Gå til innhold

homeparty som hobby?


Februar

Anbefalte innlegg

Noen her som har prøvd det? 

 

Jeg syns det virker som en perfekt mulighet til å tjene seg noen ekstra penger eller til å kunne gå hjemme lengre med barna etter permisjon. Vet om ei venninne som har gått ned i stilling for å kunne satse mer på det, hun holder på med me&i. Syns det virker superbra, vurderer virkelig å søke der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det koster ikke så mye å starte opp. Kan leie kolleksjonen for 1900 kr og man får 20% av det mans elger for utbetalt fra første krone. Vil jo fort tjene inn igjen det tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes klærne for voksne er relativt kostbare. Hva med Tupperware?

Endret av Belima
Rettet skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/15/2018 at 3:14 PM, Februar said:

Noen her som har prøvd det? 

 

Jeg syns det virker som en perfekt mulighet til å tjene seg noen ekstra penger eller til å kunne gå hjemme lengre med barna etter permisjon. Vet om ei venninne som har gått ned i stilling for å kunne satse mer på det, hun holder på med me&i. Syns det virker superbra, vurderer virkelig å søke der :)

Hvis du virkelig må gjøre dette, så sats på noe annet enn det venninna di driver med. Det er begrenset marked i samme omgangskrets for to selgere av samme varer, for å si det sånn. 

Du bør jo selvfølgelig også gjøre dine beregninger i forhold til tid du må investere, penger du må investere, hvor mye du må selge for å gå i null eller pluss. Hva skjer om du ikke selger bra nok, hvordan avslutte etc. Vær obs på at mange av disse homepartygreiene er pyramider, sånn at det er de over deg i salgsleddene som tjener penger. Vanlige konsulenter må gjerne jobbe mye og ha gode salg for å tjene noe særlig. 

Anonymkode: 6ae63...d79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 15.14, Februar skrev:

Noen her som har prøvd det? 

 

Jeg syns det virker som en perfekt mulighet til å tjene seg noen ekstra penger eller til å kunne gå hjemme lengre med barna etter permisjon. Vet om ei venninne som har gått ned i stilling for å kunne satse mer på det, hun holder på med me&i. Syns det virker superbra, vurderer virkelig å søke der :)

Dette lukter vervekampanje. Ser du har dratt opp en gammel tråd for å skryte av me&i der også. 

Anonymkode: 4a45a...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ikke bedt mere. Jeg har sagt ifra hva jeg synes om dette. Overpriset varer. Et j mas om party, og press for at gjestene skal holde party. Til mer en selger,  så får vertinne gave. Mer press på gjester.

Sist jeg var på party, tok jeg meg råd til en flott lysestake.  Etter en tid, fant jeg samme stake i en butikk til nesten halve prisen. Mange sier at det er kun på party du får kjøpt varene.  Og hvor mye tupperware er det mulig å stappe inn i skapene til folk.  Sist min venninne skulle ha party, var denne bakebollen. Den må du ha. Gjærdeigen blir aldri den samme! !! Jeg pakker inn bollen i plast og håndkle, og mine boller er vel så fluffy og saftige som tupoerwarebrukere.  

Anonymkode: 54068...1b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ett par "venniner" som holder på med noe lignende salgstull. De maser stadig om at folk er nødt til å kjøpe ditt og datt og forskjellig overpriset tull...

Anonymkode: 9a577...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...