Gå til innhold

Engstelig/unnvikende personlighetsforstyrrelse


WubWub

Anbefalte innlegg

Det er 2 damer med denne diagnosen som har lagt meg for elsk. Hvordan bør jeg behandle de tenker du?

Av en eller annen grunn så henger de etter meg som magneter. Hver dag, hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi du er kjørelærer? :plystre:

Anonymkode: fbb1e...a15

Nei jeg er ung uføre som har mistet lappen da jeg kjørte i fylla en gang. Men holder på å ta lappen pånytt nå, har bare teoriprøva og oppkjøring igjen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er interessert så avviser du dem, bare si at du ikke er interessert. Du trenger ikke å behandle dem anderledes på grunn av en mild personlighetsforstyrrelse, hadde disse kvinnene hatt borderline hadde saken derimot stilt seg noe annerledes. 

Anonymkode: 171c9...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje fordi du er kjørelærer? :plystre:

Anonymkode: fbb1e...a15

Det er ikke samme bruker. 

Anonymkode: 0d5a4...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville klagd til øverste hold om at disse kvinnene må være feildiagnostisert da de ikke burde kunne fungere som klistremerker.

Anonymkode: 5c9bf...a88

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke er interessert så avviser du dem, bare si at du ikke er interessert. Du trenger ikke å behandle dem anderledes på grunn av en mild personlighetsforstyrrelse, hadde disse kvinnene hatt borderline hadde saken derimot stilt seg noe annerledes. 

Anonymkode: 171c9...b31

jeg er jo interessert i de da men jeg blir litt forvirret. sist gang jeg var på DPS for 1 år siden så ble jeg isolert fra resten av gruppen da det ikke var ønskelig at jeg ble kjent med sårbare mennesker (det var behandlere som valgte dette og ikke jeg). men denne gangen ble jeg ikke isolert og damene flokket seg rundt meg som fluer på kumøkk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

jeg er jo interessert i de da men jeg blir litt forvirret. sist gang jeg var på DPS for 1 år siden så ble jeg isolert fra resten av gruppen da det ikke var ønskelig at jeg ble kjent med sårbare mennesker (det var behandlere som valgte dette og ikke jeg). men denne gangen ble jeg ikke isolert og damene flokket seg rundt meg som fluer på kumøkk

Hmm, du burde muligens velge en av dem for å unngå for mye drama? Med mindre det er drama du ønsker. Du trenger heller ikke å gjøre så mye ut av dette, du kan bare se hvor det fører, uten å legge så mye i det? Å overtenke slike situasjoner fører sjeldent med seg noe godt. Dog er kanskje ikke DPS den beste plassen å etablere romantiske/seksuelle interesser på? 

Anonymkode: 171c9...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, WubWub said:

jeg er jo interessert i de da men jeg blir litt forvirret. sist gang jeg var på DPS for 1 år siden så ble jeg isolert fra resten av gruppen da det ikke var ønskelig at jeg ble kjent med sårbare mennesker (det var behandlere som valgte dette og ikke jeg). men denne gangen ble jeg ikke isolert og damene flokket seg rundt meg som fluer på kumøkk

Du har ikke kuhale å vifte damene bort med men du kan kanskje vifte med tissefanten?

Anonymkode: 78760...4ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke kuhale å vifte damene bort med men du kan kanskje vifte med tissefanten?

Anonymkode: 78760...4ec

what

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, WubWub said:

what

Du skrev at de er som fluer, så vift bort fluene med tissefanten :) De mister sikkert interessen hvis du gjør sånn helikoptertissefant.

Anonymkode: 78760...4ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev at de er som fluer, så vift bort fluene med tissefanten :) De mister sikkert interessen hvis du gjør sånn helikoptertissefant.

Anonymkode: 78760...4ec

åh herre min hatt , godt jeg kjenner mennesker som er litt oppegående eller så hadde jeg blitt bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, WubWub said:

åh herre min hatt , godt jeg kjenner mennesker som er litt oppegående eller så hadde jeg blitt bekymret

De kommer til å miste interessen. Var det ikke det du ville da? Hvis de liker deg fordi du er smart er det vel fint å motbevise det? Du kan snu deg og vifte mot veggen hvis du er sjenert.

Anonymkode: 78760...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kommer til å miste interessen. Var det ikke det du ville da? Hvis de liker deg fordi du er smart er det vel fint å motbevise det? Du kan snu deg og vifte mot veggen hvis du er sjenert.

Anonymkode: 78760...4ec

er redd for at jeg mister hjerneceller av å lese dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kommer til å miste interessen. Var det ikke det du ville da? Hvis de liker deg fordi du er smart er det vel fint å motbevise det? Du kan snu deg og vifte mot veggen hvis du er sjenert.

Anonymkode: 78760...4ec

ok nå har jeg fått samlet meg. og jeg er genuint nysgjerrig, hvordan fungerer hjernen din. hva er det du mener med at folk skal vifte seg mot veggen om de sjenert? I praksis , hva betyr dette? Skal man stelle seg inntil en vegg å vifte med armene eller hva var planen din? Videre så sier du at man skal motbevise at man er smart, hva er isåfall formålet med dette? Hvorfor skal man late som man er dum? Har dette noen strategisk eller taktisk verdi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte inne fra avdeling *** ? Interessant å lese om at noen er så åpne om diagnosen ( e ) sine , og tilmed oppdaterer på Kg .

En gavepakke til oss som er observatører :ac:

Anonymkode: cc476...75d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, WubWub said:

er redd for at jeg mister hjerneceller av å lese dette

Jeg er jævlig overtrøtt og holder på å le meg ihjel, hvis det hjelper. Men tenk deg da: de står i en ring og ser beundrende på deg mens du sier noe dritsmart om historie. Og du bare: unnskyld meg, damer men jeg må gjøre noe viktig. Så går du bort til veggen, snur deg og gjør helikoptertissefant mot veggen. Damene mister interessen fordi du er så usofistikert. Og du bare: yes! problem solved!

 

Anonymkode: 78760...4ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jævlig overtrøtt og holder på å le meg ihjel, hvis det hjelper. Men tenk deg da: de står i en ring og ser beundrende på deg mens du sier noe dritsmart om historie. Og du bare: unnskyld meg, damer men jeg må gjøre noe viktig. Så går du bort til veggen, snur deg og gjør helikoptertissefant mot veggen. Damene mister interessen fordi du er så usofistikert. Og du bare: yes! problem solved!

 

Anonymkode: 78760...4ec

ja her var det mye å ta tak i, tissefanter, tissehelekopter og tissegreier. håper du er full :) god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, WubWub said:

ja her var det mye å ta tak i, tissefanter, tissehelekopter og tissegreier. håper du er full :) god natt

Nei, jeg er dame så her er det ikke mye tissefanter å ta tak i. God natt Wub :)

Anonymkode: 78760...4ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Direkte inne fra avdeling *** ? Interessant å lese om at noen er så åpne om diagnosen ( e ) sine , og tilmed oppdaterer på Kg .

En gavepakke til oss som er observatører :ac:

Anonymkode: cc476...75d

Om det er en gavepakke, hva kan du lære av dette? Er det noe du kan videreføre innen yrket ditt eller som begunstiger deg på noe som helst slags måte? Jeg regner med at du er student ettersom det jeg sier er fremmed for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...