Gå til innhold

Fotsvette - botoxbehandling under føtter?


male32

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sliter veldig med overdreven svetting. Verst er det under armer og føtter. Det lukter veldig sterkt. 

Jeg var på sykehuset og fikk botoxbehandling under armene. De stikker inn nåler og det gjør veldig ondt. Men er vel verdt det.
har ikke hatt noe svetting der jeg blir behandlet, og jeg kan faktisk løfte armen uten å kjenne ekkel svettelukt.
Legen der sier at jeg kan få botox under føtter også. Det vil gjøre mer ondt å få det under føtter. Eventuelt kan jeg prøve tabletter igjen - Ditropan. Det har jeg forsøkt før. Men vet ikke om det var noe effekt av det.

Fotsvette er for meg det største problemet nå. Det er faktisk sånn at når man kommer inn i garderoben på jobb, så slår svettlukta mot deg, fra skoene som ligger i skapet mitt...  Skodeo hjelper lite, det gjør det bare verre. Stop 24 krem under føtter hjelper ingenting. Svetter like mye i sandaler. Prøvd med forskjellige sokker av ull og bambus. Svetter like mye. Jeg føler meg klam hele tiden under føttene.

Er botox under føtter å anbefale? Noen som har prøvd det? Gjør det veldig ondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes en annen type spray fra apoteket for føttene men vet ikke hvor bra den fungerer for svette føtter. Hvis du sliter med mye svettedamp så er nok botox veien å gå. 

Anonymkode: f6e5b...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville prøvd andre ting først. Sprøyter under føttene gjør SINNSYKT VONDT og kan ikke sammenlignes med å få sprøyter under armene engang. 

Anonymkode: 638ca...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...