Gå til innhold

Hun ba meg bare "ta" henne - selv om hun ikke var keen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, DonaldDuck skrev:

Om dette er det dummeste du har lest, så har du ikke vært borti så mye annet enn tradisjonell sex. Stoppord er vanlig og helt nødvendig å benytte seg av innenfor BDSM. Om det ikke hadde fungert, hadde det eksistert mange flere overgripere i dette landet enn det faktisk gjør.

Om det er vanlig å bruke eller ikke har ingen ting å si. I en rettssak er det verdiløst og du er screwed.

Å gi slike "råd" er farlig og uetisk.

Anonymkode: 2f24e...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Om det er vanlig å bruke eller ikke har ingen ting å si. I en rettssak er det verdiløst og du er screwed.

Å gi slike "råd" er farlig og uetisk.

Anonymkode: 2f24e...7c9

Nei, det er det ikke. Om man gjør noe seksuelt med partneren sin slik at det går til rettsak, så er man en overgriper. 
Jeg tar utgangspunkt i at TS ikke er det, og at han selv klarer å vurdere situasjonen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er vanlig å bruke eller ikke har ingen ting å si. I en rettssak er det verdiløst og du er screwed.

Å gi slike "råd" er farlig og uetisk.

Anonymkode: 2f24e...7c9

Tull. Du forstår visst ikke noe av dette. Den mellommenneskelige relasjonen man skal forklare seg om i avhør er helt avgjørende for om det blir sak eller ikke selvfølgelig.... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, DonaldDuck skrev:

Nei, det er det ikke. Om man gjør noe seksuelt med partneren sin slik at det går til rettsak, så er man en overgriper. 
Jeg tar utgangspunkt i at TS ikke er det, og at han selv klarer å vurdere situasjonen.

Du er rimelig naiv når du ikke har fått med deg hva slags steg noen kvinner går til når forhold tar slutt.

Anonymkode: 2f24e...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er rimelig naiv når du ikke har fått med deg hva slags steg noen kvinner går til når forhold tar slutt.

Anonymkode: 2f24e...7c9

Nicket ditt er etterhvert kjent. Intelligensnivået dermed også...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du er rimelig naiv når du ikke har fått med deg hva slags steg noen kvinner går til når forhold tar slutt.

Anonymkode: 2f24e...7c9

Hva har det med saken å gjøre? Vennligst ikke kall meg naiv. Du kjenner meg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gir deg tillatelse til å ta for deg, da er det ikke voldtekt. Men du skal ikke bare knulle hun i enhver anledning du har lyst såklart, men for eksempel på morgenen og du fingrer hun og lirker penis inn, du gjør hun kåt men hun er for trøtt til å bidra noe selv og mener det er greit at du bare tar for deg.

Anonymkode: 9ff24...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trå forsiktig ts, det er mange sprø mennesker der ute. Men kjenner du kjæresten din godt, så bør du vite hva hun mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått denne beskjeden noen ganger, og benyttet meg av det. Det er ikke spesielt god sex, når hun ligger der som et slakt, og ikke er interessert i å bli kåtet opp. Meen.., hvis det derimot er en tanke som pirrer dama di litt, det å bli tatt  på senga, lissom, da er det jo noe helt annet.  

Anonymkode: fda8d...62e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en passende anledning for «suprise anal».

Anonymkode: d5f1d...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes damer som ber deg om å ta dem med makt og anmelder deg for voldtekt etterpå. Da har du fint lite å stille opp med, så dette bør være en du virkelig stoler på hvis du skal gjennomføre.

Anonymkode: 763dc...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en passende anledning for «suprise anal».

Anonymkode: d5f1d...d07

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes damer som ber deg om å ta dem med makt og anmelder deg for voldtekt etterpå. Da har du fint lite å stille opp med, så dette bør være en du virkelig stoler på hvis du skal gjennomføre.

Anonymkode: 763dc...09d

Å få tillatelse til å vekke dama med klåing og vaginal sex i halvvåken tilstand, er ikke tillatelse til "surprise anal". Det er sånne tilfeller som blir anmeldt som voldtekt, for det er jo voldtekt.

Anonymkode: 9ff24...a1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager er så veldig lange. For min del: opp tidlig, få barn i BHG, så rask tur på treningssenteret, deretter på jobben min hvor jeg har mye ansvar, så hjem, hente barn, lage middag, ha besøk av nabobarn, legge barn. Når klokken er 20.00 så kunne gjerne mannen tenkt seg litt oppmerksomhet. Begeret er ikke alltid fullt opp med krefter da. Dessverre. 

