Gå til innhold

sexfester - swingersfester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det sånn at jeg og min partner har vært på noen slike fester i utlandet, og det har vært spennende, men noen som vet mer om dette her i Norge?

Nå er vi selv ganske kresne selv om man kanskje ikke kan være det, i verdens av swingers. Men vi selv tar oss av våre utseende, vi ser bra ut osv. Vi er i alder et sted mellom 25-40. 

Vi søker altså swngersfester som kanskje er for de rundt vår egen alder som da ser over middels bra ut. Vi er kanskje overfladiske når det kommer til dette, men vi har testet som sagt fester der der ikke har vært noen som vi har hatt lyst til å ligge med blandt annet siden de ikke er opp til våre standard. JA det høres overfladisk ut, men om dere legger dette til side, har dere noen tips?

Kanskje fester der man blir håndplukket? Noen sider man kan bli medlem i der par søker par kanskje? 

ellers får vi kanskje lage en fest selv :fnise:

Anonymkode: 39ea8...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

Prøv lyst-club.no, som er en community for swingers. Jeg kjenner flere som er aktive, og de finner lekevenner der. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nyevibber.no har akkurat lagt ut en god artikkel om et swingers par, som forteller sin historie om hvordan de ble swingers og om hvordan det har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...