Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne en hobby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjeder meg en del for tiden, og kjenner at jeg trenger noe å bruke tiden min på. Har desverre hatt problemer med å finne noe jeg blir ordentlig interessert i, men nå er jeg åpen for å prøve det meste! Jeg kjenner at jeg trenger sårt en hobby som jeg kan ha alene og sammen med kjæresten min. 

Så jeg lurte på om du kunne anbefale en morsom og spennende hobby som jeg kan ha alene og sammen med kjæresten? 

Anonymkode: 32cea...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor dere i en by? Tenker dere noe kreativt? Tenker dere noe litt teknisk. Hva er liksom limit for ingangs kostnad?   100 1000 eller 10 000kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tummy skrev:

Bor dere i en by? Tenker dere noe kreativt? Tenker dere noe litt teknisk. Hva er liksom limit for ingangs kostnad?   100 1000 eller 10 000kroner.

Vi bor i en ganske liten by. Helst ikke noe son er så alt for dyrt 😊

Anonymkode: 32cea...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da selv ha en idé om hva du liker?

Dyr, friluftsliv, sport, musikk, kunst eller håndarbeide? Høres veldig merkelig ut å ikke ha noen formening om hva en hsr lyst til. 

Om du  ikke har noen egne interesser kan du jobbe frivillig for røde kors, natteravnene eller kirkens bymisjon.

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får det bare høres merkelig ut for deg. Syns det egentlig var en ganske stygg måte å formulere deg på.

Anonymkode: 32cea...cb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok selv opp hekling for litt over et år siden. Kan anbefales! Jeg lærte meg det på engelsk, pga tilgang på hjelp på youtube :) 

Anonymkode: 20565...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medlem av fleire forskjellige debatt-forum på Internett. 

Eller så forsøker jeg å drive på en del hos forskjellige nettsteder som Kupong-Kode og You Gov. På slike ting er det mulig å tjene opp "poeng" som etterhvert kan veksles inn til gavekort hos forskjellige nettbutikker. Dermed kan jeg kjøpe dataspill, bøker, klær eller anfre ting, som jeg har lyst på... 

Problemet med slike nettsteder er at det egentlig gir litt for lite "poeng" for blant annet spørreundersøkelser som man kan velge å bli med på. Så uansett om man svarer ja til å bli med på så mye man klarer, så kan det ta ganske lang tid før man omsider har tjent opp nok "poeng" og kan få noen gavekort...

Anonymkode: e9380...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å gå på ski, ta svømming som hobby (kan gjøres hele året), boklesning, samle på frimerker, håndarbeid, begynn å studere ting du liker, løping,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...