Gå til innhold

Spørsmål til dere som driver analsex og finger/fingring i rumpa: hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mye mer avslappet og komfortabel med analsex om jeg har renset der først. Jeg har en sånn anal-dusj som jeg kjøpte på nettet, eller så vet jeg det går an å bruke dusj-slangen også. Pass på at vannet ikke er for varmt bare! Også hjelper det med masse glidemiddel, da er det mindre risk for at noe fester seg ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Wilmus skrev:

Jeg er mye mer avslappet og komfortabel med analsex om jeg har renset der først. Jeg har en sånn anal-dusj som jeg kjøpte på nettet, eller så vet jeg det går an å bruke dusj-slangen også. Pass på at vannet ikke er for varmt bare! Også hjelper det med masse glidemiddel, da er det mindre risk for at noe fester seg ;)  

Dusjslange funker. Det er en rar, behagelig følelse når endetarmen fylles med vann, men jeg skulle ønske toalettet var rett ved, for det er noe dritt med avføring i dusjen og sluket.  

Anonymkode: 2f58e...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det kun når tarmen  er tømt og jeg er ren. Ellers så er det ikke så lett å få lyst for min del men han er med uansett. Hehe. Vi bruker glidemiddel bak. Og forsiktig med tuppen først. Litt og litt mer før den går helt inn til slutt. Jeg styrer til den er helt inne. Og når  begge er kåt kjører vi på. Utrolig deilig når man klarer å slappe helt av. Det er viktig ellers så blir det bare ondt.  Nesten orgasmisk. Deilig! Og en dusj og skikkelig håndvask etterpå. Aldri sett eller merket noe bæsj. I det hele tatt.

Anonymkode: 843bb...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2018 den 17.02, AnonymBruker skrev:

Jeg skal foreslå hansker til neste gang! Er dette med bæsjeklump vanlig og noe man bare må regne med?

Jeg har ikke Ajax! Jeg får be han stykke ut og kjøpe det. Herlighet jeg føler jeg er skitten på hendene, men de er kanskje ikke skitne selv om det lukter litt dritt? 

Men da forstår jeg det sånn at det er vanlig at drittlukta setter seg?

TS

Anonymkode: 32312...ac1

Herregud, dette er noe jeg aldri har opplevd som noe problem. Og har hatt mye analsex. Tror du er litt for prippen til dette. Skal jo ikke være ekkelt!

Anonymkode: 5c615...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...