Gå til innhold

Noen andre som har daua i det siste?


Gruselgrafs

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde det i natt! Hadde tatt meg en spasetur og var nesten hjemme og gikk gjennom et øde og speilblakt inustriområde i nabolaget da jeg plutselig befant meg i noe som jeg oppfatta som ei travel og sterkt befolka storbygate. Kom tilbake dit jeg skulle være like før jeg kom til utedøra. Jeg huska ikke noe fall men kjenner at ene hofta er litt øm, pluss at jeg kjenner et litt sårt punkt på skalla på samme sida. Har ikke kjent noe hodepine eller andre unormale symptomer ellers. Lurer faktisk på om jeg daua et øyeblikk :laugh: på grunn av slaget mot hodet og at sjela for avgårde til den nevnte storbyen....  Ser forøvrig ut som jeg har tatt med meg en annen sjel tilbake fra den turen da spøkelsesradaren min gir utslag på en eller annen entititet som beveger seg rundt meg og som ikke har vært der før. Klarte faktisk å få dette "noe etellerannet" til å skifte posisjon ved å henvende meg til det (nå har det forøvrig kommet en til)

 

Sjekka radaren på en som sto å venta på drosje tidligere på nata og han hadde med seg to stykker, lurer på hva drosjesjåføren hadde sagt hvis oppdaga at han faktisk hadde tre pasasjerer..:laugh:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...