Anonymkode: e8de2...a58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes damer som ber deg om å ta dem med makt og anmelder deg for voldtekt etterpå. Da har du fint lite å stille opp med, så dette bør være en du virkelig stoler på hvis du skal gjennomføre.

Anonymkode: 763dc...09d

For noe tull... Du har et forvridd syn på både kvinner og rettssystemet for øvrig. Du burde jo ikke være på KG....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista
6 minutter siden, Rotemor skrev:

For noe tull... Du har et forvridd syn på både kvinner og rettssystemet for øvrig. Du burde jo ikke være på KG....

Skjønner ikke den siste setningen. Du beskriver jo en ganske erketypisk KG-bruker 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet. Noen ganger er jeg trøtt og sliten og synes det virker som mye jobb å komme i gang med sex, men jeg vet jo med meg selv at når vi først er i gang synes jeg det er digg. Da er det litt fint at mannen bare "tar for seg" til å begynne med. Jeg blir veldig involvert underveis likevel. :) 

Anonymkode: 213d7...535

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett hva slags tanker folk her har om hva hun kan ha ment eller hva de selv tenker om det, tror jeg ikke du kommer rundt å spørre eller snakke om det. Rett og slett fordi ytterpunktene her er at hun ønsker at du skal "forsyne deg" og at ikke vil ha sex, men likevel "stiller opp". Om du ikke selv har noen ide om hvor på skalaen hun kan befinne seg, ender det fort med en ødelagt relasjon og/eller sexliv om du feilberegner basert på hva alle her inne tenker om saken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Mye interessante tilbakemeldinger, gitt. Damenes forklaringer på hvordan en slik oppfordring ikke er en oppfordring til voldtekt synes jeg er gode og forståelige, for eksempel denne:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger er jeg trøtt og sliten og synes det virker som mye jobb å komme i gang med sex, men jeg vet jo med meg selv at når vi først er i gang synes jeg det er digg.

Som nevnt skjedde dette for en stund siden og vi har ikke snakket om det i etterkant (og nei, jeg skjønte jo ikke hva hun mente så jeg gjorde ingenting). Selvsagt måtte vi ha snakket om det før jeg eventuelt kunne ha tatt meg til rette på den måten. For meg er det uansett avgjørende om hun får noe ut av det eller ei. Hvis hun ville følt seg brukt i etterkant, så ville jeg ikke gjort det. Jeg lurer på: Hvordan hadde dama det etter at følgende skjedde:

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått denne beskjeden noen ganger, og benyttet meg av det. Det er ikke spesielt god sex, når hun ligger der som et slakt, og ikke er interessert i å bli kåtet opp.

Høres jo ikke ut som en særlig trivelig begivenhet...

For meg er det den potensielle relasjonelle skaden som betyr noe, og jeg ville gjort meg HELT sikker på at det var greit for (og ønsket) av henne at jeg tok meg til rette, før jeg eventuelt gjorde det. Men av ren nysgjerrighet: Finnes det eksempler på at en mann har blitt tiltalt for voldtekt selv om et stoppord - som ikke var blitt brukt - var avtalt på forhånd? 

Anonymkode: 6bcb8...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Mye interessante tilbakemeldinger, gitt. Damenes forklaringer på hvordan en slik oppfordring ikke er en oppfordring til voldtekt synes jeg er gode og forståelige, for eksempel denne:

Som nevnt skjedde dette for en stund siden og vi har ikke snakket om det i etterkant (og nei, jeg skjønte jo ikke hva hun mente så jeg gjorde ingenting). Selvsagt måtte vi ha snakket om det før jeg eventuelt kunne ha tatt meg til rette på den måten. For meg er det uansett avgjørende om hun får noe ut av det eller ei. Hvis hun ville følt seg brukt i etterkant, så ville jeg ikke gjort det. Jeg lurer på: Hvordan hadde dama det etter at følgende skjedde:

Høres jo ikke ut som en særlig trivelig begivenhet...

For meg er det den potensielle relasjonelle skaden som betyr noe, og jeg ville gjort meg HELT sikker på at det var greit for (og ønsket) av henne at jeg tok meg til rette, før jeg eventuelt gjorde det. Men av ren nysgjerrighet: Finnes det eksempler på at en mann har blitt tiltalt for voldtekt selv om et stoppord - som ikke var blitt brukt - var avtalt på forhånd? 

Anonymkode: 6bcb8...da2

Det handler ikke om «stoppordet» alene.... Det holder lenge med stilltiende samtykke eller manglende protester. Det er kjæresten din!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun idioter som drar voldtekt inn i dette! Idoiter som ikke skjønner forskjellen på sex og overgrep og som i tillegg klandrer kvinnene for det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...