Gå til innhold

Muslimsk venninne


IncaTinca

Anbefalte innlegg

Salam og hei! 

Jeg er en kvinne på 26 år som gjerne kunne tenkt meg å ha flere muslimske venninner i mitt eksisterende nettverk. 

Det hadde vært hyggelig å kunne dra sammen med ei til flere av ICC (Islamic Cultural Centre) eller Rabita Moskeens eventer for kvinner. :) 

Er fint å kunne ha det som et av nyttårsforsettene for 2018 og være et hakk bedre muslim hehe. 

Jeg har mulighet til å møtes i Oslo/Akershus. 

Ser frem til å høre fra deg! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

På 4.2.2018 den 22.17, IncaTinca skrev:

Salam og hei! 

Jeg er en kvinne på 26 år som gjerne kunne tenkt meg å ha flere muslimske venninner i mitt eksisterende nettverk. 

Det hadde vært hyggelig å kunne dra sammen med ei til flere av ICC (Islamic Cultural Centre) eller Rabita Moskeens eventer for kvinner. :) 

Er fint å kunne ha det som et av nyttårsforsettene for 2018 og være et hakk bedre muslim hehe. 

Jeg har mulighet til å møtes i Oslo/Akershus. 

Ser frem til å høre fra deg! 

 

Må være veldig slitsomt å dele verden på muslimer og ikke muslimer :-) Gå etter personlige egenskaper :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
On 2/25/2018 at 12:16 AM, emma*emma said:

Må være veldig slitsomt å dele verden på muslimer og ikke muslimer :-) Gå etter personlige egenskaper :-)

Hvordan vet du at TS ikke er etnisk norsk og ønsker å bli kjent med muslimer og lære mer om deres kultur ol? Jeg kunne tenkt meg å bli kjent med noen muslimer selv, er selv norsk og har kun norske venner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ewzp0xo3hlgove
1 minutt siden, opprørsk skrev:

Hvordan vet du at TS ikke er etnisk norsk og ønsker å bli kjent med muslimer og lære mer om deres kultur ol? Jeg kunne tenkt meg å bli kjent med noen muslimer selv, er selv norsk og har kun norske venner.

Hun skriver at hun vil bli en bedre muslim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ewzp0xo3hlgove said:

Hun skriver at hun vil bli en bedre muslim

Er det feil at mennesker ønsker å treffe andre med samme verdier i livet da? Å ønske flere muslimer i nettverket sitt antyder ganske godt at hun har en del ikke-muslimer i nettverket sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ewzp0xo3hlgove
1 time siden, opprørsk skrev:

Er det feil at mennesker ønsker å treffe andre med samme verdier i livet da? Å ønske flere muslimer i nettverket sitt antyder ganske godt at hun har en del ikke-muslimer i nettverket sitt.

Nei, ikke noe galt i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...