abort egentlig

Anonymkode: 0d05d...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hva i h? hvorfor er så mange av dere så frekke??!! hvis dere ikke liker min innlegg så ignorer og forsett med livet deres lissom.

Anonymkode: 0d05d...8d7

Du får lov til å tolke det akkurat som du vil. Jeg har ingen behov av å være frekk over Internett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...