Gå til innhold

Han ble plutselig spandabel??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har spandert på de første datene, men etter hvert ble han mer gjerrig. Jeg er forresten ingen golddigger, men har kraftig i mot gjerrige menn da jeg er veldig raus av natur selv, uten å være en sløser. Han skulle dele alt, selv ting som kostet en femtilapp, klager på at bussen er for dyr(litt over 30 kr per pers...) så vi fikk ta bilen i stedet(hva?!), ber meg om å overføre penger for noe som kanskje kostet han 150 kr på et tidspunkt. Jeg vet at han er veldig forelsket og glad i meg, så det handler ikke om at han ikke vil sløse penger på noen han egentlig ikke liker. Jeg hadde jo også satt pris på om noen ville tatt meg med på middag en gang uten å lage et veldig stort nummer ut av regningen, sitte og himle med øynene fordi regningen ble dyrere fordi jeg hadde lyst på ETT glass vin(han drikker nesten ikke, jeg drikker en veldig sjelden gang)... Jeg har spandert mye på han. Vil streke under at denne personen ikke har dårlig økonomi.

Min eks var veldig gavmild - men han var også rik. Jeg nevnte dette i en bisetning for kjæresten min - noe med noe vi gjorde sammen som kostet veldig mye, og da min nåværende kjæreste spurte hvordan vi hadde penger til det, sa jeg at jeg hadde en velstående kjæreste som betalte alt mulig. Etter den setningen, nektet han meg å betale noe som helst??? Plutselig ble han sjenerøs?? Hvorfor? :fnise: Skulle det ikke mer til? Jeg mener ikke at han skal betale alt, men det finnes jo en mellomting mellom det, og det å være en ordentlig gjerrigknark som ikke kan gjøre noe som helst uten å bli sett på som en helgen. 

Det har gått uker, og fremdeles har jeg ikke måttet betale noe som helst. Hva klikket i hodet hans??

Anonymkode: 862ac...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Det har gått uker, og fremdeles har jeg ikke måttet betale noe som helst. Hva klikket i hodet hans??

Anonymkode: 862ac...562

Han forsto plutselig at han har gjort feil og han er redd for å miste deg.

Anonymkode: f54ea...4d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om han er gjerrig av natur og egentlig spanderer på deg kun fordi han er redd for å miste deg, så vil han kanskje ta av seg spanderbuksene senere når han er trygg på at du ikke går fra han (?) etter at dere har fått barn, er gift feks...

Anonymkode: f54ea...4d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han innså vel at han skilte seg ut med gjerrigheten sin og stod i faresonen for å bli dumpa eller i det minste hele tiden målt opp mot hvordan andre normale menn er. Bra han kom til det punktet for å si det sånn!

Anonymkode: 620a6...975

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gjennomtenkt å bruke Exer mot nåværende kjæreste. 

Det kommer til å lønne seg i lengden, godt med det

Anonymkode: 6bd6f...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han forsto plutselig at han har gjort feil og han er redd for å miste deg.

Anonymkode: f54ea...4d5

Det er mye mulig :P 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men om han er gjerrig av natur og egentlig spanderer på deg kun fordi han er redd for å miste deg, så vil han kanskje ta av seg spanderbuksene senere når han er trygg på at du ikke går fra han (?) etter at dere har fått barn, er gift feks...

Anonymkode: f54ea...4d5

Ja, og dette anser jeg som lureri. Jeg har ikke opplevd det selv, men hørt om andre menn som er sånn. De spanderer i hytt og pine i starten, og gir seg ut for å være så flotte og ha så mye penger, men med en gang de har sikret seg forholdet er det full stopp. Det blir jo som med andre egenskaper - menn som er snille i starten, men som viser seg å være psykopater. Uten sammenligning forøvrig.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han innså vel at han skilte seg ut med gjerrigheten sin og stod i faresonen for å bli dumpa eller i det minste hele tiden målt opp mot hvordan andre normale menn er. Bra han kom til det punktet for å si det sånn!

Anonymkode: 620a6...975

Ja, det har du rett i. Jeg forventer ikke å få alt servert på gullfat, men ekstrem gjerrighet ser jeg på som en lidelse nærmest. -TS

Anonymkode: 862ac...562

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig gjennomtenkt å bruke Exer mot nåværende kjæreste. 

Det kommer til å lønne seg i lengden, godt med det

Anonymkode: 6bd6f...dba

Det var ikke sånn det var. Han spurte om hvordan jeg fikk råd til å gjøre en bestemt ting, og da sa jeg at det var min velstående kjæreste som la ut. Han spurte, og fikk svar. Tåler han ikke det, er det ikke jeg som har et problem. -TS

Anonymkode: 862ac...562

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer alle trådene å handle om dette?

50/50 gjerrig, spandere. så mange av de nå-

Anonymkode: 84fd0...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye mulig :P 

Ja, og dette anser jeg som lureri. Jeg har ikke opplevd det selv, men hørt om andre menn som er sånn. De spanderer i hytt og pine i starten, og gir seg ut for å være så flotte og ha så mye penger, men med en gang de har sikret seg forholdet er det full stopp. Det blir jo som med andre egenskaper - menn som er snille i starten, men som viser seg å være psykopater. Uten sammenligning forøvrig.

Ja, det har du rett i. Jeg forventer ikke å få alt servert på gullfat, men ekstrem gjerrighet ser jeg på som en lidelse nærmest. -TS

Anonymkode: 862ac...562

Vil du da egentlig fortsette å være kjærest med en som driver med lureri?

Anonymkode: f54ea...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du da egentlig fortsette å være kjærest med en som driver med lureri?

Anonymkode: f54ea...4d5

Svaret er selvsagt nei. :) -TS

Anonymkode: 862ac...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...