Gå til innhold

Sex og manipulasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det dårlig gjort når man gjør ting under et samleie som man vet vil få en bestemt respons hos henne, sånn at hun beveger seg på en måte som er god for degselv? Dvs at hun ikke vet at man gjør det, men at man vet hvordan hun vil reagere kroppslig og at den tingen føles spesielt god ut for degselv. Så da gjør man dette.

Er det innafor, eller er det på kanten til onani? Bruker man henne til å tilfredstille seg selv, når man gjør dette?

For jeg har det med å styre enkelte ting med samleiet med ting jeg gjør, sånn at det skal føles ekstra bra... 

Jeg prøver selvsagt alltid å gjøre det godt for henne, også. Å ha sex uten at hun skal få noe av deg, er jo ikke ok.

Men jeg har merket at jeg begynner å få dårlig samvittighet for enkelte kalkulerte handlinger/bevegelser, berøringer som hun ikke vet at jeg gjør med hensikt fordi jeg digger følelsen av den fysiske responsen jeg får... 

#dårligsamvittighet 

Anonymkode: 1f903...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det dårlig gjort når man gjør ting under et samleie som man vet vil få en bestemt respons hos henne, sånn at hun beveger seg på en måte som er god for degselv? Dvs at hun ikke vet at man gjør det, men at man vet hvordan hun vil reagere kroppslig og at den tingen føles spesielt god ut for degselv. Så da gjør man dette.

Er det innafor, eller er det på kanten til onani? Bruker man henne til å tilfredstille seg selv, når man gjør dette?

For jeg har det med å styre enkelte ting med samleiet med ting jeg gjør, sånn at det skal føles ekstra bra... 

Jeg prøver selvsagt alltid å gjøre det godt for henne, også. Å ha sex uten at hun skal få noe av deg, er jo ikke ok.

Men jeg har merket at jeg begynner å få dårlig samvittighet for enkelte kalkulerte handlinger/bevegelser, berøringer som hun ikke vet at jeg gjør med hensikt fordi jeg digger følelsen av den fysiske responsen jeg får... 

#dårligsamvittighet 

Anonymkode: 1f903...881

Med mindre denne handlinger er noe hun ikke liker og du tenner på reaksjonen hennes, så ser jeg ikke noe i veien for det. Er velt helt normalt at begge parter legger føringer til hva som føles bra for dem. 

Vet ikke om jeg helt forstår hva du mener

Anonymkode: 15043...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva det er du gjør. Men det høres jo helt innafor ut det, så lenge det ikke er vondt eller ubehagelig for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om berøringer eller teknikker/bevegelser eller stillinger som jeg vet hun responderer på, sånn at jeg får bestemte bevegelser tilbake, som jeg syns er sinnsykt digg. Så jeg gjør altså disse tingene for min egen del. Noe som er helt utenfor hvordan jeg ellers tenker at sex skal være. Nemlig noe som er uegennyttig, der jeg gir for å vise kjærlighet jeg har for damen eller gjøre det godt for henne. Jeg syns liksom det skal være en gi-og-ta greie for å vise at man elsker hverandre og ha det godt sammen. Men her gjør jeg altså kalkulerte ting for min egen del...

Ikke noe som hun synes er vondt eller ikke vil være med på. Det er ting jeg har erfart gjennom de seksuelle relasjonene jeg har hatt siden jeg begynte å være seksuelt aktiv. Jeg debuterte ganske tidlig og har vært ganske promiskuøs da jeg var yngre og lå med flere partnere. Noen på min alder, noen eldre. Så jeg "lærte" meg ting og teknikker som jeg har oppdaget at alle kvinner responderer på. Med sånt som at skjeden trekker seg sammen eller hun beveger bekkenet på en bestemt måte, uten å kontrollere det... Det er sånt som å stimulere brystvorter o.lign. Ulike berøringer over rumpa, kyss på halsen, styke over magen og sånne ting. Eller å fingre litt samtidig som jeg er inne i henne. 

Jeg er rett og slett ego i senga.. Så da føler jeg at jeg fører henne bak lyset siden hun ikke vet hvorfor jeg gjør ting...

Anonymkode: 1f903...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe å tenke på. Sånt gjør vel alle i større eller mindre grad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...