Gå til innhold

Hvor rart er det å spørre om noen vil treffes? Når du på en måte har avvist dem tidligere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo... Jeg spurte HAN hvordan det går! 

Anonymkode: efb68...cf1

Fikk du i det hele tatt med deg SVARET mitt på den kommentaren der? Eller bare overser du det du ikke liker å lese?

Jeg spør deg igjen:
Du så kanskje ikke spørsmålet rett under? Og hvorfor svarte du bare med "bra"? Kunne du ikke ha fortsatt, eks. ved å si noe mer enn bare "bra"? Forstår du egentlig hva jeg sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, sjonkelrolf skrev:

Fikk du i det hele tatt med deg SVARET mitt på den kommentaren der? Eller bare overser du det du ikke liker å lese?

Jeg spør deg igjen:
Du så kanskje ikke spørsmålet rett under? Og hvorfor svarte du bare med "bra"? Kunne du ikke ha fortsatt, eks. ved å si noe mer enn bare "bra"? Forstår du egentlig hva jeg sier?

Ja. Jeg stillte han et spørsmål, om det går bra! Da starte jeg jo ikke bare med bra. 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: efb68...cf1

Det er ikke noe poeng for deg å krangle her. Han tok det tydeligvis som mangel på interesse fra din side, eller så hadde han fortsatt samtalen med deg. Han hadde ikke tatt kontakt med deg om han var totalt uinteressert, men leste svaret ditt som at han burde holde seg unna. Det hjelper ikke at du spurte han hvordan det gikk eller at du legger masse interesse i det, du viser det ikke. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Du så kanskje ikke spørsmålet rett under? Og hvorfor svarte du bare med "bra"? Kunne du ikke ha fortsatt, eks. ved å si noe mer enn bare "bra"? Forstår du egentlig hva jeg sier? Jeg tviler...

Nei hun forstår ikke det. Verste jeg har lest det her, helt tett i pappen. Unnskyld TS, men det er sant. Mener ikke å være stygg men jeg synes du er enten stein stokk dum eller så har du bare ikke de sosiale antennene som de fleste har fått.

Anonymkode: 84db8...144

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg stillte han et spørsmål, om det går bra! Da starte jeg jo ikke bare med bra. 

Anonymkode: efb68...cf1

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Er det fordi du ikke vil svare, eller klarer du ikke å svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt ganske mange jenter som ikke kan føre samtaler.

"bra" har ført til at jeg har kuttet kontakten umiddelbart, hver gang. Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Har møtt ganske mange jenter som ikke kan føre samtaler.

"bra" har ført til at jeg har kuttet kontakten umiddelbart, hver gang. Skjerp deg.

Enda jeg stilte oppfølgingsspørsmål.... :(((((

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta kontakt. Men kan jo være at han bare ville skrive, vennskapelig... :/

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ta kontakt. Men kan jo være at han bare ville skrive, vennskapelig... :/

Anonymkode: efb68...cf1

Men er det ikke det du også ville da? Ingen forpliktelser fordi du er usikker på hva du vil ha med han. Og nei han tok nok ikke kontakt bare for å være vennskapelig. Gjør han en tjeneste, ikke vent for lenge med å ta kontakt. Send en melding i morgen og vær mer tydelig og engasjert. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Enda jeg stilte oppfølgingsspørsmål.... :(((((

Anonymkode: efb68...cf1

Du stilte ett oppfølgingsspørsmål, så drepte du samtalen etterpå!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Du stilte ett oppfølgingsspørsmål, så drepte du samtalen etterpå!

Ok, jeg skal starte en samtale igjen og da gjøre alt jeg kan for å ikke være en samtalemorder.

Anonymkode: efb68...cf1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er forferdelig mye aktiv på some da. Føler han skriver med noen hele tiden da.. Kanskje like greit å la han være :/

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sitter jeg med slik en følelse av at han kommer til å være lite imøtekommende? Det er noe som holder meg igjen her! Jeg føler det er litt slik, han kan ta kontakt, mens dersom jeg(kvinnen) gjør det , så kommer han til å være kort i svarene....

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sitter jeg med slik en følelse av at han kommer til å være lite imøtekommende? Det er noe som holder meg igjen her! Jeg føler det er litt slik, han kan ta kontakt, mens dersom jeg(kvinnen) gjør det , så kommer han til å være kort i svarene....

Anonymkode: efb68...cf1

Bare gjør det! Tro meg, du vil ødelegge livet ditt hvis du lar redselen for hva som KAN skje diktere avgjørelsene dine. Det er forferdelig å skulle kaste bort livet på å overtenke. Det er ingen god følelse å bli avvist, men det er verre å gå glipp av så mye fordi du ikke tar sjansen! Jeg kan tenke meg dette ikke er første gangen du føler dette? Du kan gjerne sende meg en melding, jeg vil gjerne hjelpe deg♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dina86 skrev:

Bare gjør det! Tro meg, du vil ødelegge livet ditt hvis du lar redselen for hva som KAN skje diktere avgjørelsene dine. Det er forferdelig å skulle kaste bort livet på å overtenke. Det er ingen god følelse å bli avvist, men det er verre å gå glipp av så mye fordi du ikke tar sjansen! Jeg kan tenke meg dette ikke er første gangen du føler dette? Du kan gjerne sende meg en melding, jeg vil gjerne hjelpe deg♥️

Takk, men hvordan kan du hjelpe meg? Over kg liksom...på privatmelding. :) 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sitter jeg med slik en følelse av at han kommer til å være lite imøtekommende? Det er noe som holder meg igjen her! Jeg føler det er litt slik, han kan ta kontakt, mens dersom jeg(kvinnen) gjør det , så kommer han til å være kort i svarene....

Anonymkode: efb68...cf1

Det er ingenting som står i veien for at en kvinne skal kontakte en mann. Og her kontakter du han ikke ut av løse luften heller, han viser tydelig interesse ved å prøve å få kontakt med deg. Så du bør ikke være redd i det hele tatt. Bare send han en melding og spør hva han driver med, slik som han gjorde mot deg. Still spørsmål og skriv mer utfyllende når du svarer han. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk, men hvordan kan du hjelpe meg? Over kg liksom...på privatmelding. :) 

Anonymkode: efb68...cf1

Jeg skrev det fordi jeg vil gjøre det jeg kan for å hjelpe deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Dina86 skrev:

Jeg skrev det fordi jeg vil gjøre det jeg kan for å hjelpe deg...

Ok, takk. Jeg mente ikke å virke spydig altså. Men hva kan du egentlig gjøre for å hjelpe? Bare ren nysgjerrighet. Og da ser du hvme jeg er her inne..

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk. Jeg mente ikke å virke spydig altså. Men hva kan du egentlig gjøre for å hjelpe? Bare ren nysgjerrighet. Og da ser du hvme jeg er her inne..

Anonymkode: efb68...cf1

Ikkeno’ stress :) Jeg forstår det veldig godt. Hvis du har en annen idé så er det bare å rope ut ;) Eller jeg kan fortsette å svare deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du ofte på denne måten? Eller er det bare nå det har blitt sånn? Det med å tenke negativt/å ikke ordentlig greie å tro på positive ting som skjer er vanskelig å komme seg ut av. Tidligere kunne jeg begynne å argumentere mot komplimenter jeg fikk. Det har heldigvis blitt mye bedre. Kjipt for både den det gjelder og andre rundt. Kjenner meg igjen og tenker fortsatt mye som du gjør. Prøv å stopp og ta tak i den negative tanken, gå kritisk igjennom om det er noe sannhet i den. Prøv å se den utenfra, litt mer objektivt. Det kan hjelpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...