Gå til innhold

Hun ba meg bare "ta" henne - selv om hun ikke var keen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en passende anledning for «suprise anal».

Anonymkode: d5f1d...d07

Det finnes ingen passende anledning for "suprise anal"!!!! Hadde du visst hvor vondt det er så hadde du ikke fleipet med det engang. Er det et sted på kroppen som virkelig trenger at man er forberedt så er det rumpa! 

Anonymkode: d3ca2...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.2.2018 den 12.16, AnonymBruker skrev:

For en stund siden la jeg an på dama mi i senga, og hun var ikke responsiv i det hele tatt. Så sa hun noe i retning av at hun ikke alltid gadd å styre så mye og at hun skulle ønske jeg bare "tok" henne en gang i blant, selv om hun ikke nødvendigvis ville. Dette skjønte jeg lite av - hva ville vært forskjellen på å bare ta henne og voldtekt? Hun var ikke i humør til å forklare, og siden har det ikke blitt nevnt. Men kanskje noen der ute kan forklare? Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 6bcb8...da2

Jeg kjenner meg igjen fra tidligere forhold. Der sa jeg noe lignende, men jeg mente da ikke at han skulle "voldta" meg mens jeg lå som et slakt. Jeg mente mer at jeg var drittlei rutinene som var innarbeidet. Det var det samme hver gang. Jeg trengte noe mer spontant, og at han "krevde og tok" meg. Ikke den der forsiktige tilnærmingen som han drev med, HVER gang. Han gjorde slik, og så forventet han at jeg gjorde sånn, og så fulgte det hele en vanlig oppskrift, som jeg var lei. Ville jeg ut av den rutinen måtte jeg ta initiativ til det, og styre det, og det var jeg også lei av. Jeg ville at HAN skulle ta initiativ OG styre. Jeg ville ha mer futt og spontanitet. At han tok kontroll, og krevde mer enn at han var forsiktig og ba. Jeg ville ha rå sex, ikke å "elske". Hver gang! 

Kvinner blir lei rutinemessig sex fortere enn menn, tror jeg. Menn er ofte fornøyd så lenge man har sex, men vi kvinner kjeder oss og lysten daler, når det blir rutine. Når du steg for steg vet hva som skal skje. 

Jeg ville derfor tatt utsagnet som et tegn på at du bør ta litt mer initiativ, og gjøre ting hun ikke forventer. Kast rutiner over bord innimellom! Vær litt macho! Ikke behandle henne som en prinsesse, men som en krevende elsker! 

 

Anonymkode: d3ca2...bf5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner meg igjen fra tidligere forhold. Der sa jeg noe lignende, men jeg mente da ikke at han skulle "voldta" meg mens jeg lå som et slakt. Jeg mente mer at jeg var drittlei rutinene som var innarbeidet. Det var det samme hver gang. Jeg trengte noe mer spontant, og at han "krevde og tok" meg. Ikke den der forsiktige tilnærmingen som han drev med, HVER gang. Han gjorde slik, og så forventet han at jeg gjorde sånn, og så fulgte det hele en vanlig oppskrift, som jeg var lei. Ville jeg ut av den rutinen måtte jeg ta initiativ til det, og styre det, og det var jeg også lei av. Jeg ville at HAN skulle ta initiativ OG styre. Jeg ville ha mer futt og spontanitet. At han tok kontroll, og krevde mer enn at han var forsiktig og ba. Jeg ville ha rå sex, ikke å "elske". Hver gang! 

Kvinner blir lei rutinemessig sex fortere enn menn, tror jeg. Menn er ofte fornøyd så lenge man har sex, men vi kvinner kjeder oss og lysten daler, når det blir rutine. Når du steg for steg vet hva som skal skje. 

Jeg ville derfor tatt utsagnet som et tegn på at du bør ta litt mer initiativ, og gjøre ting hun ikke forventer. Kast rutiner over bord innimellom! Vær litt macho! Ikke behandle henne som en prinsesse, men som en krevende elsker! 

