Gå til innhold

Hvor rart er det å spørre om noen vil treffes? Når du på en måte har avvist dem tidligere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke fred fordi du ikke prøver å komme deg videre og få fred, du er helt besatt av å få tatt kontakt med han. Gjør det du må for å få det ut av systemet, også kommer du deg videre i livet ditt.

Anonymkode: 4f4a7...22a

Og det er å ta kontakt? 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser jo selv at jeg alltid finner unnskyldninger for å ikke ta kontakt. Når han tok kontakt nå for litt over en uke siden så ble jeg lettet og så at jeg også nok kan ta kontakt uten at han blir sur. Men tiden bare gikk igjen. Jeg føler jeg har kastet bort så mye tid på å tenke på ham, på samme tid er jeg glad jeg har fått han inn i livet mitt.

men jeg føler det er en stor skam rundt det hele. Folk lurer av og til på hvorfor jeg er så trist. Jeg føler jeg er noe utenom det vanlige når det gjelder dette.. og at han umulig kan føle det samme når det har gått så lang tid. For han er nok mer normal enn det jeg er. At dette er forelskelse har jeg sett mer og mer bort fra. Det er bare en enorm tiltrekning. 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr virkelig ikke å sende melding!! Bare et lite hei eller noe.. jeg sitter med en følelse av at jeg ikke får svar, og da analyserer jeg alt sammen! Virker han kort i svarene kommer jeg også til å analysere.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Inverness skrev:

Dette var en lang tråd. Get over yourself, er vel bare å sende en SMS vel? 

Tydelgvis ikke. Jeg har hjernevasket meg selv til å tro at dette er et helt spesielt menneske som det kan ha forferdelige konsekvenser å kontakte. Han tar kontakt så mye han vil, med min glede. Mens jeg kan bli drept, av han eller andre, dersom jeg gjør det.....

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverness
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydelgvis ikke. Jeg har hjernevasket meg selv til å tro at dette er et helt spesielt menneske som det kan ha forferdelige konsekvenser å kontakte. Han tar kontakt så mye han vil, med min glede. Mens jeg kan bli drept, av han eller andre, dersom jeg gjør det.....

Anonymkode: efb68...cf1

Jaja. Da er det vel like greit å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.3.2018 den 21.56, AnonymBruker skrev:

Du får ikke fred fordi du ikke prøver å komme deg videre og få fred, du er helt besatt av å få tatt kontakt med han. Gjør det du må for å få det ut av systemet, også kommer du deg videre i livet ditt.

Anonymkode: 4f4a7...22a

Hva mener du jeg skal gjøre????? Hvordan vet du at jeg ikke prøver å komme meg videre?

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du jeg skal gjøre????? Hvordan vet du at jeg ikke prøver å komme meg videre?

Anonymkode: efb68...cf1

Du prøver ikke å komme deg videre når du nå, en måned etter å ha opprettet tråden, fremdeles engster deg over tanken på å sende han en melding. Skal du komme deg videre må du bare prøve å glemme han. Når du sliter så mye med angst så kan det være lurt å bestille en legetime og be om hjelp. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du prøver ikke å komme deg videre når du nå, en måned etter å ha opprettet tråden, fremdeles engster deg over tanken på å sende han en melding. Skal du komme deg videre må du bare prøve å glemme han. Når du sliter så mye med angst så kan det være lurt å bestille en legetime og be om hjelp. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

Men hvorfor er det så helvetes vanskelig da? Hadde nesten vært bedre om det hadde skjedd noe dårlig mellom oss irl, slik at jeg virkelig visste at han ikke følte noe. Jeg aner ikke hvorfor han har tatt kontakt så mange ganger.... tar egentlig en intressert mann kontakt flere ganger uten at en kvinne gjør det først? Vi snakker ikke akuratt mas her. Men at han har gitt lyd fra seg i så lang tid etterpå, og jeg tar aldri kontakt! Og nå er det som om noe presser inni meg om at jeg må bevise for meg selv at han ikke blir sur av å få en mld? Jeg bare vet ikke hvor jeg vil ta praten hen.....

jeg kommer uansett til å være redd for ting om vi skulle bli sammen!! :(((((( jeg håper så jævlig på at det kan bli oss i fremtiden, eller at jeg får svar. 

