Gå til innhold

Leveringstid fra HM på nett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har bestilt fra HM på nett nylig og kan si noe om leveringstid? De har brukt tre uker på å sende min bestilling, og i mellomtiden er halvparten av varene blitt utsolgt. Vanlig?

Jeg handler masse på nett, men kan ikke huske sist jeg opplevde så elendig kundeservice. Ingen info om at pakken forsinkes, ingen info om varer som ikke sendes, ingen kompensasjon. 

Anonymkode: b76c8...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vanlig for meg. Pleier vel å ta 6-9 dager fra jeg bestiller til jeg får hentemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, og har du handlet nå i det siste? De insisterer nemlig på at dette kommer av at de bygger om lageret, men jeg tror ikke på det. Jeg tror de har gjort feil med akkurat min bestilling men prøver å lyve seg vekk fra det. 

Anonymkode: b76c8...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vanligvis kjapt, men siste bestilling tok lengre tid enn vanlig. Da jeg etterlyste den fikk jeg tilsendt halve bestillingen, så der kan virke som at ombygging el er en plausibel forklaring. 

Anonymkode: 7ae72...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt derfra en del og grunnen er nettopp fordi de bruker så kort leveringstid! Pleid å ta toppen 3-4 dager! Men en gang før jul tok det over tre uker her også, da sendte jeg purremail, og de sa at det var pga mange sendinger den tiden og fordi de hadde ventet på påfyll på lageret. Kanskje det er det som har skjedd med noen av varene i din sending også som gjør at det sinker?
En annen gang kom varen aldri, da spurte jeg hvor den var og de sa de hadde kansellert orderen pga varen var utgått og pengene var tilbakeført på min konto. Synd at de ikke ga meg noe direkte beskjed om det, for jeg ventet jo på pakken....

Anonymkode: 51eab...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var superkjappe før. Tok maks 2-3 dager. Det siste halvåret har det tatt mellom 2 og 3 uker. Får jo pakker fra Kina kjappere :(

Anonymkode: acbae...570

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bestillte der i januar, da tok det over 14 dager...

Anonymkode: 536c6...91a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte i januar, tok nesten tre uker og det til tross for at jeg bor i Oslo, rett ved hovedlageret. 

Det blir en stund til neste gang jeg bestiller derfra, for å si det sånn. Kjedelig å regne med maks en uke ifølge hjemmesiden deres og tidligere erfaringer for så å oppleve at det tar over dobbelt så lang tid. 

Anonymkode: e6b5f...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 1.37, AnonymBruker skrev:

Ok, og har du handlet nå i det siste? De insisterer nemlig på at dette kommer av at de bygger om lageret, men jeg tror ikke på det. Jeg tror de har gjort feil med akkurat min bestilling men prøver å lyve seg vekk fra det. 

Anonymkode: b76c8...a02

Hvorfor i alle dager skulle de gjøre det? Virkelig - sier de at de bygger om lageret, så gjør de det. 

Anonymkode: c8e1a...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...