 

Anonymkode: d3ca2...bf5

Enig i det meste av dette og det var også min spontane tolkning av HI. Hvis jeg er ordentlig kåt når jeg kommer hjem fra jobb kysser jeg dama, løfter henne inn på rommet, kaster henne ned på senga og knuller henne. Som jeg vil. Og hun elsker det.

Men kan ikke være helt sikker på at det er i denne gata dama til TS tenker. Dere må kommunisere.

Og bare så det er sagt: Hvis jeg en gang merker at dama ikke er villig, avbryter jeg selvfølgelig. 

Anonymkode: 67fb8...219

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på: Hvordan hadde dama det etter at følgende skjedde:

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått denne beskjeden noen ganger, og benyttet meg av det. Det er ikke spesielt god sex, når hun ligger der som et slakt, og ikke er interessert i å bli kåtet opp.

Høres jo ikke ut som en særlig trivelig begivenhet...

De gangene hun virkelig ikke har lyst, så er hun ikke til å overtale. Dette har bare vært en sjelden gang, når hun ikke orker å sette i gang hele apparatet. Hun må desverre jobbe ganske hardt for egne orgasmer. Det er ikke slik at jeg tar henne med makt, men mer at hun tilbyr seg som et alternativ til å ta en runk.  

Anonymkode: fda8d...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville jeg ut av den rutinen måtte jeg ta initiativ til det, og styre det, og det var jeg også lei av. Jeg ville at HAN skulle ta initiativ OG styre. Jeg ville ha mer futt og spontanitet. At han tok kontroll, og krevde mer enn at han var forsiktig og ba. Jeg ville ha rå sex, ikke å "elske". Hver gang! 

Jeg tror nok ganske sikkert at det var dette hun mente. Det vriene med det er at det jo er over så fort - hvert fall for meg. Et minutt eller (max) to med puling og så kommer jeg. Men det gjør kanskje ingenting.

Anonymkode: 6bcb8...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok ganske sikkert at det var dette hun mente. Det vriene med det er at det jo er over så fort - hvert fall for meg. Et minutt eller (max) to med puling og så kommer jeg. Men det gjør kanskje ingenting.

Anonymkode: 6bcb8...da2

Jo, det gjør noe. Hjem og tren!

Anonymkode: 67fb8...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kjenner meg igjen fra tidligere forhold. Der sa jeg noe lignende, men jeg mente da ikke at han skulle "voldta" meg mens jeg lå som et slakt. Jeg mente mer at jeg var drittlei rutinene som var innarbeidet. Det var det samme hver gang. Jeg trengte noe mer spontant, og at han "krevde og tok" meg. Ikke den der forsiktige tilnærmingen som han drev med, HVER gang. Han gjorde slik, og så forventet han at jeg gjorde sånn, og så fulgte det hele en vanlig oppskrift, som jeg var lei. Ville jeg ut av den rutinen måtte jeg ta initiativ til det, og styre det, og det var jeg også lei av. Jeg ville at HAN skulle ta initiativ OG styre. Jeg ville ha mer futt og spontanitet. At han tok kontroll, og krevde mer enn at han var forsiktig og ba. Jeg ville ha rå sex, ikke å "elske". Hver gang! 

Kvinner blir lei rutinemessig sex fortere enn menn, tror jeg. Menn er ofte fornøyd så lenge man har sex, men vi kvinner kjeder oss og lysten daler, når det blir rutine. Når du steg for steg vet hva som skal skje. 

Jeg ville derfor tatt utsagnet som et tegn på at du bør ta litt mer initiativ, og gjøre ting hun ikke forventer. Kast rutiner over bord innimellom! Vær litt macho! Ikke behandle henne som en prinsesse, men som en krevende elsker! 

 

Anonymkode: d3ca2...bf5

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så ta for deg da, mann :fnise: Hun vil bare at du forsyner deg, selv om hun ikke er så engasjert

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2018 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun faktisk ikke har lyst men tilbyr pliktsex for å være "grei"? Da ville jeg i så fall tenkt meg om to ganger, det kan i verste fall ødelegge sexlivet.

