Gå til innhold

Foreldre som sier «herregud» og «OMG»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du tror de vil herme? Hah. Ikke generasjon prektig, nei. Våre driver bare og himler oppgitt med øynene. De fører et svært pent språk til tross for at vi aldri har slått hardt ned på banning :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det mangen finmarkinger som ligger tynt an, det er fra mine foreldre jeg lærte å banne ;) Jeg har klart meg helt fint!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis herregud er omsorgssvikt, ja da er jeg en av de verste omsorgssvikterene i denne verden. Attpåtil sier jeg fy faen også.

Flaks at barna mine ble hos meg helt til voksne alder og ikke lider av traumer pga omsorgssvikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er OMG pinlig? Hører det stadig når jeg er i USA.

Anonymkode: f8e6e...406

Nå snakker de amerikanske i USA da. ;)

Her går det i steikesild og potet eller Fana stadion :)

Anonymkode: 50aed...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble  "herregud"  banning? Er det misbruk av guds navn det da? Er vel strengt tatt bare sett på som banning av pietistiske kristne, og de er vel det ikke så mange igjen av.  Hva med  "de perfekte"  på kg, som alltid skal har noe negativt å si om andre folks barn...lurer på hvordan barna deres blir? Belærende, dømmende, egoistiske og selvgode mennesker. Fysj!

Anonymkode: 5273e...c74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første frasene barn bør lære er jo "Gud er død" og "fuck the system", for da vil de få en omvendt rebellperiode i tenårene og bli høyremillionærer som vi foreldre kan nyte godt av når vi blir gamle. Ren investering!

Anonymkode: 0c024...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt som alle plutselig ville kjempe for sin rett til å påkalle Herren vår Gud da...

Endret av Gjøksuppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puslete kristne svake sjeler, fra øst,sør og Vest-Norge:fnise:

Puslinger full av føleri har vi ikke bruk for..

Anonymkode: 3542f...619

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må da for faen kunne gå an å styre den jævla banningen når de helvetes drittungene er tilstede!

Anonymkode: fcafa...533

:Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Peanut skrev:

I følge Språkrådet er herregud religiøs banning :blink: http://www.sprakradet.no/Vi-og-vart/Publikasjoner/Spraaknytt/Arkivet/2006/Spraaknytt_1_2006/Religioes_banning/

Ellers har jeg hørt foreldre si både «YOLO», «LOL», «OMG»... uttalt slik det står  >_<  Og det derre «kidsa»: ah-icon.png

De tar feil! :P Neida, det kan nok stemme, men jeg synes det er merkelig når det er så mange verre ord man kan lære bort unger (som de sikkert kan allerede). xD

Ugh. Pinlig, blir som om godt voksne skal begynne å gå i saggebukse og lua på snei. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG .... 😂😂😂 SER IKKE NOE GALT I DETM VERRE MED HELVETE. FANEN OSV. Omsorgsvikt er virkelig å dra det langt. Herreminhatt så masse folk skal bli barnevernsmeldt for no. Kan jo ikke si eller gjøre noe lenger... 

Istedenfor at de bruker tid og energien på de barna som virkelig trenger hjelp.

Anonymkode: 1ab27...02a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NotNaomi
3 timer siden, EvaLena skrev:

Hvis herregud er omsorgssvikt, ja da er jeg en av de verste omsorgssvikterene i denne verden. Attpåtil sier jeg fy faen også.

Flaks at barna mine ble hos meg helt til voksne alder og ikke lider av traumer pga omsorgssvikt.

:-D for noen merkelige synspunkt noen har,og vet fader ikke om det er noe de virkelig mener eller troller.

Og jeg som sier "herregud"forholdsvis ofte.Hm.Håper ikke ungene får traumer av det :-D krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Puslete kristne svake sjeler, fra øst,sør og Vest-Norge:fnise:

Puslinger full av føleri har vi ikke bruk for..

Anonymkode: 3542f...619

«Vi» er alle der oppe i nord som snakker nordlending? 

 

Anonymkode: f8e6e...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kristen og unngår stort sett banning selv, men synes det er ganske langt ute på jordet å kalle det omsorgssvikt om foreldrene banner.

Men at enkelte foreldre kunne hatt godt av å roe ned banningen litt er det lite tvil om. På skolen til datteren min har de kjørt en antibannekampanje for å ha fokus på å snakke pent til hverandre. Etter første uke kunne rektor fortelle at hun hadde blitt oppringt av flere foreldre som krevde barnas rett til å banne🙄 Da kan du jo begynne å lure...

Anonymkode: 1835b...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, NotNaomi skrev:

:-D for noen merkelige synspunkt noen har,og vet fader ikke om det er noe de virkelig mener eller troller.

Og jeg som sier "herregud"forholdsvis ofte.Hm.Håper ikke ungene får traumer av det :-D krysser fingrene.

Du høres ut som en av de verste omsorgssvikterne. Du nevner både fader og herregud i innlegget ditt. Jeg er rystet 😳😂😂😂

Herregud, skjerp deg for faen 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...