Jeg vil bare vise tilbake interesse for kontakt. Men det gjorde jeg kanskje nok ved å svare han og stille oppfølgingsspørmål? 

Hvorfor føler jeg at jeg bare blir oppfattet som mega teit dersom jeg faktisk tar kontakt? Man må jo prøve seg frem her i livet...men likevel er jeg feig som f. Og føler livet bare passerer, fordi jeg ikke tør gjøre noen ting.

 

 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er det så helvetes vanskelig da? Hadde nesten vært bedre om det hadde skjedd noe dårlig mellom oss irl, slik at jeg virkelig visste at han ikke følte noe. Jeg aner ikke hvorfor han har tatt kontakt så mange ganger.... tar egentlig en intressert mann kontakt flere ganger uten at en kvinne gjør det først? Vi snakker ikke akuratt mas her. Men at han har gitt lyd fra seg i så lang tid etterpå, og jeg tar aldri kontakt! Og nå er det som om noe presser inni meg om at jeg må bevise for meg selv at han ikke blir sur av å få en mld? Jeg bare vet ikke hvor jeg vil ta praten hen.....

jeg kommer uansett til å være redd for ting om vi skulle bli sammen!! :(((((( jeg håper så jævlig på at det kan bli oss i fremtiden, eller at jeg får svar. 

Jeg vil bare vise tilbake interesse for kontakt. Men det gjorde jeg kanskje nok ved å svare han og stille oppfølgingsspørmål? 

Hvorfor føler jeg at jeg bare blir oppfattet som mega teit dersom jeg faktisk tar kontakt? Man må jo prøve seg frem her i livet...men likevel er jeg feig som f. Og føler livet bare passerer, fordi jeg ikke tør gjøre noen ting.

 

 

Anonymkode: efb68...cf1

Sosial angst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, GoldenLioness skrev:

Sosial angst?

Jeg er nå sosial med folk?! Så det er ikke et generelt problem jeg har med folk.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

jeg kommer uansett til å være redd for ting om vi skulle bli sammen!! :(((((( jeg håper så jævlig på at det kan bli oss i fremtiden, eller at jeg får svar. 

Anonymkode: efb68...cf1

Derfor bør du IKKE ta kontakt med ham! Synes du virkelig han, eller noen andre, fortjener å bli utsatt for din vaklevorenhet, din utrygghet og din evige grubling uten noen gang å komme videre? Du bør jobbe med deg SELV først, før du kontakter noen som helst.

Gå til psykolog, tankene dine blir jo bare verre og verre. Det er tydelig at du ikke klarer å løse dette alene.

Anonymkode: 340f0...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor bør du IKKE ta kontakt med ham! Synes du virkelig han, eller noen andre, fortjener å bli utsatt for din vaklevorenhet, din utrygghet og din evige grubling uten noen gang å komme videre? Du bør jobbe med deg SELV først, før du kontakter noen som helst.

Gå til psykolog, tankene dine blir jo bare verre og verre. Det er tydelig at du ikke klarer å løse dette alene.

Anonymkode: 340f0...daf

Jeg skal sende han en melding i kveld, dersom det ikke oppfattes mega teit. Det er for at han ikke skal tro at jeg er totalt uintressert.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at det fortsatt finnes folk som prøve å hjelpe TS med dette. TS har utrykkelig vist og sagt (med det hun har skrevet her til nå) at hun ikke har noen form for interesse av å ta kontakt, og helt ærlig så burde hun ikke ta kontakt heller syntes jeg for hun kommer til å ødelegge den stakkars mannen med sin paranoide overtolkning av alt. Nei, la heller denne mannen få finne seg en som faktisk liker han og som faktisk er interessert i å møte og prate med han.

Og gå til psykolog slik at du kan prate med noen om disse merkelige tankene og vrangforestillingene dine, for det er ekstremt slitsomt å skulle forholde seg til folk som oppfører seg slik du gjør. Det er ikke normalt.

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skal sende han en melding i kveld, dersom det ikke oppfattes mega teit. Det er for at han ikke skal tro at jeg er totalt uintressert.

Anonymkode: efb68...cf1

Hvorfor skal du gjøre det (ikke at du kommer til å gjøre det) når du får så mange råd om å IKKE gjøre det? For både hans og din egen del. 

