Gå til innhold

Hvorfor må det alltid handle om damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser svarene her inne og jeg hørte en del før, at når en mann avlyser en avtale, plutselig bruker lang tid på å svare og tar kontakt igjen så er det fordi en mer fristende kvinne har gitt lyd fra seg. Så jeg har blitt en kvinnelig "mannsjåvinist" (husker ikke det riktige navnet).  Jeg ser på menn som dumme skapninger som ikke ser forskjell på kvinner og det eneste viktige er så mange hull som mulig. Jeg vet ikke om jeg har rett, men det er det jeg tenker. Jeg mener at bare kvinner har evnen til å forelske seg og at det er en dum egenskap vi er født med, så jeg straffer meg selv konstant når jeg blir betatt av noen. Det føles på lik linje som å bli syk, bare at det varer lenger.. 

Anonymkode: 0d9ad...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på menn som dumme skapninger som ikke ser forskjell på kvinner og det eneste viktige er så mange hull som mulig. Jeg vet ikke om jeg har rett, men det er det jeg tenker.

Anonymkode: 0d9ad...fdd

Vel, du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på menn som dumme skapninger som ikke ser forskjell på kvinner og det eneste viktige er så mange hull som mulig. Jeg vet ikke om jeg har rett, men det er det jeg tenker.

Anonymkode: 0d9ad...fdd

Nja, det er en faktisk realitet at menn har drevet verden fremover på alle områder. Selv tenker jeg at man ikke har de helt store mentale kapasitetene om man dømmer et helt kjønn eller dømmer folk utifra hudfarge. Fordommer og generaliseringer er tegn på lav IQ. 

Noen av de klokeste hodene som har eksistert ;

The+Solvay+Conference,+probably+the+most

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner driver like mye på slik, men dette er et forum med overvekt av kvinner, og menn reagerer nok også annerledes og skriver ikke innlegg på forum når slikt skjer. Alle menn jeg har datet har hatt masse dårlige erfaringer med kvinnelige idioter.

Anonymkode: 79050...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...