Anonymkode: 2401e...4d1

Hvis dama sier nei til sex og sier hun ikke har lyst, så lar man være for det kan ødelegge sexlivet. Men om dama sier hun egentlig ikke har lyst men synes det er greit med litt pliktsex så er det slett ikke ødeleggende for sexlivet. I perioder der sexlysten skranter kan pliktsex tvert i mot holde i gang sexlivet og holde vedlike lysten. Selv om man ikke er spesielt kåt og egentlig har tankene andre steder, ender det ofte opp med at man har glede av det likevel. Sex er jo også viktig i et forhold og i perioder må man sette av tid til litt hankypanky selv om man ikke føler seg spesielt sexy eller kåt.

På 20.2.2018 den 7.21, AnonymBruker skrev:

Det finnes damer som ber deg om å ta dem med makt og anmelder deg for voldtekt etterpå. Da har du fint lite å stille opp med, så dette bør være en du virkelig stoler på hvis du skal gjennomføre.

Anonymkode: 763dc...09d

Det finnes også menn som voldtar, men vi kan da ikke slutte å ha sex av den grunn. Det finnes psykopater og voldelige folk, men vi kan da ikke mure oss inne og slutte å inngå forhold av den grunn.
Som nevnt over: hvis dama sier nei (og det ikke er en del av en bdsm-avtale) så la være. Da er sjansen til stede for at hun vil føle det som et overgrep. Dersom dama sier at hun egentlig ikke har lyst men at mannen kan ta henne likevel, så er det også samtykke. I et forhold (i hvert fall et langvarig forhold) er det faktisk normalt at man av og til er med på litt pliktsex for å glede partneren og investere i forholdet, selv om kåtskapen er på null. Det har ingenting med overgrep eller voldtekt å gjøre.

Anonymkode: 4fa8c...fa4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 9.18, Rotemor skrev:

For noe tull... Du har et forvridd syn på både kvinner og rettssystemet for øvrig. Du burde jo ikke være på KG....

https://www.nettavisen.no/nyheter/--det-var-hyggelig-a-hilse-pa-deg-sa-kvinnen-og-anmeldte-mannen-for-voldtekt/8507579.html

 

Anonymkode: 2f24e...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 12.56, Rotemor skrev:

Det handler ikke om «stoppordet» alene.... Det holder lenge med stilltiende samtykke eller manglende protester. Det er kjæresten din!!!

Nope. Ikke i følge "affirmative consent" regler som er blitt innført i en haug av universiteter og som er blitt tatt opp som lovforslag i en rekke land. Da er det påkrevd at man kontinuerlig ber om samtykke og får et entusiastisk muntlig "ja" svar for hver eneste ting man gjør gjennom hele samleiet.

Anonymkode: 2f24e...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope. Ikke i følge "affirmative consent" regler som er blitt innført i en haug av universiteter og som er blitt tatt opp som lovforslag i en rekke land. Da er det påkrevd at man kontinuerlig ber om samtykke og får et entusiastisk muntlig "ja" svar for hver eneste ting man gjør gjennom hele samleiet.

Anonymkode: 2f24e...7c9

Haha. Dette har du ikke satt deg inn i.

Anonymkode: 67fb8...219

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor er jeg forsiktig med dating. Det har ingen ting med kvinnesynet mitt å gjøre. Jeg ser hvordan tematikken behandles i samfunnet og vil ikke ha noe med det å gjøre.

Anonymkode: 763dc...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope. Ikke i følge "affirmative consent" regler som er blitt innført i en haug av universiteter og som er blitt tatt opp som lovforslag i en rekke land. Da er det påkrevd at man kontinuerlig ber om samtykke og får et entusiastisk muntlig "ja" svar for hver eneste ting man gjør gjennom hele samleiet.

Anonymkode: 2f24e...7c9

Vi snakker om et kjæresteforhold i Norge.... Du overdriver uansett. Det finnes ikke regler som er satt i system for å hindre naturlig utfoldelse under seksualakten.

Men det vi VET er at Metoo har bragt frem i lyset mange menn som demonstrer sin manglende kunnskap om respektfull adferd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/19/2018 den 13.46, Rotemor skrev:

Enig. Godt med enkel PiV iblant uten fjas;) 

Jeg har prøvd å forstå kjæresten min til å forstå dette, han hadde problemer med å holde ut i starten, men så etter at vi begynte å ha sex flere ganger om dagen klarte han å holde seg bedre. Og nå kan han holde på så lenge han vil, og iblant er det slitsomt, jeg vill ikke bli penetrert i 30-60 minutter hver gang.