Anonymkode: 340f0...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du gjøre det (ikke at du kommer til å gjøre det) når du får så mange råd om å IKKE gjøre det? For både hans og din egen del. 

Anonymkode: 340f0...daf

Jeg har fått mange råd om å gjøre det, men å ikke gjøre det fordi jeg kan ødelegge han. Jeg ødelegger han nok ikke, jeg skriver da ingenting om hva jeg tenker, kjefter på han for noe eller noen ting. 

Jeg er bare litt sur på meg selv for at jeg ikke tør noen som helst gang. Og så er jeg tross alt kvinne, og det r sjelden en mann har gjesidige følelser? Han bryr seg mest sannsynlig ikke så mye som jeg liker å tro, så jeg kan ikke være redd for å ødelegge han.... men desto mer forvirret er jeg over hans kontakt. 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har fått mange råd om å gjøre det, men å ikke gjøre det fordi jeg kan ødelegge han. Jeg ødelegger han nok ikke, jeg skriver da ingenting om hva jeg tenker, kjefter på han for noe eller noen ting. 

Jeg er bare litt sur på meg selv for at jeg ikke tør noen som helst gang. Og så er jeg tross alt kvinne, og det r sjelden en mann har gjesidige følelser? Han bryr seg mest sannsynlig ikke så mye som jeg liker å tro, så jeg kan ikke være redd for å ødelegge han.... men desto mer forvirret er jeg over hans kontakt. 

Anonymkode: efb68...cf1

Det er ikke den meldingen du evt skriver som ødelegger ham. Det er hvis han faktisk er interessert og dere begynner å flørte/date/innlede forhold at problemene kommer. Som du selv sier - dine issues med deg selv går ikke over selv om han viser interesse. Dermed drar du ham med deg inn i din verden av usikkerhet, overanalysering og grubling på alt han sier og gjør (og alt han ikke sier og gjør) og DET kan ødelegge ham. Eller i det minste gjøre at han går lei og går fra deg - og det vil antagelig bare forsterke dine negative tanker om deg selv og gjøre deg enda verre.

Derfor er det til det beste for dere begge at du ikke tar noe mer kontakt, men heller tar kontakt med en psykolog og jobber med deg selv først.

Anonymkode: 340f0...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke den meldingen du evt skriver som ødelegger ham. Det er hvis han faktisk er interessert og dere begynner å flørte/date/innlede forhold at problemene kommer. Som du selv sier - dine issues med deg selv går ikke over selv om han viser interesse. Dermed drar du ham med deg inn i din verden av usikkerhet, overanalysering og grubling på alt han sier og gjør (og alt han ikke sier og gjør) og DET kan ødelegge ham. Eller i det minste gjøre at han går lei og går fra deg - og det vil antagelig bare forsterke dine negative tanker om deg selv og gjøre deg enda verre.

Derfor er det til det beste for dere begge at du ikke tar noe mer kontakt, men heller tar kontakt med en psykolog og jobber med deg selv først.

Anonymkode: 340f0...daf

Men jeg harbikke tid til psykolog nå!! Jeg må starte et sted selv. Jeg skal flytte til et annet land om et par mnd.

Hvordan skal jeg få tid til psykolog? 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Men jeg harbikke tid til psykolog nå!! Jeg må starte et sted selv. Jeg skal flytte til et annet land om et par mnd.

Hvordan skal jeg få tid til psykolog? 

Anonymkode: efb68...cf1

Ved å prioritere det. 

Anonymkode: 340f0...daf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare mer og mer sur på meg selv nå. Har tenkt på han så mye. Om jeg skal eller ikke og lovet meg selv at jeg skal ta kontakt for en gangs skyld. Men jeg finner ALLTID en unnskyldning for å ikke gjøre det. Nå har en mnd gått, enda en gang. 

Er genrelet ikke så glad nå :/ er misfornøyd med meg selv. Men årene går og jeg vil ikke at han skal ha et bilde av at jeg er totalt uintresert. 

Og enda mer sur blir jeg på meg hvis han faktisk ikke har følelser, men bare skrev til meg som tidsfordtiv, mens han kanskje dater en annen uten at noen vet :( 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...