Gå til innhold

Om å bli fersket før noe har skjedd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en kollega som jeg var veldig god venn med. Vi jobbet tett sammen og hadde god kjemi, dette var vennskapelig. Jeg merket når jeg møtte hans kjæreste og andre som var nær de to, at de ikke likte meg. Kjæsten hans var frekk mot meg. En annen sa rett ut at han trodde vi hadde et forhold. Jeg skjønte ikke noe av dette. Jeg tenkte ikke på han på denne måten i hele tatt. 

Men så, etter noen år, havnet vi i seng sammen. Dette kom veldig brått på for min del, var ikke planlagt og jeg hadde aldri tenkt tanken. Irriterer meg at de hadde rett! Hvordan visste de noe som jeg ikke visste?

Anonymkode: 33826...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en kollega som jeg var veldig god venn med. Vi jobbet tett sammen og hadde god kjemi, dette var vennskapelig. Jeg merket når jeg møtte hans kjæreste og andre som var nær de to, at de ikke likte meg. Kjæsten hans var frekk mot meg. En annen sa rett ut at han trodde vi hadde et forhold. Jeg skjønte ikke noe av dette. Jeg tenkte ikke på han på denne måten i hele tatt. 

Men så, etter noen år, havnet vi i seng sammen. Dette kom veldig brått på for min del, var ikke planlagt og jeg hadde aldri tenkt tanken. Irriterer meg at de hadde rett! Hvordan visste de noe som jeg ikke visste?

Anonymkode: 33826...190

De hadde jo ikke rett om dere ikke hadde et forhold på tidspunktet hvor dette ble tatt opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de hadde vel fått med seg måten han prata med deg på. Det er også en uskreven formel at menn som er god venn med kvinner alltid ønsker å pule de på et eller annet tidspunkt.

Anonymkode: 7c35e...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...