Gå til innhold

Hva slags tøy går du aldri med ?


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri crocks, aldri slippers, aldri sandaler. Ikke jeans eller noen plagg av dongeri. Aldri ankelsokker men både ett og to par vanlige sokker eller knelange sokker. Ikke aldri men ekstremt sjelden skjorter, aldri fløyelsskjorter. Aldri høyvannsbukser, aldri tights eller tettsittende bukser, aldri lue, aldri caps, aldri ullgenser, aldri raggsokker (bruker knelange ullstrømper) aldri boots. Aldri tettsittende tskjorter. Aldri bobblejakker eller vinterjakker med stor hette og et halvt revelik sydd på. 

Anonymkode: 64b1c...011

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye jeg ikke går i, men som jeg likevel ikke direkte hater og iallfall i teorien kan tenkes å kjøpe en gang. Men det jeg aldri noensinne kommer til å kjøpe, er klær eller sko med dyreprint. Det er, i antrekkssammenheng, det verste jeg vet. Crocs kommer jeg aldri til å kjøpe, og jeg kan ikke fordra høyhalsede gensere, føler jeg blir kvalt selv når halsene ikke er spesielt trange. Kjoler, skjørt og skjorter i dongeri/denim synes jeg er grusomt stygt, selv om jeg ellers er glad i både kjoler og skjørt.

 

Med andre ord, ingen får noen sinne se meg i et antrekk bestående av f.eks. crocs, dongeriskjørt og høyhalset genser med dyreprint. Får frysninger bare jeg skriver det.

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan ta alt jeg har. Ta bilen, PC'en, smykkene eller det arvede sølvbestikket, men det finnes ét unntak:

Crocsa mine får dere aldri! :jepp:

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Wonders skrev:

Nei, dette er ikke søtt. Ikke vil jeg se sideboob eller opprevene shorts 

b92593cf9d5a1d60c4518bfb8bad6edb.jpg

Ser ut som hun kom borti flismaskinen til gartneren, og dette er det som ble igjen av klærne...

Anonymkode: af557...484

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Wonders said:

opprevene jeans

0ac522057415143dad5dbb9c2293c366.jpg

haha da er vi stikk motsatt, jeg går omtrent ikke med annet:fnise:

Anonymkode: 3f9de...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går aldri i shorts. Jeansshorts er helt, helt uaktuelt. 

Aldri bokstavprint eller motiver på overdeler. 

Og spesielt aldri, aldri trykk med brølende ulver, løver eller andre dyr på overdeler! Gud, så harry!

 

Anonymkode: d2fa1...ab3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2018 den 9.31, Amawhatsnot skrev:

Det er mye jeg ikke går i, men som jeg likevel ikke direkte hater og iallfall i teorien kan tenkes å kjøpe en gang. Men det jeg aldri noensinne kommer til å kjøpe, er klær eller sko med dyreprint. Det er, i antrekkssammenheng, det verste jeg vet. Crocs kommer jeg aldri til å kjøpe, og jeg kan ikke fordra høyhalsede gensere, føler jeg blir kvalt selv når halsene ikke er spesielt trange. Kjoler, skjørt og skjorter i dongeri/denim synes jeg er grusomt stygt, selv om jeg ellers er glad i både kjoler og skjørt.

 

Med andre ord, ingen får noen sinne se meg i et antrekk bestående av f.eks. crocs, dongeriskjørt og høyhalset genser med dyreprint. Får frysninger bare jeg skriver det.

Crocs hadde jeg en gang.  Men det ble fort slutt med det etter at jeg falt da der var en liten våt flekk på gulvet. Crocs er veldig glatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblejakke er jo supersexy på dere damer. Trist å lese at så mange ikke går med det.

Anonymkode: 2150f...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2018 den 9.31, Amawhatsnot skrev:

Det er mye jeg ikke går i, men som jeg likevel ikke direkte hater og iallfall i teorien kan tenkes å kjøpe en gang. Men det jeg aldri noensinne kommer til å kjøpe, er klær eller sko med dyreprint. Det er, i antrekkssammenheng, det verste jeg vet. Crocs kommer jeg aldri til å kjøpe, og jeg kan ikke fordra høyhalsede gensere, føler jeg blir kvalt selv når halsene ikke er spesielt trange. Kjoler, skjørt og skjorter i dongeri/denim synes jeg er grusomt stygt, selv om jeg ellers er glad i både kjoler og skjørt.

 

Med andre ord, ingen får noen sinne se meg i et antrekk bestående av f.eks. crocs, dongeriskjørt og høyhalset genser med dyreprint. Får frysninger bare jeg skriver det.

Dyreprint - aldri

Crocs - på fjelltur som leirsko, aldri ellers

Høyhalsede gensere - nøyaktig samme kvelningsfornemmelser uansett hvor vide de er

Denimkjoler, skjørt og skjorter - har hatt i min pure ungdom, men ikke nå lenger

Shorts - har aldri hatt og skal aldri ha, det er bare stygt

Klær i pasteller - kun undertøy til nød, ellers ingenting

Regnjakke/kåpe i morsomt mønster eller spreke farger - nix

Storblomstrede plagg - bestemorassosiasjoner

Småblomstrede plagg - se over

Tights  - de er til trening og knapt det

Lag-på-lag-klær + danderte skjerf - nei, bare nei

Alt skotskrutet - la skottene ha sånt i fred sammen med sekkepipene sine!

Klær med søte sauer, morske kyr eller hvilket som helst dyr -  dyr er vakrest og naturligst i naturen

Nylonstrømper - finner ikke ord for hvor ubehagelige jeg synes de er, grøss

Akrylplagg - nesten like ille som nylonstrømper

 

 

 

 

Anonymkode: 8f7fc...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min forbudt-liste: 

-paljetter

-glitter

-metallic

-viskose

-tekst

-ansikter eller figurer

-cold shoulder

-spiss tå

-ekte pels

-ekte lær

-skjørt uten high waist

-dyp utringning

-bodycon

Men bruker mye som andre sier nei til her, deriblant leopardmønster, magetopper, crocs(i ballerina-form). Og bruker mine klær med selvtillit!

Anonymkode: bce3c...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Herreskjorter, jeans med hull, crocks, skinnskjørt/bukse, oransje/rød/gul farge, chinos, korte skjørt uten strømpebukse, 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2018 den 22.48, Mr. Kilmister skrev:

Jeg bruker ikke rosa tøy. Menn går ikke i rosa. Sånn er det bare. Ellers er det lite begrensninger...

 

På 1.2.2018 den 3.11, Fru Uperfekt skrev:

Det er en moderne oppfatning skapt av konfeksjonsindustrien


Godt mulig, men trenden går andre veien nå. Mer og mer rosa herretøy i butikkene, og flere og flere som bruker det. Jeg har bl.a en knall rosa hettegenser kjøpt på H&M. Bruker generelt en del rosa tøy ;)

Bruker aldri:
- Singlet
- Caps
- Hullete bukser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2018 den 20.05, Perelandra skrev:

I tillegg til det jeg nevnte tidligere, går jeg ikke med shorts. Jeg er kalvbeint og synes beina ser så rare ut  hvis jeg har shorts på meg. 

Jeg skrev tidligere at jeg aldri bruker shorts, men på grunn av den varme sommeren i år har jeg likevel gjort det. Tidligere i sommer kjøpte jeg shorts, et plagg jeg hverken har eid eller brukt på nærmere 20 år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går aldri med klær eller sko jeg ikke liker.

 

Anonymkode: 35983...109

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...