Gå til innhold
AnonymBruker

Fortell meg om din ufyselige/ kjipe/ slemme/ ufordragelige kollega.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På gamlejobben var det en som elsket å kverulere og diskutere og krangle, og uansett hva folk sa, så skulle han si noe negativt om det i håp om å provosere. Det var drittirriterende. Spesielt siden han ofte ødela gleden for folk. En kollega kjøpte ny bil og fortalte stolt og glad om dette, og da gikk resten av lunsjen med til at han ble lekset opp for hvor idiotisk det var å kjøpe el-bil og akkurat den typen el-bil var enda mer idiotisk enn alt annet han kunne funnet på å kjøpe, og blablabla. Hadde han kjøpt bensinbil, hadde han fått akkurat make lekse, da ville bensinbil vært det mest idiotiske å kjøpe på denne jord. En annen kollega var kjempestolt over tenåringssønnen sin som hadde fullført sitt første fullmarathon. Han fikk da slengt i trynet at det var jo ikke noen god tid, og selv sistemann i nm løp fortere enn det, og blablabla.. Man så bare gleden rant ut av folk til tider, og folk sluttet å fortelle ting i lunsjen når denne kollegaen var tilstede. 

Her jeg jobber nå har jeg en kollega som ikke gidder hjelpe noen. Spør man ham om noe, er standardsvaret at "det kan da ikke være så vanskelig, jeg er sikker på at det er rimelig lett", og så er han ferdig med å "hjelpe". 

Anonymkode: d2b1b...829

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs.Purdey

En fyr på en tidligere arbeidsplass var helt utrolig treg. Oppgavene hopet seg opp og på slutten av dagen måtte senvakten stå på for å gjøre resten etter han. Dette ser ikke sjefen for han går hjem kl 15. Jeg var alltid i tide med oppgavene og jobbet fort derfor hadde jeg også både tid til ti min pause og å snakke med kundene. Iblant kommer sjefen innom og titter seg rundt. Han sa at tregingen så ut til å være veldig arbeidssom for han så alltid opptatt ut... jeg derimot burde bli litt mer som han...  tregingen tok jo ikke pause annet enn lunsj og ikke snakket han med noen. (Det var jo fordi han var sosialt inkompetent) aaarrrgghh. Det var andre som merket noe heldigvis så det ble ryddet i etterhvert, men det tok tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her