Gå til innhold

Hvilke navnelapper er best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På tide å kklpe navnelapper tilnå merke klær og sko. Jeg vil gjerne ha noen man bruker jern på da disse holder godt. Hvit kjlper msn dette rimelig? Snakket med en venninne som hadde fått jern og 100 lspper for under 100kr, men hun husket ikke hvor. Alle steder jeg ser kister jernet over 200 og så kommer lappene i tillegg. Er det evt. noen som har tips om andre, gode merkemåter/lapper  som holder?

Anonymkode: ae16f...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, snakk om mange skrivefeil! Og jeg er norsklærer! Må bare beklage. 

Anonymkode: ae16f...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(edit, leste først etterpå at du VIL bruke jern, så sa kan du se bort fra dette. Beklager at jeg ikke leste godt nok. Men lar det stå om andre er interessert i erfaringen) 

Jeg kjøper disse: https://www.navnelapper.no/alfaweb/mobile_index?gclid=EAIaIQobChMIq_Ox7oK32QIVC4GyCh2T9AqcEAAYASAAEgIxT_D_BwE

Men uten jern, bare klistermerker. Dersom de blir fester på elastikk (som bakpå sokker) så slites de gjerne av etter 5-8 vask. Dersom de festes på vaskeanvisning eller på tøyet i nakken i en trøye som ikke er så mye bevegelse i, så holder det lenge. Er svært få plagg vi har merket om igjen annet enn sokker også på vaskelappen til favorittkosedyret får nu lapp ca en gang i året. 

Disse bruker jeg på matbokser, drikkeflasker, fotballen til eldste, i sko ytterjakker og alt. 

Har ikke testet andre, for jeg trives med disse. 

Bare pass på å følge de få anvisningene. Ikke sett på lapp rett før du vasker eller bruker dem så plagget blir vått. Jeg legger frem tøy kvelden før og merker eventuelt da. Da før limet satt seg litt før bruk og det vil gå minst 24 timer til vask uten at jeg må gå rundt og huske på det. 

Endret av Zoey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider