Gå til innhold

Tynne strømper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker tynne strømper stort sett daglig på jobb. Har i det siste begynt å bruke stay-ups. Har funnet noen (Oroblu og HM) som sitter bra og som ikke sklir. Strømpebukser synes jeg alltid siger .. 

Hva foretrekker dere?

Anonymkode: 0b8c3...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg går for det meste uten strømper, men bruker mest strømpebukser visst jeg må ha det på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke stay-ups. Strømpebukser brukes til korte skjørt. Strømper til vanlig.

Anonymkode: 35086...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎02‎.‎2018 den 21.18, Fjelldronning skrev:

Stay ups er sexy. Jeg bruker det mye selv. Det er så mye lettere når en skal på do også ;) 

He he ... Enig! 

Anonymkode: 0b8c3...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare strømpebukser, men jeg har kraftige lår, så stay ups bare ruller ned. Jeg foretrekker merket Wolford, fantastiske strømpebukser, som sitter perfekt hele dagen, og kjenner nesten ikke at man har de på.

Anonymkode: 1102f...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann. Så tynne strømper generelt synes jeg ser rart ut på menn. Spesielt stayups. Så det går bare i varme tykke strømpebukser når det er kaldt. Men takk for at du spurte :)

Anonymkode: 75906...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2018 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann. Så tynne strømper generelt synes jeg ser rart ut på menn. Spesielt stayups. Så det går bare i varme tykke strømpebukser når det er kaldt. Men takk for at du spurte :)

Anonymkode: 75906...9ab

Det syns jeg er tøft gjort, ikke mange menn bruker strømpebukser, jeg liker at folk bruker det dem føler for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, barbent skrev:

Det syns jeg er tøft gjort, ikke mange menn bruker strømpebukser, jeg liker at folk bruker det dem føler for.

Takk :) Bruker selv(mann) tynne strømpebukser, men ikke så noen ser det, tror jeg da :) 

Anonymkode: 1312a...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) Bruker selv(mann) tynne strømpebukser, men ikke så noen ser det, tror jeg da :) 

Anonymkode: 1312a...377

Syns det er modig og tøft jeg,sikker på det ser bra ut :) 

Min mann lånte tynn strømpebukse av meg en gang da han hadde noen sko som var litt små og trange, jeg syns det så like bra ut på ham som oss kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker strømpeholdere/bånd når jeg har på meg skjørt og kjoler. Til bukser så bruker jeg de laveste. 

Anonymkode: 449f4...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å få litt fart i tråden. Jeg bruker strømpeholdere og strømper. (Medlem av strømpemafiaenpå KG :fnise: ) . Handler på  nett. Favoritten er stockingsHQ.com

Til hverdags bruker jeg dongeribukse så strømpene kommer selvsagt bare ut av skuffen hvis jeg skal gå i skjørt/kjole. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, barbent skrev:

Syns det er modig og tøft jeg,sikker på det ser bra ut :) 

Min mann lånte tynn strømpebukse av meg en gang da han hadde noen sko som var litt små og trange, jeg syns det så like bra ut på ham som oss kvinner.

:fnise: Var kanskje det jeg skulle gjort og, da et par pensko jeg hadde ble noe trange. Sikkert ingen som hadde lagt merke til det om jeg ikke la de på bordet :) 

Anonymkode: 1312a...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker strømper og strømpeholder som regel. Veldig glad i StockingsHQ som nettside, men What Katie Did har fantastiske tynne strømper med kontrastsøm!

Pierre Robert ullstrømpebukser er jeg også begeistret for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Jolene skrev:

Bruker strømper og strømpeholder som regel. Veldig glad i StockingsHQ som nettside, men What Katie Did har fantastiske tynne strømper med kontrastsøm!

Pierre Robert ullstrømpebukser er jeg også begeistret for.

Du får unnskylde litt "dumme" spørsmål, jeg er urutinert og uerfaren ... Men er det ikke mye arbeid å feste strømpene? Og holder de seg på plass? Og om jeg har på et litt tettsittende skjørt eller kjole, så vises vel hempene som små bulker gjennom?

Anonymkode: 0b8c3...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: Var kanskje det jeg skulle gjort og, da et par pensko jeg hadde ble noe trange. Sikkert ingen som hadde lagt merke til det om jeg ikke la de på bordet :) 

Anonymkode: 1312a...377

Det fungerte fint for min hubby :)

Tror ikke noen hadde reagert negativt om de hadde merket det, det er jo bare strømper, menn har føtter de også :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får unnskylde litt "dumme" spørsmål, jeg er urutinert og uerfaren ... Men er det ikke mye arbeid å feste strømpene? Og holder de seg på plass? Og om jeg har på et litt tettsittende skjørt eller kjole, så vises vel hempene som små bulker gjennom?

Anonymkode: 0b8c3...5a5

Det var @Jolene du spurte, men jeg svarer likevel. Neida, det er ikke noe problem å feste dem når man får litt trening. Selvsagt fomlet jeg de første gangene, men nå går det greit. De holder seg stort sett pent på plass. Det har hendt at de har glippet ut av klipsene, men siden jeg bruker "skikkelig" belte med tre stropper for hver strømpe så har det enda ikke skjedd noen katastrofer i så måte. Vanligvis sitter de godt, så dette er ikke noe som har skjedd ofte. Jeg bruker omtrent bare tettsittende skjørt, men  med underskjørt under (eller foret skjørt) så er det ikke synlig. Klipsene som holder strømpene kommer såpass langt ned at skjørtet ikke sitter stramt over dem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får unnskylde litt "dumme" spørsmål, jeg er urutinert og uerfaren ... Men er det ikke mye arbeid å feste strømpene? Og holder de seg på plass? Og om jeg har på et litt tettsittende skjørt eller kjole, så vises vel hempene som små bulker gjennom?

Anonymkode: 0b8c3...5a5

Ingen spørsmål er dumme, det er bare dumme svar :) Egentlig er jeg helt enig med hva @Cata sier under her:

20 timer siden, Cata skrev:

Det var @Jolene du spurte, men jeg svarer likevel. Neida, det er ikke noe problem å feste dem når man får litt trening. Selvsagt fomlet jeg de første gangene, men nå går det greit. De holder seg stort sett pent på plass. Det har hendt at de har glippet ut av klipsene, men siden jeg bruker "skikkelig" belte med tre stropper for hver strømpe så har det enda ikke skjedd noen katastrofer i så måte. Vanligvis sitter de godt, så dette er ikke noe som har skjedd ofte. Jeg bruker omtrent bare tettsittende skjørt, men  med underskjørt under (eller foret skjørt) så er det ikke synlig. Klipsene som holder strømpene kommer såpass langt ned at skjørtet ikke sitter stramt over dem. 

Bruker også bare skjørt og kjoler, og har aldri opplevd at strømpene ikke sitter - selv ikke etter en hel kveld med dansing! Alt handler om hvordan man fester dem, og øving gjør virkelig susen! Slet endel med dette i begynnelsen, og husker jeg festet strømpene fast i strømpebeltet før jeg tok det på :P Det trenger jeg heldigvis ikke å gjøre lengre :P Hektene er heller ikke så store som du tror, slik at det skal ganske mye til før de faktisk vises gjenom klær. Selv bruker jeg dem til alt av skjørt/kjoler, og har til dags dato ikke hatt synlige hekter. Det skal sies at jeg bruker som regel en underkjole, eller et underskjørt, men selv i et moderne skjørt vises de ikke. Kan varmt anbefale strømpebeltene av merket Kiss Me Deadly :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2018 den 0.31, barbent skrev:

Det syns jeg er tøft gjort, ikke mange menn bruker strømpebukser, jeg liker at folk bruker det dem føler for.

Har det  noe å si at sokkene sitter fast i stillongsen? Er det bare kvinner som har rett til å bruke det da? Menn må ha sokker og stillongs som ikke henger sammen? Men bruker jo strømpebukse når de er barn og inn i tenårene. Er det en magisk alder der det blir forbudt og de må bruke sokker og stillongs hver for seg? 

Hvis det er noen slike idiotiske lover. Velger jeg å være kriminell og bruke strømpebukse når det passer meg om vinteren. 

Anonymkode: 75906...9ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...