Gå til innhold

Kunne dere datet en mann som ikke


WubWub

Anbefalte innlegg

Kunne dere datet en voksen mann som ikke bodde hjemme hos foreldrene sine? I dette hypotetiske scenarioet så eier han en bolig  som han bor for seg selv i - han liker rydde og ha det rent og pent rundt seg og han er glad i matlaging fra bunnen av. Av kjæledyr så eier han en kanin. 

Er det en dealbreaker å bo for seg selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frøken Diamant

Siden jeg er en voksen dame så vil jeg si at jeg ville hatt en mann som ikke hadde flyttet fra foreldrene enda.Så koselig det hadde vært.

Bare han kan steke en Grandiosa til meg så hadde jeg vært fornøyd.Er ikke så kravstor:phaedra:

Huff:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøken Diamant skrev:

Siden jeg er en voksen dame så vil jeg si at jeg ville hatt en mann som ikke hadde flyttet fra foreldrene enda.Så koselig det hadde vært.

Bare han kan steke en Grandiosa til meg så hadde jeg vært fornøyd.Er ikke så kravstor:phaedra:

Huff:fnise:

Hehe ser den, man skal ha ganske lavt fungeringsnivå om man ikke kan putte en grandis i ovnen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor bra han behandlet kaninen...

Anonymkode: 15025...240

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvor bra han behandlet kaninen...

Anonymkode: 15025...240

I dette helt hypotetiske scenarioet så lever kjæledyret den store kanindrømmen 

Lxv_Ae_Rs_Imgur.gif

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, WubWub skrev:

Kunne dere datet en voksen mann som ikke bodde hjemme hos foreldrene sine? I dette hypotetiske scenarioet så eier han en bolig  som han bor for seg selv i - han liker rydde og ha det rent og pent rundt seg og han er glad i matlaging fra bunnen av. Av kjæledyr så eier han en kanin. 

Er det en dealbreaker å bo for seg selv?

Foretrekker kollektiv. Heist med slange i bur 

hilsen kvinne 28

Anonymkode: 058ae...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foretrekker kollektiv. Heist med slange i bur 

hilsen kvinne 28

Anonymkode: 058ae...2be

Er det ikke ulovlig å ha slanger som kjæledyr? Men det er vel kanskje det som er litt turn-on, at han er på kant med loven?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kaniner er sosiale dyr og skal holdes i grupper/par, tyder på lite kunnskap om dyrehold.

Anonymkode: dd9d9...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, kaniner er sosiale dyr og skal holdes i grupper/par, tyder på lite kunnskap om dyrehold.

Anonymkode: dd9d9...ec1

Kan hende kaninen er bebbi enda men skal få en romkamerat etterhvert. Sånn rent hypotetisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha hadde ikke satsa på å ha den kaninen sammen med en finsk støver som er trent til harejakt. Kanskje tror hunden at kaninen er en hare :fnise:

Anonymkode: f9da9...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha hadde ikke satsa på å ha den kaninen sammen med en finsk støver som er trent til harejakt. Kanskje tror hunden at kaninen er en hare :fnise:

Anonymkode: f9da9...4e0

En hund lærer seg fort hvem som er medlemmer av flokken da, de angriper jo ikke sine egne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et must at han bor for seg selv, og det vet du. Du vet at kvinner syns det er turnoff og utelukka å date en voksen mann som bor hjemme. Det sier seg selv, og har også vært flere lange tråder om her inne. Så skjønner ikke hvorfor du spør. Vil du ha oppmerksomhet for at du har kanin? Ja kanin er kjempesøtt, men bare hvis mannen rengjør buret ofte og det ikke lukter kanintiss i hele leiligheten :)

Anonymkode: c1e5d...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, WubWub said:

Kunne dere datet en voksen mann som ikke bodde hjemme hos foreldrene sine? I dette hypotetiske scenarioet så eier han en bolig  som han bor for seg selv i - han liker rydde og ha det rent og pent rundt seg og han er glad i matlaging fra bunnen av. Av kjæledyr så eier han en kanin. 

Er det en dealbreaker å bo for seg selv?

Show me the bunny! Så kan det vurderes:P

Anonymkode: 7d017...181

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Show me the bunny! Så kan det vurderes:P

Anonymkode: 7d017...181

Pleier man ikke vente med slik til man er gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, WubWub said:

Pleier man ikke vente med slik til man er gift?

Man prøver varen før man betaler for den, akkurat som man viser frem kaninen før man gifter seg :briller:

Anonymkode: 7d017...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man prøver varen før man betaler for den, akkurat som man viser frem kaninen før man gifter seg :briller:

Anonymkode: 7d017...181

Okey da, siden du insisterer ;

9KJxDZT.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...