Gå til innhold

Gjest i bryllup for første gang.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg bruke litt penere utesko? Kan jeg bruke vanlige utesko? Bør jeg ha med skobytte?

Er det sånn som det er på film hvor alle ugifte kvinner må prøve å fange en bukett som bruden kaster bak seg? Blir det rart hvis jeg ikke vil være med på det?

Anonymkode: 6cf9f...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bruk utesko, ta heller med skobytte. 

Jeg har aldri vært i bryllup der bruden kaster buketten, men sikkert noen som finner på det også. 

Anonymkode: e7602...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på vanlige pensko. Ikke utesko. Om du må gå til/fra kirke/lokale, kan du ha med sko som du går med til festen, men du må bytte til pensko til selve festen. 

Du trenger ikke være med på noe du ikke vil. 

Anonymkode: b369d...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste kaster buketten, å da MÅ man ikke være med :P 

dersom det er på vinteren så ville jeg hatt et par penere «vintersko» så du slipper å fryse beina av deg når dere skal forflytte dere utendørs. Å så et par sko til innebruk (bortsett fra i kirka, ingen som ser de der). 

 

Anonymkode: fd746...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du må forflytte deg når det er kaldt og vått ute bør du ta med skobytte. Det er ikke så nøye hva du bruker i kirka, men på festen bør du ha pensko. Jeg har vært i to bryllup, og det ble kastet bukett i det ene. Det var mest på tull og du trenger ikke være med på det

Anonymkode: b3c7c...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet er nå til helga. Da bruker jeg vanlige sko i kirka og bytter til nye i festlokalet. 

Takk for svar :)

Anonymkode: 6cf9f...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...