Gå til innhold

Trente og bryste forandra seg tror jeg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en 17 år gammel jente. 

Jeg har begynt å trene. Og trente tredje dag idag. Trente kun styrke med sports bh. Var ikke øvelser der jeg hoppa, så nei brystet spratt ikke.

problemet rr at jeg føler jeg fikk slappere bryst etter det? Da jeg skjenner på skjennes de svake. Og føler de har hengt seg mer.

Kan årsaken være trening? Eller tror dere jeg bare innbiller?.... 

jeg har store bryst i størrelse 75C. (Hvis det kunne hjelpe)

Anonymkode: 9d931...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

75C er ikke store. 

Anonymkode: 74425...079

jo de er strore i forhold til kroppen min. For jeg er veldig slank.

Anonymkode: 9d931...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75C er en ganske ok størrelse, og hvis du da går ned i vekt, etter at de har hatt et visst betydelig volum, vil de kunne henge, og da er det ingen vei tilbake. Med vanlig styrketrening vil ingenting henge, med mindre du også går ned i vekt.

Anonymkode: 8bab9...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

75C er en ganske ok størrelse, og hvis du da går ned i vekt, etter at de har hatt et visst betydelig volum, vil de kunne henge, og da er det ingen vei tilbake. Med vanlig styrketrening vil ingenting henge, med mindre du også går ned i vekt.

Anonymkode: 8bab9...0de

Jeg tror ikke jeg har gått ned i vekt. For det har ikke vært målet. Har jeg gått ned så er det kun 1-2 kilo.

Jeg trener vanlig styrke.

Anonymkode: 9d931...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har ristet i stykker brystvevet. Må ikke drive hoppe så mye som kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke jeg har gått ned i vekt. For det har ikke vært målet. Har jeg gått ned så er det kun 1-2 kilo.

Jeg trener vanlig styrke.

Anonymkode: 9d931...a5a

Du trenger ikke å ha gått ned i vekt. Det kan jo være at kroppen din har endret sammensetning, økt muskelmasse og minket i fettvolum. Dersom fettvolumet ditt har endret seg, er pupper gjerne ett sted som endret seg også. Har du merket om volumet på brystene har endret seg?

 

11 minutter siden, puppi skrev:

Høres ut som du har ristet i stykker brystvevet. Må ikke drive hoppe så mye som kvinne!

Hæ???

Anonymkode: 446c7...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er tredje gangen du trener så er det nok bare en innbilning. På tre treningsøkter vil ikke så mye være forandret og du får ikke hengepupper av trening med mindre du raser ned i vekt, noe du ikke har gjort.

Anonymkode: bfffc...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror det bare er tilfeldig og innbilning. Puppene føles strammere og slappere avhengig av hvor man er i mensensyklusen, og du er vel et sted i syklusen der de er slappere nå, uten at du har kartlagt før at det er sånn, også feilaktig kobler du det til treningen.

Anonymkode: f8b41...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...