Gå til innhold

Hvilke øredobber er finest til denne stilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Chanti er dyrt og de har lite store øredobber. Etsy har noe men litt dyrt. Har også sett på JJhouse , de har MYE, klarer ikke velge.  Også funnet på sider som ikke shipper til Norge.  Glitter har jeg ikke vært så mye å sett men mulig jeg finner noe der også.  Har butikk her jeg bor.  Accessorize har jeg ikke sett på.  Skal gjøre det nå. :) 

Anonymkode: 7df71...60e

Ja, de Chanti har noen store øredobber, men de blir kanskje før nette og ikke statement nok. Men de har forskjellig prisklasser. F.eks disse:

Men jeg tenker kanskje du ønsker å se hvordan de henger og hvor tung de er. Så kanskje du finner noe i Norge som du kan prøve først. For tunge kan bli vondt i ørene med masse klemming og dansing og sånt. Du har ikke bestemødre som kanskje har noe som kan passe i smykkeskrinet? Da får du noe lånt og gammelt i samme slengen 😉

Screenshot_20180210-010802.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Ja, de Chanti har noen store øredobber, men de blir kanskje før nette og ikke statement nok. Men de har forskjellig prisklasser. F.eks disse:

Men jeg tenker kanskje du ønsker å se hvordan de henger og hvor tung de er. Så kanskje du finner noe i Norge som du kan prøve først. For tunge kan bli vondt i ørene med masse klemming og dansing og sånt. Du har ikke bestemødre som kanskje har noe som kan passe i smykkeskrinet? Da får du noe lånt og gammelt i samme slengen 😉

Screenshot_20180210-010802.png

Jeg er ikke så opptatt av  noe lånt og nytt og det der.  De øredobbene har jeg sett overalt på ebay og andre steder, fine men litt vanlige.   Nei kommer ikke til å velge for tunge øredobber, skal være behagelig på en så lang dag. Nå er ikke vielsen før kl 17.00 men likevel. 

Anonymkode: 7df71...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte sett det hele i sammenheng, men når jeg bare ser øredobbene var ikke dette helt min stil. Tror jeg ville gått for dem som fremhevet øynene og en farge som gikk litt igjen med resten av detaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjelldronning

Jeg hadde hatt på meg perle øredobber og perle smykke, i ekte perler. Jeg hadde ikke hatt på meg noe fra eBay...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fjelldronning skrev:

Jeg hadde hatt på meg perle øredobber og perle smykke, i ekte perler. Jeg hadde ikke hatt på meg noe fra eBay...

Som sagt så syns jeg små perler er dritkjedelig, da går jeg heller uten smykker.  Jeg satser på at de øredobbene jeg bestilte ser ok ut, fordi de kommer fra Frankrike og fordi de ikke kostet 0,9 dollar  Er mest bekymret for at de skal være lysgrønne istedet for lyseblå.

Fant også disse igår:

https://www.ebay.com/itm/925-Silver-Plated-Polished-Bamboo-Leaves-Plant-Stud-Earrings-Gift-Present/182947358089?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=690265470355&_trksid=p2055119.m1438.l2649

https://www.ebay.com/itm/ROUND-VINTAGE-STYLE-50s-60s-DIAMANTE-STUDDED-FLAT-BUTTON-EARRING-GOLD-SILVER-new/201850888321?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=501874588907&_trksid=p2055119.m1438.l2649

https://www.ebay.com/itm/Luxury-Big-Navy-Blue-Crystal-Srud-Earrings-18K-White-Gold-Plated-Fashion-Jewelry/171637293651?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=470615496110&_trksid=p2055119.m1438.l2649

 

Nr 2 minner meg litt om søljer, syns det er litt sjarmerende med tanke på at jeg skal gifte meg i søreuropa.  :)

Anonymkode: 7df71...60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt så syns jeg små perler er dritkjedelig, da går jeg heller uten smykker.  Jeg satser på at de øredobbene jeg bestilte ser ok ut, fordi de kommer fra Frankrike og fordi de ikke kostet 0,9 dollar  Er mest bekymret for at de skal være lysgrønne istedet for lyseblå.

Fant også disse igår:

https://www.ebay.com/itm/925-Silver-Plated-Polished-Bamboo-Leaves-Plant-Stud-Earrings-Gift-Present/182947358089?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=690265470355&_trksid=p2055119.m1438.l2649

https://www.ebay.com/itm/ROUND-VINTAGE-STYLE-50s-60s-DIAMANTE-STUDDED-FLAT-BUTTON-EARRING-GOLD-SILVER-new/201850888321?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=501874588907&_trksid=p2055119.m1438.l2649

https://www.ebay.com/itm/Luxury-Big-Navy-Blue-Crystal-Srud-Earrings-18K-White-Gold-Plated-Fashion-Jewelry/171637293651?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=470615496110&_trksid=p2055119.m1438.l2649

 

Nr 2 minner meg litt om søljer, syns det er litt sjarmerende med tanke på at jeg skal gifte meg i søreuropa.  :)

Anonymkode: 7df71...60e

Ok. Beklager. Lykke til med bryllupet. Håper du finner pynten du vil ha :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de aller fleste øredobbene du hadde funnet var veldig fine og passer godt til stilen du beskriver. Til denne anledningen ville jeg selv ha valgt noen litt store/synlige øredobber, men med litt nøytral farge. Dvs. at selv om jeg nesten likte de store mørkeblå fra startinnlegget best, ville jeg nok heller valgt de nr fire fra den lista. Eller de studøredobbene som var formet litt som en krans som du linket til i et annet innlegg.

Jeg er for øvrig helt enig med deg i at klassiske brudesmykker med enkle perler i ørene og halsen er kjedelig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

 

Zalando har veldig mange fine på salg :) rundt 100 lappen , jeg bestilte nettopp 2par ig de var dødsfine :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.2.2018 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Og kjedelig.

Anonymkode: 7df71...60e

Less is more

Anonymkode: c34e1...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Less is more

Anonymkode: c34e1...1c7

Kjolen min er stor men den har verken perler, stener, blonder eller annen pynt.  Stort tyllskjørt med et lite slep og sweatheart neckline i sateng.  Jeg kan nok tillate meg litt store øredobber.  Skal mest sannsynlig heller ikke ha noe pynt i håret, bare langt enkelt enlags slør i katedrallengde. 

Anonymkode: 7df71...60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...