Gå til innhold

Hva synes menn om kvinner som stimulerer seg selv under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere menn om at kvinnen stimulerer seg selv under sexen (med fingre)? Føler dere dere utilstrekkelige eller er det innafor? Jeg kommer ikke uten å stimulere klitoris samtidig når jeg har samleie, og liker derfor å hjelpe til selv. Er det vanlig å gjøre det, feks på one night stand der man ikke kjenner fyren også?

Anonymkode: bb805...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes det er turn on! Det betyr at hun ser til at hun kommer. Kommer vi samtidig er det bare helt fantastisk. Som i himmelsk. Jeg blir bare kåtere av det.

Anonymkode: b567e...823

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min synes hvertfall det er sykt hot når jeg gjør det 😊

Anonymkode: f35f6...e10

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i hva han syns om det! :fnise: Det er ikke bare han som skal ha det godt og komme! Han får jo sitt klimaks uansett, og det fortjener jeg også:nori:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var helt vanlig?! Jeg driter i hva menn måtte tenke om det, stimulerer han ikke klitten min selv mens han knuller meg, så må jo jeg gjøre det - ellers kommer jeg ikke! Menn som tar kontrollen og stimulerer den for meg får pluss i boka ;) 

Anonymkode: fd086...384

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Det er jo ingen secret at kvinner får lite til ingen glede av penetrering. Og det faktum at 98% av alle damer får kun orgasme ved klitoris stimulering.

Anonymkode: 047f9...60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blandede følelser. Det er digg å se på, samtidig som stemmene i hodet sier: "Hun gjør det fordi du ikke strekker til!" Vet at dette er en teit tankegang, men sånn er det å ha styggen på ryggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Blandede følelser. Det er digg å se på, samtidig som stemmene i hodet sier: "Hun gjør det fordi du ikke strekker til!" Vet at dette er en teit tankegang, men sånn er det å ha styggen på ryggen. 

Ja, det er en veldig teit tankegang. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere menn om at kvinnen stimulerer seg selv under sexen (med fingre)? Føler dere dere utilstrekkelige eller er det innafor? Jeg kommer ikke uten å stimulere klitoris samtidig når jeg har samleie, og liker derfor å hjelpe til selv. Er det vanlig å gjøre det, feks på one night stand der man ikke kjenner fyren også?

Anonymkode: bb805...5b3

Du gjør det helt rett i å stimulere deg selv, og ta ansvar for din egen nytelse og orgasme. Om det er en FF, en One Nighter eller mannen du har vært sammen med i 330 år. 

Sånne kvinne vil vi menn ha, ikke de som ligger der som en potetsekk og tar imot uten å si et eneste ord, eller bevege seg en centimeter. 

HUSK! Ønsker du bli tilfredsstilt på en spesiell måte av partneren din, så si hva du ønsker - veiled han, med ord, med kroppsspråk og mumlinger/stønninger.... 

 

Anonymkode: 0ce57...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Thyra skrev:

Ja, det er en veldig teit tankegang. 

Jeg vet det, men jeg er på bedringens vei. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene jeg har hatt sex med har likt det. Jeg har aldri fått noen negative kommenterer på at jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også å gjøre dette. Men har hatt samme partner i mange år. Ser for meg at jeg hadde følt det var litt vanskeligere å skulle gjøre det om det hadde vært en one-night-stand.

Anonymkode: 9bcbc...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger litt klitoris-stimulering for å få orgasme. Om det er ONS eller med kjærester så gjør jeg det selv om han ikke gjør det. Flere av mine ONS som har sagt at det var sexy at jeg gjorde. Det skal ikke så mye til før det går for meg om jeg får litt stimulering, så synes ikke det er så kravstort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hot.

Men også hot at hun ikke trenger det for å komme.

Ja takk begge deler. Kanskje styggen på ryggen hadde vist seg her også hvis hun gjorde det hver gang.

Anonymkode: f6004...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enkelt i mitt tilfelle, jeg vet at jeg seksuelt ikke strekker til, jeg har bare hatt sex de siste året når jeg traff dama mi når jeg fylte 27. Hun er langt bedre i senga enn det jeg er og har hatt nok partnere til å vite hva hun trenger for å komme så om hun ikke bruker fingre har hun ofte en vibrator hun bruker på kliten. Om hun rir meg så får hun stimmulert den pga den lille magen jeg har rundt penisen, og jeg er ikke spesielt stor heller med bare 13cm men hun sier ihvertfall at hun foretrekker kortere men tykk isteden for lang og small. Hun klarer sjeldent å komme bare av vaginal penetrasjon uansett så for meg var det med på å gjøre meg mindre nervøs første gang vi hadde sex. For jeg viste at jeg ikke kom til å holde ut særlig lenge, jeg til og med unngikk den første gangen hun hintet om sex fordi jeg var redd hun kom til å forlate meg når hun fant ut hvor dårlig jeg var og hvor lite peiling jeg hadde. Hun var utrolig tålmodig med meg, og klarte å overbevise meg om at det kom til å bli godt fordi dette var noe vi kom til å gjøre sammen. Jeg ble oppriktig rørt når jeg fant ut at hun hadde planlagt en hel kveld bare for oss og fikk meg til å slappe av ved å si at selv om det jeg er mest redd for kom til å skje kom hun ikke til å elske meg mindre av den grunn. Hun endte faktisk opp med å komme før meg da hun satt på meg mens vi klinte og brukte magic wanden hennes slik at jeg skulle få føle orgasmen og krampetrekningene, og først da begynte hun å ri skikkelig og fikk meg til å komme noen sekunder etterpå. 

Leker er noe jeg anbefaler alle som sliter seksuelt å bruke i starten, for det er vanskelig nok å skal både konsentrere seg om begge sin nytelse når du etter så mange år med venting og forventinger om å samtidig skulle kunne prestere. 

Anonymkode: 9e5d8...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...