Gå til innhold

Tonsillekstomi


pirilvil87

Anbefalte innlegg

Hei kvinne 30 år her.

Eg opererte mandlene mandag 15 Januar . Det gikk greit på operasjons dagen. Men dag to, tre , fire, fem og seks er helt forferdelig. Det kjennes ut som om eg har øreverk, tannverk, bihulebetennelse og blir gal på en og samme gang 😣 e detta verkelog så ille? 

Nokken andre med samme erfaringer. Eg må au legge te at tunga e vond og håven på side ser det ut som. Sikkert normalt. Men det eg lurer på e det normalt med masse produksjon av spytt og eventuelt slim. Føler der blir værre å værre for hver dag og det renner jo bakover og da får eg ikkje alltid svelget det om natta så eg brekk3r meg. Da e det gult og seigt. Eg føler det renner fra nesa også stopper det opp i ganen au. Eg må legge te at eg har ikkje feber men føler jo at det e et eller anna som oppstår når det e heilt seigt gult spytt slim som legger seg bak over ? Eller e detta kroppen sin måte å jobbe mot der mandlene var? For eg var gravid i 2007 og sleit med overproduksjon av slim og spytt forde eg va så kvalm at kanskje kroppen jobber litt ekstra eg har ikkj3 peiling. Forøvrig har det gått i kald mat som suppe, nudler, spagetti, loff, med masse smør, masse isvann, saft, saftis osv 😢 håper noen har noe råd eg har smerte tikkende men eg sliter litt med de på grunn av veldig angst for bivirkninger og eg ar opplevd drit med medesin tidligere så det e ikkje enkelt. Generelt i fin form kanskje litt tung i hodet Ellers greit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en sjekk hos ØNH lege i morra, det tror jeg er lurt. Jeg tok mandlene i midten av 20-årene, og rekonvalesensen var smertefull men jeg kan ikke huske at jeg var så hoven. Men det er jo som å ha en skikkelig halsbetennelse, man har tross alt brannsår i halsen.

Endret av palamina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e fleire innlegg eg har lest at de sliter med håven og vond tunge den er ikkje kjempe stor det er på siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...