Gå til innhold

Hvilke navnelapper er best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På tide å kklpe navnelapper tilnå merke klær og sko. Jeg vil gjerne ha noen man bruker jern på da disse holder godt. Hvit kjlper msn dette rimelig? Snakket med en venninne som hadde fått jern og 100 lspper for under 100kr, men hun husket ikke hvor. Alle steder jeg ser kister jernet over 200 og så kommer lappene i tillegg. Er det evt. noen som har tips om andre, gode merkemåter/lapper  som holder?

Anonymkode: ae16f...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, snakk om mange skrivefeil! Og jeg er norsklærer! Må bare beklage. 

Anonymkode: ae16f...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(edit, leste først etterpå at du VIL bruke jern, så sa kan du se bort fra dette. Beklager at jeg ikke leste godt nok. Men lar det stå om andre er interessert i erfaringen) 

Jeg kjøper disse: https://www.navnelapper.no/alfaweb/mobile_index?gclid=EAIaIQobChMIq_Ox7oK32QIVC4GyCh2T9AqcEAAYASAAEgIxT_D_BwE

Men uten jern, bare klistermerker. Dersom de blir fester på elastikk (som bakpå sokker) så slites de gjerne av etter 5-8 vask. Dersom de festes på vaskeanvisning eller på tøyet i nakken i en trøye som ikke er så mye bevegelse i, så holder det lenge. Er svært få plagg vi har merket om igjen annet enn sokker også på vaskelappen til favorittkosedyret får nu lapp ca en gang i året. 

Disse bruker jeg på matbokser, drikkeflasker, fotballen til eldste, i sko ytterjakker og alt. 

Har ikke testet andre, for jeg trives med disse. 

Bare pass på å følge de få anvisningene. Ikke sett på lapp rett før du vasker eller bruker dem så plagget blir vått. Jeg legger frem tøy kvelden før og merker eventuelt da. Da før limet satt seg litt før bruk og det vil gå minst 24 timer til vask uten at jeg må gå rundt og huske på det. 

Endret av Zoey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tskk for tips! Disse ser veldig greie ut til mye, men vi har en del strikketøy. Det var derfor jeg tenkte at jern er best.

Anonymkode: ae16f...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker aller mest klistrelappene til navnelapper.no, holder veldig godt! Itillegg har også kjøpt noen strykelapper derfra, som vi bruker på ullsokker og hjemmestrikk og annet som er elastisk. (Stryker med vanlig strykejern, vet ikke helt hva slags jern du snakker om?)

Ellers er det kjempe lurt med bilde/figur på lappene. Da kjenner Mini igjen sine egene ting ved å se etter «pingvinen sin» :-)

Anonymkode: 7755e...9d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.

Merketang heter det visst. Har funnet dette tilbudet, men jeg har som sagt fått beskjedom at de finnes til under 100kr.

Anonymkode: ae16f...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med Merka sine. De trenges ikke å strykes men de holder GODT! Også får man mange for pengene. 149 kr for flere ark, kanskje 6-7 ark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klistremerker.

 

Hvem orker strykejern...

Anonymkode: 65d71...f3f

Ikke jeg. Det var derfor jeg tenkte på merketang.

46 minutter siden, Ulzzang skrev:

Jeg er veldig fornøyd med Merka sine. De trenges ikke å strykes men de holder GODT! Også får man mange for pengene. 149 kr for flere ark, kanskje 6-7 ark

Takk for tips. Hvordan holder de på sko og strikketøy?

Anonymkode: ae16f...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg. Det var derfor jeg tenkte på merketang.

Takk for tips. Hvordan holder de på sko og strikketøy?

Anonymkode: ae16f...8ca

På sko holder de bra. De sender med ekstra gejjonsiktig plast slik at man kan klistre over når man klistrer på sko. Har også disse på sokker og ingen av de har falt av

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Her i huset har vi bestilt fra askeladden navnelapper. barna ble kjempe fornøyd med frost og peppa gris! De ble kåret til best i test også

Anonymkode: 1b7e3...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Absolutt, det er viktig å sikre at merkene dine varer og holder seg godt på klær og sko. Når det gjelder jernpåførbare navnelapper, har jeg hatt stor suksess med NavnelapperPro mine. De leverer enestående kvalitet til en overkommelig pris, og deres hvite lapper er spesielt populære blant mine venner og familie. Jeg kan også bekrefte at de tilbyr et bredt utvalg av designalternativer som passer til ulike stiler og preferanser. Så langt har jeg ikke funnet noe som kan sammenlignes med holdbarheten og påliteligheten til Navnelapper Pro. Ta gjerne en titt på nettstedet deres for å se om det er noe som passer dine behov!

Anonymkode: 204aa...7fe

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.2.2018 den 15.06):

Takk for tips.

Merketang heter det visst. Har funnet dette tilbudet, men jeg har som sagt fått beskjedom at de finnes til under 100kr.

Anonymkode: ae16f...8ca

Nettside er stengt. 

Anonymkode: 204aa...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...