Gå til innhold

Er Sigrid Bonde Tusvik opptatt av å fremme MeToo-kampanjen eller seg selv?


Dolly1982

Anbefalte innlegg

I dag har jeg gravd litt i alt  SBT har sagt i podcast, aviser og tv. Ser selv en dobbelmoral i mye av ting hun fremmer, men er åpen for en diskusjon uten føring.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

Var det ikke hun som viste de nakne bildene som ble stjålet av Kåre Conradi på humor programmet sitt ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen motsetning i å være ekshibisjonist og å fremme viktige saker.

Sigrid Bonde Tusvik er antakelig det første, siden hun velger å være en offentlig komiker, spaltist, mm.  
I tillegg er hun en samfunnsengasjert stemme, som i kraft av sin synlige posisjon også får gjennomslag og oppmerksomhet i media på de temaene hun tar opp. 

Jeg ser engasjementet hennes som ekte. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kalevala skrev:

Det er ingen motsetning i å være ekshibisjonist og å fremme viktige saker.

Sigrid Bonde Tusvik er antakelig det første, siden hun velger å være en offentlig komiker, spaltist, mm.  
I tillegg er hun en samfunnsengasjert stemme, som i kraft av sin synlige posisjon også får gjennomslag og oppmerksomhet i media på de temaene hun tar opp. 

Jeg ser engasjementet hennes som ekte. 

Dette. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kalevala skrev:

Det er ingen motsetning i å være ekshibisjonist og å fremme viktige saker.

Sigrid Bonde Tusvik er antakelig det første, siden hun velger å være en offentlig komiker, spaltist, mm.  
I tillegg er hun en samfunnsengasjert stemme, som i kraft av sin synlige posisjon også får gjennomslag og oppmerksomhet i media på de temaene hun tar opp. 

Jeg ser engasjementet hennes som ekte. 

lol

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
2 hours ago, Balian de Ibelin said:

Var det ikke hun som viste de nakne bildene som ble stjålet av Kåre Conradi på humor programmet sitt ?

 

Jo, og Rune Rudberg. En forferdelig person som senest for 2 år siden satt og lo av det i en podcast. Men nå er hun plutselig så sjokkert av bildedeling. :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, GiftMann38 skrev:

Jo, og Rune Rudberg. En forferdelig person som senest for 2 år siden satt og lo av det i en podcast. Men nå er hun plutselig så sjokkert av bildedeling. :fnise::fnise:

Hun har aldri gjort dette på TV 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Det virker som Sigrid Bonde Tusvik helt seriøst mener at dobbeltmoral er bedre enn ingen moral. Men hun har sine svorne tilhengere - uansett hva hun sier og mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
På 24.1.2018 den 12.46, Kalevala skrev:

Det er ingen motsetning i å være ekshibisjonist og å fremme viktige saker.

Sigrid Bonde Tusvik er antakelig det første, siden hun velger å være en offentlig komiker, spaltist, mm.  
I tillegg er hun en samfunnsengasjert stemme, som i kraft av sin synlige posisjon også får gjennomslag og oppmerksomhet i media på de temaene hun tar opp. 

Jeg ser engasjementet hennes som ekte. 

Derfor var det ufattelig viktig at hun startet sin pr-kåte karriere som ubetydelig meningsutveksler (seriøst, hvem bryr seg om hva hun mener? Ingen) med at det skulle filmes at hun fant seg en kjæreste.

Hvorfor? Hvorfor er det interessant? Hva slags mennesker mener at sånt bør vises på tv? Se på meg; jeg, se hva jeg gjør, jeg er viktigst i hele verden. Kvalmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neinøff skrev:

Derfor var det ufattelig viktig at hun startet sin pr-kåte karriere som ubetydelig meningsutveksler (seriøst, hvem bryr seg om hva hun mener? Ingen) med at det skulle filmes at hun fant seg en kjæreste.

Hvorfor? Hvorfor er det interessant? Hva slags mennesker mener at sånt bør vises på tv? Se på meg; jeg, se hva jeg gjør, jeg er viktigst i hele verden. Kvalmt. 

Det er jo sånn bloggerne opererer. Og av en eller annen grunn som jeg ikke forstår så fenger det jo tydeligvis. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎24‎.‎01‎.‎2018 den 14.43, chisandra skrev:

 Men hun har sine svorne tilhengere - uansett hva hun sier og mener.

Akkurat som hun har sine haters - uansett hva hun sier og mener.

Tenk dere en komiker som er glad i oppmerksomhet 'a - utrolig!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...