Gå til innhold

Påbegynnende hengekjake når man er 26?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 26, men jeg har aldri helt likt munnen min og sidene av den. Jeg har alltid hatt fyldige lepper, men synes de kunne vært fyldige litt lenger ut. Har liksom så kort munn. Når jeg står opp om morgenen er de fine, men dessverre forsvinner dette i det jeg pusser tennene og starter dagen. 

Har lyst å brette ut den ytterste delen liksom. I tillegg ser det noen ganger ut som det er noen poser ved munnvikene. Føler at kjakene bare henger, selv om jeg vet at de ikke direkte henger enda. Men synes det er så stygtnog uattraktivt. Jeg har et psr kontoer. Jeg har bruksonto og er fornuftig økonomisk. Har bsu og sparekonto. Noen som vet hva evt inngrep koster ? Det blir ikke noe ekstremt inngrep.

nesten alle venninnene mine har restylane nå, og jeg føler leppene mine ser så stusslige og punkterte ut i forhold.

Anonymkode: fbe8f...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fillers, fillers, fillers. Ingen lege vil operere for dette(tenker da på løft av jowls(google), tenker det er det du mener). For leppene er fillers som gjelder, for jowls er det enten fillers også langs kjeve/hake, eller hvis du har en weak chin(google), er hakeimplantat veien å gå. 

Fillers koster 3500-4000 per 1 ml, så det er dyrt. For leppene trenger man som regel kun 1 ml, men for andre områder kan man fort trenge mer. I tillegg må det gjøres regelmessig. Et hakeimplantat koster fra 30.000-35.000 ca.

Anonymkode: c0501...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fillers, fillers, fillers. Ingen lege vil operere for dette(tenker da på løft av jowls(google), tenker det er det du mener). For leppene er fillers som gjelder, for jowls er det enten fillers også langs kjeve/hake, eller hvis du har en weak chin(google), er hakeimplantat veien å gå. 

Fillers koster 3500-4000 per 1 ml, så det er dyrt. For leppene trenger man som regel kun 1 ml, men for andre områder kan man fort trenge mer. I tillegg må det gjøres regelmessig. Et hakeimplantat koster fra 30.000-35.000 ca.

Anonymkode: c0501...dd8

Mener da pga. din unge alder. Er du 50 og du har veldig tydelig jowls(sorry, har ikke noe bra norsk ord for dette :P), ville de absolutt ha anbefalt løft.

Anonymkode: c0501...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fillers, fillers, fillers. Ingen lege vil operere for dette(tenker da på løft av jowls(google), tenker det er det du mener). For leppene er fillers som gjelder, for jowls er det enten fillers også langs kjeve/hake, eller hvis du har en weak chin(google), er hakeimplantat veien å gå. 

Fillers koster 3500-4000 per 1 ml, så det er dyrt. For leppene trenger man som regel kun 1 ml, men for andre områder kan man fort trenge mer. I tillegg må det gjøres regelmessig. Et hakeimplantat koster fra 30.000-35.000 ca.

Anonymkode: c0501...dd8

Er weak chin jeg mener ja.

Anonymkode: fbe8f...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det vanlig å ha det i en alder av 26? Mange sier at man ser det på seg selv. Jeg har ikke bollekinn. 

Anonymkode: fbe8f...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det vanlig å ha det i en alder av 26? Mange sier at man ser det på seg selv. Jeg har ikke bollekinn. 

Anonymkode: fbe8f...866

Ja, hvis du har et lite hakeparti er det helt normalt. Jeg tror de færreste egentlig sliter med det så tidlig, men direkte unormalt er det ikke. Jeg er 24, og fikk nettopp satt inn hakeimplantat selv av samme grunn. Har generelt lite fett i ansiktet, og selv om jeg hadde hake var den litt liten. I tillegg er kjeven min ganske smal, slik at det er lite bein som holder fettet der det skal være. Ellers har jeg ingen aldringstegn, men at det gjorde seg å få litt ekstra hake er det ingen tvil om. :) 

Anonymkode: c0501...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis du har et lite hakeparti er det helt normalt. Jeg tror de færreste egentlig sliter med det så tidlig, men direkte unormalt er det ikke. Jeg er 24, og fikk nettopp satt inn hakeimplantat selv av samme grunn. Har generelt lite fett i ansiktet, og selv om jeg hadde hake var den litt liten. I tillegg er kjeven min ganske smal, slik at det er lite bein som holder fettet der det skal være. Ellers har jeg ingen aldringstegn, men at det gjorde seg å få litt ekstra hake er det ingen tvil om. :) 

Anonymkode: c0501...dd8

Vet ikke om jeg har så lite hakeparti. og hvor gransa for det går? Har ikke sånn veldig kort hake nei. Da jeg var ynggre irriterte jeg meg over at jeg hadde "brede" skuldre, for jeg har inntrykk av at puppene hadde virket større om skuldrene var smalere. Så om skuldrene kunne vært byttet ut med haka kunne det vært fint. 

Anonymkode: fbe8f...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener da pga. din unge alder. Er du 50 og du har veldig tydelig jowls(sorry, har ikke noe bra norsk ord for dette :P), ville de absolutt ha anbefalt løft.

Anonymkode: c0501...dd8

Jowls er "underkjeve" på norsk.

Det du snakker om er overflødig hud som henger under underkjeven. Da kreves ansiksløft, og det tror jeg du skal slite med å finne noen som vil gjøre på en 26 åring.

Anonymkode: d210e...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...