Anonymkode: 362cd...1e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har gitt samme beskjed til mannen min. Etter 12 år sammen, unger og hektisk hverdag, er kjappiser den eneste måten å holde sexlivet semi-hyppig på. Men jeg har lite lyst, lite overskudd, og hvis jeg er kåt, er det stort sett på dagtid.

Muligheten byr seg nesten utelukkende på kveldstid, og da er jeg ikke i modus. Så jeg har bedt mannen min om å bare "legge meg på senga og knulle meg", hvis han skulle være kåt på kvelden. Ikke noe forspill eller noe, bare dra av meg klærne, smøre seg med glidemiddel og kjøre på. ;)

Jeg får jo utbytte av det jeg også, blir jo kåt når vi kommer igang, og selv om det hele er over på kanskje 5 min, så er det jo deilig. Men det fritar meg fra måtte være mentalt tent og fokusert på forhånd for å prøve å få orgasme, sex er digg uten også! :)

De kjappisene tar oss fra 2 ganger mnd til 2 ganger i uka. :)

Anonymkode: 1301a...693

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner seriøst ikke slike kvinner hvor mye de ødelegger for andre ordentlige voldteksts ofre? De aller fleste av oss ser ut til å være enige om at det er en av de mest jævlige tingene du kan gjøre mot en annen foruten om mord. Men du har større sjans å komme unna med voldtekt som faktisk har et levende offer, enn du har å komme unna med mord. Og så vil hun være en av de som gjøre det enda vanskeligere? Skal vi bli nødt å opere inn linser i øynene som filmer alt og sender det til en sky for lagring for at vi blir nødt å lære å ta vare på de som er svakest i samfunnet? 

Anonymkode: 362cd...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner meg igjen fra tidligere forhold. Der sa jeg noe lignende, men jeg mente da ikke at han skulle "voldta" meg mens jeg lå som et slakt. Jeg mente mer at jeg var drittlei rutinene som var innarbeidet. Det var det samme hver gang. Jeg trengte noe mer spontant, og at han "krevde og tok" meg. Ikke den der forsiktige tilnærmingen som han drev med, HVER gang. Han gjorde slik, og så forventet han at jeg gjorde sånn, og så fulgte det hele en vanlig oppskrift, som jeg var lei. Ville jeg ut av den rutinen måtte jeg ta initiativ til det, og styre det, og det var jeg også lei av. Jeg ville at HAN skulle ta initiativ OG styre. Jeg ville ha mer futt og spontanitet. At han tok kontroll, og krevde mer enn at han var forsiktig og ba. Jeg ville ha rå sex, ikke å "elske". Hver gang! 

Kvinner blir lei rutinemessig sex fortere enn menn, tror jeg. Menn er ofte fornøyd så lenge man har sex, men vi kvinner kjeder oss og lysten daler, når det blir rutine. Når du steg for steg vet hva som skal skje. 

Jeg ville derfor tatt utsagnet som et tegn på at du bør ta litt mer initiativ, og gjøre ting hun ikke forventer. Kast rutiner over bord innimellom! Vær litt macho! Ikke behandle henne som en prinsesse, men som en krevende elsker! 

 

Anonymkode: d3ca2...bf5

Han var fornøyd, du var misfornøyd, og forventet at HAN skulle ta initiativ??

Faen meg glad jeg har sluttet med sex🙄

Anonymkode: bcb0c...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var fornøyd, du var misfornøyd, og forventet at HAN skulle ta initiativ??

Faen meg glad jeg har sluttet med sex🙄

Anonymkode: bcb0c...8b7

Hvis jeg forstår deg rett... Den misfornøyde må ta initiativ. Ok. Hva så hvis hun er misfornøyd fordi hun alltid må ta initiativ? Ørliten logisk brist der gitt :edie:

Anonymkode: 67fb8...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...