Gå til innhold

Trump shutdown


petterm

Anbefalte innlegg

Trump gir Demokratene skylda for at han ikke får vedtatt et nytt budsjett. Hvorfor er han avhengig av Demokratene når Republikanerne har flertall? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En må inngå et kompromiss, en kan alltids skylde på motparten ok du ga meg ikke alt jeg vil ha dette er DIN skyld, dette kan begge sider si, men noen må gi seg men hvem det blir vet vi ikke, det er derfor disse patetiske mediene vil ha deg til å twittre trump shutdown, for å få det til å fremstå som han sin skyld han er urimelig og bør gi demokratene alt de ber om (vet ikke om du har fått med deg at mediene elsker demokratene, hvorfor er umulig å forstå ingen som har ødelagt så mye for Svarte folk f.eks som demokratene, de gjør samme som Norge gjør med uhjelp bare at de gir det til de svarte i eget land ikke utølandet, og jeg har nyheter for deg, uhjelp hjelper ikke. Men de har ballegrep på stemmekvegene, det må jeg berømme dem for hvordan de får til det skjønner jeg ikke

Lykke til

Anonymkode: f86fb...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, petterm skrev:

Trump gir Demokratene skylda for at han ikke får vedtatt et nytt budsjett. Hvorfor er han avhengig av Demokratene når Republikanerne har flertall? 

Dette kunne du vel ha funnet ut i samme artikkelen som du leste om dette. Eller er du av dem som bare leser overskrifter?

Anonymkode: 02a06...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt innslag på TV - og lest artikler om emnet. NRK sa at Trump var avhengig av Demokratene for å få vedtatt budsjettet, men jeg har ikke funnet noe om at det trengs mer enn simpelt flertall for å få vedtatt budsjettet. Hadde NRK sin korrespondent sagt at det kreves 2/3 flertall så hadde det vært forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, petterm skrev:

Hadde NRK sin korrespondent sagt at det kreves 2/3 flertall så hadde det vært forståelig.

Bruker du NRK som kilde på noe som helst om USA så vil du sikkert tro at Putin sitter på en sexvideo av Donald Trump som han bruker for å utpresse USAs president ti å gjøre hva Rssland vil. Kanskje skrev de også om den "Trump har kommet med 2000 løgner første året", løgnen også, har ikke sjekket men tipper det de pleier å kopiere artiklene til enkelte venstreradikale "nøytrale" aviser og frembringer deres budskap til oss under dekke av å være nøytral dekning (de har også senere innrømmet at dette ikke er nøytral dekning, men folk flest får jo ikke med seg det de antar at NRK bringer nyheter og ikke sprer propaganda med vilje fordi det stemmer overens med bilde de ønsker at leserne skal sitte igjenn med

Jeg vil på det sterkeste fraråde å bruke NRK som nyhetskilde

https://www.nrk.no/urix/russland-kan-ha-kompromitterende-informasjon-om-donald-trump-1.13315989

Anonymkode: f86fb...402

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...