Gå til innhold

Gutter: spiser dere sæden når dere har runka?


Nusse

Anbefalte innlegg

Ikke så mange som gjør det, tror jeg. Det byr vel imot for de fleste?

Likevel tror visst gutter at jentene liker å få sæd i munnen?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier som regel å tømme meg i et pappkrus og så fryser jeg det ned. På slutten av hver måned så er kruset halvfullt, da tiner jeg det opp, tilsetter gelatin, koker det opp, kjøler det ned igjen så det stivner, tilsetter bær og spiser det. 

Blir nesten som panacotta. 

Anonymkode: c5f90...c5e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjer eg ikkje, sjølv om eg sjølvsagt har smakt. Eg liker derimot å utføre oralsex, og det er ikkje slik at det er fritt for kroppsvæsker hos kvinner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange menn ser ut til å synes at egen sæd er noe ekkelt, men inn i munnen på dama skal det og svelge må hun også. Men å få et kyss etterpå er da ekkelt. 

Hvis en mann har gått ned på meg og vil kysse meg da så er det helt ok og litt tennende. Han trenger ikke å skrubbe hele munnen fordi han har slikket meg. 

Jeg synes det er veldig rart med at mange menn ikke takler egne kroppsvæsker, men har liten forståelse for de kvinnene som ikke har lyst til å få det i munnen og svelge. 

Anonymkode: 588ab...933

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Ja av og til. Smaker ikke så verst. Faktisk godt. Jeg svelger når jeg suger andre også. Samme når jeg slikker damer. Hvorfor skulle sperm være ekkelt med mindre han smaker for jævlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleide å gjøre det i tenåra når jeg var myk nok til å suge meg selv. 

Hender fortsatt at jeg smaker på det. Synes ikke det smaker fælt, litt salt bare.

Anonymkode: 2c826...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk sier de ikke fjør det fordi ingen andre gjør det og at det er vedtatt at det er ekkelt. Hadde mange stått frem hadde det blitt metoo kampanje her og

Anonymkode: 61921...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men jeg har ingenting imot å kline med dama etter hun har sugd og svelget. Damer som ikke svelger i det hele tatt er litt kjipe pingler. Med mindre mannen er storrøyker og sånn, så smaker det ikke ille. Ja, jeg har svelgt andres.

Anonymkode: 98a2d...aec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det. Gjør det vel mest av praktiske årsaker. Syns det griser så mye å tørke det opp med papir eller en klut der man sitter etter å ha runka. Og skal man bevege seg til do for å tørke så renner det jo utover hele trusa.

Noen ganger syns jeg faktisk smaken kan være god. Som regel gjør den meg ingenting. Og av og til så syns jeg smaken er ekkel. Smaken er oftest ekkel hvis man nylig har tømt seg mange ganger. Og smaken er best når det har gått 1-2 døgn siden man sist har tømt seg.

Anonymkode: daa18...65c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nusse skrev:

Ikke så mange som gjør det, tror jeg. Det byr vel imot for de fleste?

Likevel tror visst gutter at jentene liker å få sæd i munnen?

Jeg prøvde det engang som en 13 årig eksperimentell gutt. Aldri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser gjør jeg ikke, men har jo smakt noen ganger. Smaker lite, bare litt salt. Null problem. Noen kvinner svelger, andre ikke, jeg har like mye respekt for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Nusse said:

Ikke så mange som gjør det, tror jeg. Det byr vel imot for de fleste?

Likevel tror visst gutter at jentene liker å få sæd i munnen?

Jeg gjør ikke det, men forventer ikke at dama skal gjøre det heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja gjort det noen ganger når jeg ikke hadde papir tilgjengelig. Ikke noe problem. Slikket jenta etter jeg kom inni henne også.

Anonymkode: 53afb...480

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Om dama finner på å  kysse etter ett sug, så er jo det topp. Noen ganger svelger hun.

Anonymkode: 688e7...1d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, hocane said:

Sæden skal være i livmoren ikke i munnen.

Seriøst :ler: ? Mener du at sex kun er til for forplantning? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg. Aldri utstyrt meg med tørkeutstyr - sikkert blitt en vane...

MEN - aldri foran damer/kjærester. Litt tabu greier. Finnes ikke ekkelt i mine øyne - heller ikke kjærestenes jeg har hatt - som svelger hver gang de har hatt muligheten til det...

blir anonym her og...

Anonymkode: a32ac...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...