Gå til innhold

Hvorfor er det noe suspenkt med mannlige feminister og noe positivt med den kvinnelige motsetningen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det noe suspekt og ekkelt med en mannlig feminist, og noe godt og positivt, med kvinner som bryr seg om menns rettigheter? 

Anonymkode: 4a6a6...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem syns det er suspekt og ekkelt med en mannlig feminist?

Anonymkode: d9098...a1d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det kvinner som bryr seg om menns rettigheter? Hvis det finnes en eneste en slik i verden. Så må det være en sensasjon. 

Anonymkode: 83c92...219

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Det må vel være fordi enkelte vil at alle skal bry seg mest om menn?

Anonymkode: 5c061...d3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det noe suspekt og ekkelt med en mannlig feminist, og noe godt og positivt, med kvinner som bryr seg om menns rettigheter? 

Anonymkode: 4a6a6...d39

Kommer vel helt an på hva fyren legger i begrepet. Feminisme er så mangt nå til dags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det noe suspekt og ekkelt med en mannlig feminist, og noe godt og positivt, med kvinner som bryr seg om menns rettigheter? 

Anonymkode: 4a6a6...d39

Hvorfor ikke spørre de som kom med påstandene?

Anonymkode: eaf33...687

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok bare menn som ser ned på mannlige feminister. 

Anonymkode: 1af3e...dc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener ts at det er noe "suspekt og ekkelt" ved en mannlig feminist? Har aldri hørt eller tenkt det selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bortebra skrev:

Hvorfor mener ts at det er noe "suspekt og ekkelt" ved en mannlig feminist? Har aldri hørt eller tenkt det selv.

Fordi mannlige feminister stort sett er ute etter sex og å tjene på det selv. Mens kvinner ikke har noe å tjene på å være motsetningen. 

Anonymkode: 4a6a6...d39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kvinnen synes mannlige feminister er mye mer tiltrekkende og sexy enn dem som ikke er feminister.

Og hun bryr seg om menns rettigheter! :hakeslepp:

Men jeg og de millionene av kvinner som meg eksisterer vel ikke i TS' verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det noe suspekt og ekkelt med en mannlig feminist, og noe godt og positivt, med kvinner som bryr seg om menns rettigheter? 

Anonymkode: 4a6a6...d39

 

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi mannlige feminister stort sett er ute etter sex og å tjene på det selv. Mens kvinner ikke har noe å tjene på å være motsetningen. 

Anonymkode: 4a6a6...d39

 

Liker tråder hvor trådstarter både stiller spørsmålene og kommer med fasiten i løpet av et kvarter. 

Da bør vel mod merke tråden med "løst"

Anonymkode: eaf33...687

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi mannlige feminister stort sett er ute etter sex og å tjene på det selv. Mens kvinner ikke har noe å tjene på å være motsetningen. 

Anonymkode: 4a6a6...d39

Jeg synes ikke det er noe suspekt over å ønske likestilling; en mann som ønsker seg mer tid til å være med barna sine og større ansvar etter en eventuell skilsmisse vinner nødvendigvis på likestillingspolitikk, ja. Og eventuelt at kvinner i livene deres, koner, mødre, søstre, døtre får like muligheter som mennene. Vinn-vinn-vinn. Hvor sexen kommer inn i bildet, vet jeg ikke. Det er mindre sjanse for at jeg har sex med en fyr som mener at kvinnens plass er på kjøkkenet - rett nok - men det at en mann er feminist gjør ikke at jeg automatisk sprer beina. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem syns det er suspekt og ekkelt med en mannlig feminist?

Anonymkode: d9098...a1d

Trådstarter... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, bortebra skrev:

Jeg synes ikke det er noe suspekt over å ønske likestilling; en mann som ønsker seg mer tid til å være med barna sine og større ansvar etter en eventuell skilsmisse vinner nødvendigvis på likestillingspolitikk, ja. Og eventuelt at kvinner i livene deres, koner, mødre, søstre, døtre får like muligheter som mennene. Vinn-vinn-vinn. Hvor sexen kommer inn i bildet, vet jeg ikke. Det er mindre sjanse for at jeg har sex med en fyr som mener at kvinnens plass er på kjøkkenet - rett nok - men det at en mann er feminist gjør ikke at jeg automatisk sprer beina. 

Alt feminismen har gjort for å endre det norske samfunnet de siste 40 årene, er å redusere antall barn som blir født, andel menn som får barn og gjort at færre får en jobb (fordi det feminine har fått mer makt, noe som har resultert i merkelig politikk fra statens side). Så selvsagt at noen menn har hatt mer sex.

Anonymkode: 4a6a6...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt feminismen har gjort for å endre det norske samfunnet de siste 40 årene, er å redusere antall barn som blir født, andel menn som får barn og gjort at færre får en jobb (fordi det feminine har fått mer makt, noe som har resultert i merkelig politikk fra statens side). Så selvsagt at noen menn har hatt mer sex.

Anonymkode: 4a6a6...d39

Jaha? Har du løfta blikket og kikka nedover i Europa, statistikken der? Kanskje til og med fått med deg at det fødes færre barn jevnt over over alt, uavhengig av likestillinga? I Norge fødes det faktisk mer enn i Tyskland fordi kvinner har mulighet til å gå tilbake til arbeidslivet, pga barnehager osv. Russland kan knapt kalles noen likestillingskjempe, men også der sliter de med fødselsraten. "Det feminine har fått mer makt"? Altså, at Erna og Siv regjerer? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem syns det er suspekt og ekkelt med en mannlig feminist?

Anonymkode: d9098...a1d

ts

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi mannlige feminister stort sett er ute etter sex og å tjene på det selv. Mens kvinner ikke har noe å tjene på å være motsetningen. 

Anonymkode: 4a6a6...d39

Du må slutte å tro at alle tenker som deg selv.

 

Anonymkode: ceef7...c8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi mannlige feminister stort sett er ute etter sex og å tjene på det selv. Mens kvinner ikke har noe å tjene på å være motsetningen. 

Anonymkode: 4a6a6...d39

Mannlige feminister = ulv i fåreklær.

Anonymkode: 61fe1...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Feminisme...bryr seg om menns rettigheter"?

Feminisme ER å bry seg om både kvinners - OG menns rettigheter!

Det er ikke mulig å bekjempe den strukturen som undertrykker kvinner uten å samtidig også angripe den strukturen som også undertrykker menn. For så lenge menn presses inn i en eller annen norm så vil også kvinner presses inn i en norm. Begge deler må angripes, skal kvinner frigjøres.

Anonymkode: eddef...f19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...